Spring naar bijdragen

Zondag 21 maart 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Bor:

Ik zou willen hij morgen gaat werken en ik nu zoals altijd zn koelbox vul. Maar ik heb ruzie gemaakt en erger me dood. 

Ik ben niet in jouw situatie, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Jullie hebben eerder een periode gehad dat hij thuis was, maar dit is anders.
Je weet wat je nu hebt, maar niet wat er gaat komen en dat lijkt me heel zwaar. Ik vind het echt erg voor jullie. 
Het zijn alleen maar woorden @Bor maar toch, ik denk aan je en wens je echt het beste, zo goed als het kan. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

Alles okay hier. Druk bezig in huis en kan niet meer stoppen dan. Net als met drinken alles of niks. Nu een beetje dimmen.

Dan kan ik morgen ook weer door. Balanceren op grenzen zal het altijd wel blijven. Wel trots op mijzelf. Zelfs een nachtkastje in elkaar gezet, ben zo niet technisch. Met zo een schroevendraaier en een soort van tang , weet niet eens hoe het heet haha. Was helemaal blij na 2 uur dat het in elkaar stond. Wat een schroefjes en dingetjes :rolleyes::D Zat een bouwtekening bij, dat maakte het alleen nog maar verwarrender maar goed. Het staat in elkaar, dat is heel belangrijk. Wil niet steeds hulp inroepen voor dit soort dingen

@Tatum gefeliciteerd, heb heel veel respect voor jou! Echt een voorbeeld voor mij, zo kan het dus ook. Met veel vallen en opstaan. En je staat volledig rechtop, vind het erg knap. :rose:

@Bor:lips::heart:

Voor de rest heel slecht bijgelezen, zoveel staat er.

Alle goeds voor een ieder hier en dat meen ik echt. 

Fijne avond nog, moet even ontladen, normaal met drank/bier nu met wat andere dingen, blijf het lastig vinden.

Muziek dan maar maar niet te opzwepend, gewoon rustige muziek.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve @Bor

Geef je kerel gewoon een stevige knuffel en zeg dat je heel veel om hem geeft want dat is het ook en daarom maak je ook ruzie. Degenen die je het meest dichtbij staan, daar kan dat ook bij. Hou je bijeen lieverd. 

Sterkte met de uitslagen, heel erg zwaar dit maar jij kan dit uiteindelijk dealen, denk aan je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...