Spring naar bijdragen

Zondag 21 maart 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Adrian:

Dat klopt ook wel bij mij: ik idealiseer het teveel.  Ik denk elke dag aan die gezellige momenten in de kroeg en toentertijd bij mij thuis om 12.00 uur al één of twee. Ik kon er m'n stress en angsten net mee onderdrukken. Nu maar weer een enorme bak Camille thee, dat helpt ook.

Je zult ook wat aan je stress en angsten moeten doen. Iedereen heeft die wel eens, maar als dat het leven gaat beheersen, dan gaat het niet goed.

@Lieke7777 heeft gelijk: ook valeriaan helpt goed. Zonder recept te kopen bij elke drogist. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi, ik lees even mee,

gefeliciteerd ook hier @Tatum:rose:

ik ben vers van de pers, 1 januari IK PAS en maar even doorgegaan.... 

vandaag aan een BOEK begonnen, ik heb jaren niet kunnen lezen. Was om half zeven wakker, zeven uur uit bed en gaan zitten lezen, wat een heerlijk gevoel zonder kater 

fijne dag , ik ga wandelen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Lika:

Het is werkelijk één groot feest!

Grapje...

Het is prima zo. Lekker rustig. En met is ook gezellig als we elkaar wat minder in de haren vliegen. Maar ja. Allebei thuiswerkend, corona, moe...

Valt me eigenlijk nog heel erg mee! Maar in de toekomst kunnen dit soort momenten er meer komen. 

Vroeger kon ik niet alleen zijn. Vreselijk vond ik dat. Dat is veranderd. En daar ben ik erg blij mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo struggelen we allemaal  ,  waar de een niet alleen wil of  kan zijn snakt de ander naar dat moment van even  alleen zijn .

Straks lekker  even een half uurtje auto  rijden  muziek  aan kan ik eigenlijk  ook al wel van genieten  vooral  muziek standje erg hoog :)

Fijne zondag  nog  ik ga zo werken.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi @Pats goed dat je teruggekomen bent.

3 uur geleden zei Reacher:

@Quinn ik las je. 
Leunen op een ander kan misschien onvolwassen voelen maar hoe langer er tussen je stopdatum en het heden zit hoe hoger de drempel om die eerste weer te pakken.

Lijkt mij.

 

3 uur geleden zei Reacher:

In liefde en nuchter zijn is alles geoorloofd? Zoiets? 

Misschien wel. Ik weet het niet. Heb al zo lang zoveel gevraagd en zo weinig gegeven dat de drempel om nog meer te vragen erg hoog is.

c is nu weer weg, gaat naar z'n moeder en vanaf daar naar zijn eigen huis. Ik verwacht straks telefoon van oudste dochter. Die zit momenteel met haar moeder in een huis en dat is ook niet iets om blij van te worden. Dus die wil graag een uurtje tegen mij aanpraten en mopperen. Heb extra sterke koffie klaar staan. Partytime.

 

3 uur geleden zei Harp:

  In het echt val ik tegen hoor. :)

Ik denk het niet. Virtueel vind ik je bijdragen altijd zinnig, of ik het er nou mee eens ben of niet. Interessante mensen blijven interessant. Maar ik val toch al niet in de termen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Quinn:

Ik denk het niet. Virtueel vind ik je bijdragen altijd zinnig, of ik het er nou mee eens ben of niet. Interessante mensen blijven interessant. Maar ik val toch al niet in de termen :)

In mijn ogen geldt voor jou precies hetzelfde. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Tatum:

In mijn ogen geldt voor jou precies hetzelfde. :rose:

Thanks, daar ben ik even stil van.

Dochter gebeld, trieste ellende. Heb haar voorgesteld hier te komen wonen, al was het tijdelijk. Ze overweegt het en dat zegt al genoeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is het weer kkkkoud. 
Ik had in de tuin willen werken, maar kon me er echt niet toe zetten.
Gek, want een paar weken geleden was het net zo koud en toen heb ik lekker bomen staan te knotten
zonder enig prolbeem. 
Ik denk dat ik nu lenteweer in mijn hoofd heb zitten en dan valt het tegen.... 

Wij eten vanavond spinazie-groentesoep met met stokbrood. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste zondag sinds lange tijd zonder wijn weer ..ben er flink chagrijnig onder helaas. Ik heb wel een heerlijke moussaka gemaakt net en mijn zinnen daar maar opgezet .. na dat eten trok de trek in wijn wel een beetje weg gelukkig. Maar nu met kop thee en paar koekjes in bed gaan liggen met mijn boek. Stomme aansteller ben ik dan denk ik. Alsof die wijn helpt! Toch 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Tatum:

 

4 uur geleden zei Quinn:

Ik denk het niet. Virtueel vind ik je bijdragen altijd zinnig, of ik het er nou mee eens ben of niet. Interessante mensen blijven interessant. Maar ik val toch al niet in de termen :)

In mijn ogen geldt voor jou precies hetzelfde. :rose:

 

Eens! En dat je jong-volwassen dochter nog maar overweegt om bij je te komen wonen vind ik persoonlijk ook wel heel veelzeggend! Geen haar op mijn hoofd, voor geen geld in de wereld zou ik dat ooit bij mijn ‘vader’ overwogen hebben! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...