Spring naar bijdragen

Zondag 25 april


ikkanhet

Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei Bor:

Nou en ik wil het zoals gezegd, je je mond beter wat kunt dimmen want jij hebt ook niet zo verantwoordelijkheid altijd zo genomen voor je beide jongens. Nooit. Nooit heb je mij daarover m'n oordeel over gehoord. 

Maar nu na een half jaar terug komen en mij oordelen op wat toen was en nu niet eens meer speelt? 

Snotaap je bent. Je weet niet eens waar je het over hebt, je vrouw, moeder van je jongens, was er wel terwijl jij op perron en hotel.. 

Shut up about me. 

wat ontzettend onder de gordel dit, bah!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Bor, maar je moet er wel aan werken. Het is een mindset (gedachte in je hoofd).

Jij hebt altijd negatief tegen jezelf gepraat. Probeer dat om te draaien door positieve zinnen te formuleren en oefen hier. Altijd positief of niet reageren. Zowel op een ander als op jezelf.

Het kost tijd. Veranderen kost altijd tijd. Dat noemen we groeien.

Google naar eens naar positieve mantra's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus, even een stap verder, achterlaten waar we het niet over willen hebben en door.

Het was een fijne dag hier vandaag. Geen grootse of spectaculaire dingen. Gewoon fijn. 

1 uur geleden zei Reacher:

(...) It kind of grew on me. 

Dat is een uitdrukking die ik niet goed in het Nederlands vertaald krijg met dezelfde betekenis.

Het nestelde zich steeds dieper in m'n hart?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Ik ben hier een te nuchtere Fries voor denk ik" 

@BorJij kan het echt. Maar een gewoonte van negatief denken kun je niet ongedaan maken of veranderen met het zeggen van één positieve zin. 

je moet ze zeggen van de ochtend tot de avond, hardop, regelmatig en tegen jezelf. Hoe vaker je het doet, hoe beter je er in wordt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Bor:

Ik heb net een patatjes gebakken met mayo en heel veel ketchup. Had ik zin in. Kip ook, van spit. 

Ik lust altijd wel eten de laatste tijd. Weet ook niet hoe dat komt. 

Ben niet zwanger ofzo hoor. :D

Bij mij is het als ik drink eet ik slecht, als ik niet drink blijf ik aan het eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...