lady jane Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 maar bij de pubquiz bak ik er ook al niks van ook maar eten maken dus nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 4 minuten geleden zei lady jane: maar bij de pubquiz bak ik er ook al niks van ook maar eten maken dus Lijkt me een goed plan. Ik hoop dat je dat beter afgaat dan nu reageren. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Op 24-4-2021 om 14:10 zei Bor: Mjah.. Maar ook als je ergens wel ervaring mee hebt kan dat betekenen dat je er niet zonder oordeel over kunt praten @Renaldo61 Ik zal bijvoorbeeld nooit meer iets positiefs over die jeugdzorg kunnen spreken. Dat komt door mijn ervaring daarmee maar dat is mijn.. Dat hoeft niet voor iedereen zo te zijn. Bij elk positief berichtje over jeugdclub steiger ik al. Net als bij negatieve. Bij mij kunnen ze nooit meer goed doen. Je begon met dit berichtje zelf over jouw relatie met JZ Bor. Dan zegt iemand dat je zelf ook een aandeel hebt en dan wil jij het er niet meer over hebben. Moeps reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Kom op mensen, iemand geeft nou toch wel heel erg duidelijk haar grenzen aan. Respecteer die nou dan. Musashi en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 9 uur geleden zei ikkanhet: Iedereen denkt wel dat ik geen verlegen persoon ben en dat ben ik juist wel. Uiterlijke schijn ofzo Ik ook. Op de middelbare school heb ik dat een keer, n a veel aarzeling, tegen een klasgenoot gezegd, die lachte me vierkant uit! Jij verlegen! Vreselijk vond ik dat. Gecondoleerd @niks. En @Bor ik hoop echt dat je blijft. (Ik schrok van je bericht) niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 @Borblijf schrijven over wat je wél wilt delen en negeer de mensen die dat niet snappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Bor verdwijnt niet mensen, maar ze geeft duidelijk aan "stop"" DOE DAT DAN EN BLIJF HET ZAAKJE NIET OPNAAIEN. Bor is veranderd en wie dat niet ziet heeft stront ik z'n ogen, en daar gaat het toch hier om. Jannigje, Quinn, Tatum en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Tjongejonge, maak er niet zo'n drama van, mensen. Geen man overboord, hoor, komt gerust wel goed. Nah, ik ga maar eens wat anders doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Gecondoleerd met het verlies van je opa en overgroot opa. En wat heerlijk dat hij mini nog even mocht vasthouden niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 @knakker opruiing is niet gelijk aan respectvol reageren. HALT is stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 3 uur geleden zei Kohtje: Ik heb geen gevoel. Denk ik. Dat meen je niet echt hè? Als het een grapje is begrijp ik het niet en als je het meent begrijp ik het ook niet. Wil je je misschien nader verklaren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Knakker er wordt duidelijk gevraagd Stoppen. Respectvol met elkaar omgaan betekent dat je dat dan doet, en heus ik ga zelf ook wel eens door maar ik fokte me op en dan word ik een beetje lomp. Tja een Hagenees hé? Maar het zijn ook mensen die sorry kunnen zeggen en dat doe ik dan bij deze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Op deze very lazy zondag staat er een groene lasagne uit een pakje in de oven. Gemakkelijk en lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 @niks gecondoleerd Sterkte, altijd verdrietig als een geliefde overlijd ondanks een mooie leeftijd. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 7 minuten geleden zei Yana: Dat meen je niet echt hè? Als het een grapje is begrijp ik het niet en als je het meent begrijp ik het ook niet. Wil je je misschien nader verklaren? Ik dacht dat @Kohtjeinderdaad een grapje maakt maar nu twijfel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 1 minuut geleden zei Reacher: Ik dacht dat @Kohtjeinderdaad een grapje maakt maar nu twijfel ik Ik vond het als grapje niet zo heel grappig, jij wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Oh hihi, nóu begrijp ik hem pas (denk ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 (bewerkt) 4 minuten geleden zei knakker: Of zou hij plotseling getransformeerd zijn in een gevoelloos monster? Dàt zou de wereld onderste boven zijn 25 april 2021 bewerkt door Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 En @knakker vindt je het leuk om rond te kijken of voelt het of je nooit weg bent geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Is dat een bassleutel? Serieus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Werd het forum wat teveel? Mijn vorige avatar was het ook net niet, deze ook nog niet echt. Ik vrees dat ik nog wel eens weer ga wisselen van plaatje. Het is eigenlijk Fruitvlieg zijn schuld die had schunnige associaties met een avatar die ik daar weer voor had. Ik mis Fruitvlieg. Ook al weg. Wel gaaf dat één van je kittens erop lijkt. Een knappert dus. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Ik heb nog een aantal keer naar dat liedje van Brice Springsteen geluisterd. Heel anders dan ik van hem gewend ben. It kind of grew on me. Dat is een uitdrukking die ik niet goed in het Nederlands vertaald krijg met dezelfde betekenis. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 (bewerkt) Of ja toch: ik vond het liedje steeds toffer worden. 25 april 2021 bewerkt door Reacher Duh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Zo mensen ik ga weer kappen voor vandaag. Dadelijk vroeg de koffer in, morgen weer lekker werken. Wat heb ik er weer zin in. Slaap lekker allemaal nancy, niks, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden