Spring naar bijdragen

Zondag 25 april


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Op 24-4-2021 om 14:10 zei Bor:

Mjah.. Maar ook als je ergens wel ervaring mee hebt kan dat betekenen dat je er niet zonder oordeel over kunt praten @Renaldo61

Ik zal bijvoorbeeld nooit meer iets positiefs over die jeugdzorg kunnen spreken. Dat komt door mijn ervaring daarmee maar dat is mijn.. Dat hoeft niet voor iedereen zo te zijn. 

Bij elk positief berichtje over jeugdclub steiger ik al. Net als bij negatieve. Bij mij kunnen ze nooit meer goed doen. 

Je begon met dit berichtje zelf over jouw relatie met JZ Bor. Dan zegt iemand dat je zelf ook een aandeel hebt en dan wil jij het er niet meer over hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei ikkanhet:

Iedereen denkt wel dat ik geen verlegen persoon ben en dat ben ik juist wel. Uiterlijke schijn ofzo

Ik ook. Op de middelbare school heb ik dat een keer, n a veel aarzeling, tegen een klasgenoot gezegd, die lachte me vierkant uit! Jij verlegen! Vreselijk vond ik dat. 
 

Gecondoleerd @niks.

En @Bor ik hoop echt dat je blijft. (Ik schrok van je bericht)  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knakker er wordt duidelijk gevraagd Stoppen. Respectvol met elkaar omgaan betekent dat je dat dan doet, en heus ik ga zelf ook wel eens door maar ik fokte me op en dan word ik een beetje lomp. Tja een Hagenees hé? Maar het zijn ook mensen die sorry kunnen zeggen en dat doe ik dan bij deze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werd het forum wat teveel? 

Mijn vorige avatar was het ook net niet, deze ook nog niet echt. Ik vrees dat ik nog wel eens weer ga wisselen van plaatje. Het is eigenlijk Fruitvlieg zijn schuld die had schunnige associaties met een avatar die ik daar weer voor had.

Ik mis Fruitvlieg. :( Ook al weg.

Wel gaaf dat één van je kittens erop lijkt. Een knappert dus. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...