Spring naar bijdragen

Woensdag 7 april 2021


Lika

Aanbevolen berichten

Nou moet ik naar buiten om het dak van de serre te verstevigen met wat planken want de sneeuw van het grote dak gaat schuiven blijft hangen in de goot en stort zich dan onbevreesd met grote brokken op het serre, geen rekening mee gehouden met de verbouwing, tja wie houdt daar nou rekening mee, verbouwen doe je toch zomers, wat een onzin he maar ja die doorzichtige zonwerende platen die erop liggen zijn niet goedkoop:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Musashi:

Dank je @Quinn door weer en wind en sneeuw ben ik op weg...en zo zal ik ook terug moeten wss...Ooh ironie...het kind is half Afrikaans en geboren op een sneeuwdag hier in april...

Er is kennelijk toch een god en hij heeft een uniek gevoel voor humor :huh: It doesn't make sense @Musashi net als zoveel andere dingen. Zie het aan in verwondering, verbijstering of afschuw maar zie het niet als iets wat op jouw schouders moet genomen worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-4-2021 om 07:15 zei Reacher:

Hoe is het met @Yvonne trouwens? Ik vind je wat stil. 
Ik doe eens een kopje koffie voor jou

koffie-smiley.jpg?itok=V54vuERU

Wat lief @Reacher, dankjewel. 
Ik heb het de laatste tijd eigenlijk heel moeilijk gevonden hier op het forum. 
Ik las dan een stukje bij, wilde eigenlijk wel reageren, maar al die venijnige en vaak onterechte beschuldigingen en opmerkingen hielden me letterlijk tegen... 
En dan liet ik het er maar weer bij.
Ik voelde me hier een beetje ontheemd. 
Of zo :blink:
Goed, geen gemier meer Von, geen geëmmer meer. 
Tijd voor een bakje, kan nog net voor het eten.
image.png.630c5541e57de5c9470c01feb8cefcc0.png 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het heeft hier in het noordoosten ook behoorlijk gesneeuwd vannacht weer. 
Nu dooit het en de sneeuwplakkaten kwamen met donderend geraas van het dak glijden.
Ik kan me indenken dat @Rudy zich zorgen maakte over het dak van zijn serre ... 

@VIII, een maand: mooi, daar mag je trots op zijn, blij mee zijn.... post-1140-0-60294100-1386307394_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...