ikkanhet Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal, 25 april 2021 bewerkt door ikkanhet rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 5 minuten geleden zei Etty: Goedemorgen, Vandaag in de auto richting Groningen. Familiebezoek. Onderweg bijpraten met dochter en schoonmoeder. Lezen. Heb een paar afleveringen gezien van "De kinderen van Ruinerwold' en ik blijf er aan denken. Ik geloof dat ik nog nooit iets heb gezien dat me zo raakte en confronteerde. Wat spreekt je aan in bovenstaande tekst @ikkanhet? Je leest trouwens alsof het goed met je gaat, klopt dat? Goeiemorgen @Etty, Wat mij aanspreekt is meer van jezelf houden we zijn altijd het meest streng voor onszelf en dat is makkelijker geschreven dan gedaan, Ja gaat gelukkig best goed met mij en voel me ook met de dag beter. Veel plezier vandaag, vooral lekker genieten. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Goedemorgen! Kinderen van Ruinerwold heeft mij ook heel erg aangegrepen @Etty. Onvoorstelbaar dat dit gebeurt is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Goedemorgen. Eerst koffie. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Goedemorgen! Vandaag verder met de klussen die echt moeten. Gisteren een fijne dag. Ook heerlijk gewandeld in tuin kasteel Duivenvoorde. Niet echt bos, meer park, maar je kunt er toch zo’n anderhalf uur wandelen. Heb een goede dag allemaal, die je met tevredenheid kunt afsluiten. rapilos en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Is het dan herkenbaar voor je @Etty? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Ik ken die serie niet, waar kun je die kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Terugkijken op npo start @ikkanhet Het is wel heftig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 (bewerkt) 2 minuten geleden zei niks: Terugkijken op npo start @ikkanhet Het is wel heftig. Ok bedankt ga ik zeker terug kijken. Moet ik dan alleen niet kijken voor het slapen gaan. Neem alles snel mee in mijn dromen. 25 april 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Nee ik kijk er ook niet naar, geen behoefte. Zulk soort uitzendingen gaat maar om één ding, heel veel kijkcijfers verzamelen, en hoe krijg je die? Door rot ervaringen te laten zien hetzelfde als het smartlappengedoe. Daar heb ik ook veel moeite mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Morgen. Welkom in de beste provincie van Nederland @Etty Ik zou zeggen, je wilt er nooit meer weg, maar gezien de discussie over Ruinerwold gaat... Ook niet gekeken, veel te herkenbaar en gevoelig. Zo samen hardlopen, dus nog geen brinta. Koffie mocht gelukkig wel. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Ja dat weet ik niet Etty ik heb meer behoefte aan docu's waar ik wat van kan leren. Maar goed veel mensen zullen er wel iets aan hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Goedemorgen Tjee, wat heb ik het gisteren koud gekregen op die boot. Blij dat we terug waren. Toch was het leuk. Wel even genoeg. Man gaat weer vandaag. Naar moeder vandaag. En even wat rusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Ik heb ook niet gekeken naar dat programma, te pijnlijk. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Voel me goed nuchter. Enige waar ik mee kamp is een soort angst al kan ik niet goed uitleggen waarvoor. Dat ging dus weg als ik dronk. Zei tegen mijn man ook zal saaier zijn op feestjes. Begint die me te lachen en zegt met zo'n kletskous als jij. Jij hebt geen drank nodig om gezellig te kletsen. slik.... Mezelf dus gewoon opnieuw leren kennen in die settings of situaties. nancy en Musashi reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Goedemorgen Ik heb dat programma ook gezien en ik heb daar spijt van. Eén beeld krijg ik maar niet uit mijn hoofd. En ik vind het zo verschrikkelijk onrechtvaardig dat ze hem vrij hebben gelaten. niks en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Dagpact: Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 1 minuut geleden zei rosa45: Goedemorgen Ik heb dat programma ook gezien en ik heb daar spijt van. Eén beeld krijg ik maar niet uit mijn hoofd. En ik vind het zo verschrikkelijk onrechtvaardig dat ze hem vrij hebben gelaten. bah echt dan weet ik ook niet of het iets voor mij is. Denk overal heel diep over na en kan vaak niet los laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 (bewerkt) @ikkanhet je bent van nature ws een kletskous waardoor je geen drank nodig hebt om dit te activeren . Ws zal je drank nodig hebben om je zelf je interne ik ( angst ) beter te laten voelen waardoor het lijkt of je beter kan kletsen met drank op .. ? 25 april 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Zojuist zei Lieke7777: @ikkanhet je bent van nature ws een kletskous waardoor je geen drank nodig hebt om dit te activeren . Ws zal je drank nodig hebben om je zelf je interne ik beter te laten voelen waardoor het lijkt of je beter kan kletsen met drank op .. ? Ja ben inderdaad een enorme kletskous. Vinden de meesten wel leuk trouwens, vallen nooit stiltes. Iedereen denkt wel dat ik geen verlegen persoon ben en dat ben ik juist wel. Uiterlijke schijn ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Dagpact: Rosa ikkanhet rosa45 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Precies @Etty, dát beeld bedoel ik. Hartverscheurend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 6 minuten geleden zei ikkanhet: Iedereen denkt wel dat ik geen verlegen persoon ben en dat ben ik juist wel. Uiterlijke schijn ofzo. Goeie morgen! de dag begint met herkenning...iets met m’n masker en drank nodig hebben om dat te kunnen volhouden...nu geen drank...zal ik nu beter m’n echte ik kunnen tonen...momenteel is de gedachte zeker nog wat beangstigend ook...beetje bij beetje...dag per dag...ook daar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Wij wonen in de camper op ons eigen terreintje, dat heeft voordelen: er huppelt een babyhaasje rond de camper . Ik word daar toch zó blij van. nancy, rapilos en Musashi reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Dat meisje op de stoel, maar ook de angst in de ogen van de kinderen blijft mij bij. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden