Rudy Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Nou moet ik naar buiten om het dak van de serre te verstevigen met wat planken want de sneeuw van het grote dak gaat schuiven blijft hangen in de goot en stort zich dan onbevreesd met grote brokken op het serre, geen rekening mee gehouden met de verbouwing, tja wie houdt daar nou rekening mee, verbouwen doe je toch zomers, wat een onzin he maar ja die doorzichtige zonwerende platen die erop liggen zijn niet goedkoop lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Waar woon jij met al die sneeuw ? Niet in Nederland ? @Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 goeiemorgen frummers @Musashi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 34 minuten geleden zei Musashi: Dank je @Quinn door weer en wind en sneeuw ben ik op weg...en zo zal ik ook terug moeten wss...Ooh ironie...het kind is half Afrikaans en geboren op een sneeuwdag hier in april... Er is kennelijk toch een god en hij heeft een uniek gevoel voor humor It doesn't make sense @Musashi net als zoveel andere dingen. Zie het aan in verwondering, verbijstering of afschuw maar zie het niet als iets wat op jouw schouders moet genomen worden. Musashi en Rudy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 44 minuten geleden zei Lieke7777: Waar woon jij met al die sneeuw ? Niet in Nederland ? @Rudy In Belgie Lieke, dicht bij de Nederlandse grens. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Gefeliciteerd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 DAGPACT Adrian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 (bewerkt) @Musashi 7 april 2021 bewerkt door Kohtje Musashi, bolletje en lady jane reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 @Musashigoed dat je hulp zoekt. Dat je je eigen pijn herkent en erkent. Zorg goed voor jezelf. Musashi en Rudy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Die liefde is er al lang/nog bij Musashi zo ik hier vaak lees dat er daarnaast pijn is en verdriet vergroot die liefde denk ik ♥ Musashi, Kohtje en Rudy reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 DAGPACT Adrian ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 @VIIIis het een app die je gebruikt? DAGPACT Adrian ikkanhet Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Goedemorgen. @Musashi wat een machteloos gevoel voor jou. Goed dat je het deelt hier en niet naar de drank grijpt. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 6 minuten geleden zei Tatum: @VIIIis het een app die je gebruikt? DAGPACT Adrian ikkanhet Tatum zo te zien de app alcoholvrijheid Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 (bewerkt) @Musashi Ik heb ooit eens een mooie uitspraak geleerd bij De Brijder: probeer te accepteren dat deze gevoelens bij jou horen. Laat vechten tegen je gevoelens los. Accepteer dat het er is. Het maakt jou een beter mens. 7 april 2021 bewerkt door Tatum Rudy en Musashi reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Wat een eye opener, die app Ik heb 988 liter drank ter waarde van € 4.676,60 laten staan. Rudy en VIII reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Ja haha die app, toen er stond je hebt een huishoud emmer niet gedronken... GATVER !! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 DAGPACT Adrian ikkanhet Tatum Spirit Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 @spiritwaarom heb je niet eerder een afspraak gemaakt met je huisarts en om goede pijnstilling gevraagd? Waarom nou weer drank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Op 6-4-2021 om 07:15 zei Reacher: Hoe is het met @Yvonne trouwens? Ik vind je wat stil. Ik doe eens een kopje koffie voor jou Wat lief @Reacher, dankjewel. Ik heb het de laatste tijd eigenlijk heel moeilijk gevonden hier op het forum. Ik las dan een stukje bij, wilde eigenlijk wel reageren, maar al die venijnige en vaak onterechte beschuldigingen en opmerkingen hielden me letterlijk tegen... En dan liet ik het er maar weer bij. Ik voelde me hier een beetje ontheemd. Of zo Goed, geen gemier meer Von, geen geëmmer meer. Tijd voor een bakje, kan nog net voor het eten. Rudy en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Het heeft hier in het noordoosten ook behoorlijk gesneeuwd vannacht weer. Nu dooit het en de sneeuwplakkaten kwamen met donderend geraas van het dak glijden. Ik kan me indenken dat @Rudy zich zorgen maakte over het dak van zijn serre ... @VIII, een maand: mooi, daar mag je trots op zijn, blij mee zijn.... VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 1 uur geleden zei lady jane: Die liefde is er al lang/nog bij Musashi zo ik hier vaak lees dat er daarnaast pijn is en verdriet vergroot die liefde denk ik ♥ Was dus een stom bericht van mij.. Heb het al weer weg gehaald. lady jane en Musashi reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Ik zeg toch nog gauw even goedemorgen hoor @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Goedemorgen/middag Bor en Jannigje... En ja Bor, ook ik sluit me bij het compliment aan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Wat lief van je man! Even een stukje zorg voor jou, mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden