niks Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Goedemorgen en dag! Zo aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Fijne dag @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Goedemorgen frummers. De zon schijnt al, het wordt vast weer een mooie dag. Ik heb al even lopen rommelen hier, krantje uit de brievenbus, bakje staat klaar. Nu even lekker niks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rover Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 3 minuten geleden zei ikkanhet: Yvonne ikkanhet Rover Goedemorgen Eerst ontbijten en de dochters klaarstomen voor school, dan aan het werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Goedemorgen Voor de derde nacht op rij een nare drankdroom pffff. Gelukkig zijn dromen bedrog ;) Gister een leuke verjaardag van kind gehad. Niemand deed moeilijk, er werd niet eens gevraagd naar drank. Vandaag maar rustig aan alles! Fijne maandag allen Quinn en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Hier zo assistente huisarts bellen kunnen al dagen online geen medicijnen bestellen. Fijn dat het zo naar tevredenheid is gegaan @VIII Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 2 minuten geleden zei Cleo66: Goedemorgen, vandaag aan de poets hier thuis, tis nodig. Morgen afscheid via livestream met een code . Wel onpersoonlijk, een rare tijd . Na de dienst het ik een adres bij een man van 91 , die zijn dagen slijt op een stoel voor de tv . Het contrast is groot Héél veel sterkte is inderdaad een rare tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Sterkte morgen @Cleo66 onwerkelijk is het en dat het nu zo moet, maakt dat nog meer. Hard aan het werk dag hier vandaag. Eens even kijken waarmee ik kan afleiden cq uitstellen... Yvonne ikkanhet Rover Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 29 minuten geleden zei VIII: Niemand deed moeilijk, er werd niet eens gevraagd naar drank. Ja, grappig is dat, dan verzin je van tevoren allerlei scenario's en wat je gaat zeggen en dan heeft niemand het erover. @Cleo66 sterkte vandaag, altijd moeilijk om de mensen die je na staan zo verdrietig te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 7 minuten geleden zei Quinn: Sterkte morgen @Cleo66 onwerkelijk is het en dat het nu zo moet, maakt dat nog meer. Hard aan het werk dag hier vandaag. Eens even kijken waarmee ik kan afleiden cq uitstellen... Yvonne ikkanhet Rover Quinn zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 (bewerkt) Goedemorgen . @Cleo66 ja het is iets geheel contrast hè ..eerst de live stream en dan werken bij een oude man die zijn dagen slijt .. soms zo oneerlijk . @ikkanhet toch niet weg hier ? 19 april 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 45 minuten geleden zei VIII: Goedemorgen Voor de derde nacht op rij een nare drankdroom pffff. Gelukkig zijn dromen bedrog Gister een leuke verjaardag van kind gehad. Niemand deed moeilijk, er werd niet eens gevraagd naar drank. Vandaag maar rustig aan alles! Fijne maandag allen Fijn dat het goed ging maar vraagje hoe vier je verjaardag in deze tijd ? Met max 1 persoon per dag ? Of laat je dan toch meer komen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 (bewerkt) Vanmiddag heb ik een gastpresentatie via teams online aan 16 studenten met 2 leerkrachten ( vertellen over mijn verslavings verhaal . ) Ben heel benieuwd hoe dit gaat en of het wel aanslaat .. ik bedoel dadelijk vinden ze het oninteressant of zo.. 19 april 2021 bewerkt door Lieke7777 Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Ik ben zo hard aan het werk dat de phone al dagenlang mijn vingerafdruk niet meer herkent. Rosee, Lieke7777 en bumperjim reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 1 minuut geleden zei Lieke7777: Vanmiddag heb ik een gastpresentatie via teams online aan 16 studenten met 2 leerkrachten ( vertellen over mijn verslavings verhaal . ) Ben heel benieuwd hoe dit gaat en of het wel aanslaat .. ik bedoel dadelijk vinden ze het oninteressant of zo.. Ik doe dat soort dingen af en toe (niet over verslaving maar beroepshalve) en ik probeer het publiek niet als 1 "massa" te zien die het wel of niet interessant vindt. Meestal vindt driekwart het best wel interessant en een kwart niet, nou dan vind ik het OK. Succes! kruidenthee67 en Lieke7777 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 goeiemorgen frummers tot 2 uur WK beachvolley in Cancun zitten kijken, dames en net wakker, zijn de heren bezig, nog beter! Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myla Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 (bewerkt) Goedemorgen, Hier weer lekker fris aan het werk, en dat is maar goed ook want er is meer dan genoeg te doen. @Lieke7777 ik vind het heel goed en knap dat je dit doet. Al zouden er maar 2 er iets van meekrijgen, dan vind ik nog dat het nut heeft gehad. Maar ik denk eigenlijk dat het wel mee zal en de meeste het wel interessant zullen vinden. Succes in ieder geval straks! 19 april 2021 bewerkt door Myla Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Goeie morgen, succes @Lieke7777! sterkte @Cleo66! vandaag ga ik door met de cursus. Het is al heel verhelderend geweest ivm vastgeroeste overtuigingen. Die zijn al een stukje helderder. Nu leren hoe ik die kan veranderen... fijne dag iedereen! Quinn, Lieke7777 en lady jane reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 22 minuten geleden zei Lieke7777: Goedemorgen . @Cleo66 ja het is iets geheel contrast hè ..eerst de live stream en dan werken bij een oude man die zijn dagen slijt .. soms zo oneerlijk . @ikkanhet toch niet weg hier ? ben nog niet weg geweest inderdaad. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Succes @Lieke7777, spannend! Sommige mensen kunnen de saaiste dingen nog boeiend vertellen en anderen hebben daar minder talent voor. Heb je enig idee in welke categorie jij valt? Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 18 minuten geleden zei Lieke7777: Vanmiddag heb ik een gastpresentatie via teams online aan 16 studenten met 2 leerkrachten ( vertellen over mijn verslavings verhaal . ) Ben heel benieuwd hoe dit gaat en of het wel aanslaat .. ik bedoel dadelijk vinden ze het oninteressant of zo.. wow knap hoor, heel veel succes Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden