Quinn Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Morgen. Paar uur geslapen, paar uur gewakkerd. Maar het wordt weer licht, dus nog even weer proberen. Geen grote plannen voor vandaag, gewoon een gewone zaterdag. Ook wel prettig. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Mogguh @Quinn Ik ga zo werken . Fijne dag iedereen . niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Werkze @Lieke7777 ik draai me weer om. Prima bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Goedemorgen, ook werken hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Eerst koffie en kolven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Goeiemorgen allemaal, Hier vanmorgen visite en vanmiddag visite dus dag al vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Op en koffie en thee, ik drink altijd beide, heb nog nooit een bekeuring gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Goedemorgen, op naar een kop thee op een zaterdag met weinig verplichtingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 (bewerkt) Vanaf vanavond is het hier weer lockdown. Twas al avondklok 19:00-6:00 en nu gaat er overdag een lockdown overheen dwz je moet binnen een straal van 10 km van je huis blijven tenzij dwingende redenen. Voor minstens 4 weken. Dus dochter in haar studentenkamer moet weer in haar hok blijven en kan niet een weekje overkomen zoals dat de bedoeling was en ook het weekje Kopenhagen eind april (uitgesteld van vorig jaar, de 50 jaar van de Stier) dondert weer in het water. Ik word er echt gallisch van en ik zie al aankomen dat ook dit weer niet effectief gaat zijn tegen het virus. Oh ja en ik moet weer 100% thuiswerken (ik zoek een f*** emoji) 10 km voor Parijzenaars is geen straf maar hier kom je met 10 km amper een dorp verderop 3 april 2021 bewerkt door bumperjim nancy, rapilos en Musashi reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Goedemorgen. Al een paar dagen niet helemaal bijgelezen. Niets voor mij. Wel stukjes. @Harp als je weg bent en wegblijft ga ik je zeer missen. Ik hoop erg dat het goed met je zal gaan. @Smaragdtjeetje toch. Hoop het allerbeste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Ben op de boot. Lekker fris;-) Dit weekend varen we de boot naar zijn nieuwe plek. Musashi en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Denk dat ik ook maar een boot ga kopen. En dan ga ik buiten de territoriale wateren een ontzettend fout feest geven. Von reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Het gekke is @bumperjim. We hadden gisteren een stuk gevaren. Een hele dag. En leggen aan in een stadje. Ik stapte van boord was even helemaal de corona kwijt. Gewoon vergeten dat het er was. Maar ... ook in dit stadje. Het is er. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 5 minuten geleden zei bumperjim: 10 km voor Parijzenaars is geen straf maar hier kom je met 10 km amper een dorp verderop Ja, eigenaardig weer dit. De besmettingen gebeuren toch echt daar waar mensen op een kluitje zitten, in de stad kun je nu nog steeds 10 km in de rondte op elkaar kruipen. Het nut ontgaat mij volledig. Sowieso snap ik dat verbod op reizen niet. Niemand mag naar onze vakantiehuisjes komen waar je kilometers kunt wandelen zonder ooit iemand tegen te komen, maar je mag wel gaan wandelen in het Vondelpark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 @Yanaals het park niet dicht is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Verder heb ik met stijgende verbazing de draadjes van gisteren gelezen, het was soms zo absurd dat ik ervan in een deuk lag maar dat is zeker niet zo gepast (sorry). Die broer van Smaragd... als dat niet Smaragd zelf was dan eet ik morgen spruitjes. bumperjim en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 2 minuten geleden zei Lika: @Yanaals het park niet dicht is.... Ja oké, maar je snapt mijn frustratie. Laat me nou effe klagen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 ik vergeet de corona aan een stuk door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Goedemorgen frummers, Er schijnt een voorzichtig zonnetje hier, maar het is brrrrrr koud buiten. Eerst maar een bakje. Klinkt heerlijk Lika, geniet er van... Neeeeee, geen groot feest op die boot @bumperjim... dan duurt het nóg langer voor we van deze ellende af zijn...@Yana, is dat verbod niet bedoeld om te voorkomen dat mensen die op een plek met heel veel besmettingen wonen die besmetting meenemen naar een plaats waar het (relatief) rustig is op dat gebied? En ja, met zijn allen op een kluitje gaan zitten in een park is natuurlijk ook niet slim, ook al is dat vlak naast jouw voordeur ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 1 minuut geleden zei Yana: Verder heb ik met stijgende verbazing de draadjes van gisteren gelezen, het was soms zo absurd dat ik ervan in een deuk lag maar dat is zeker niet zo gepast (sorry). Die broer van Smaragd... als dat niet Smaragd zelf was dan eet ik morgen spruitjes. Vindt dat niet erg netjes gezegd en zou maar vast spruitjes gaan halen. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Lekker, spruitenstoofpotje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Je zal wel gelijk hebben @ikkanhet, ik hoop in ieder geval voor Bor dat ik ongelijk heb, ik zou het echt rot voor haar vinden als ze zo belazerd werd. lady jane en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 5 minuten geleden zei ikkanhet: ik vergeet de corona aan een stuk door. Als je bankrekening eraan toe is zoals de mijne dan leer je dat wel af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Yana: Je zal wel gelijk hebben @ikkanhet, ik hoop in ieder geval voor Bor dat ik ongelijk heb, ik zou het echt rot voor haar vinden als ze zo belazerd werd. smaragd is ook mijn maatje en geloof het echt wel wat er gebeurd is. En @Boren @Renaldo61 ook. 3 april 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 april 2021 Rapport Share Geplaatst 3 april 2021 Heb jij geen spoortje twijfel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden