Adrian Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 (bewerkt) Jullie hebben allemaal een beetje gelijk als het om die fles van Bor gaat. Veel waarschuwende standpunten vind ik. Ik zou ook in de verleiding kunnen komen om een fles te kopen: mijn vriendin is weg tot zondagavond. Zou heel makkelijk voor me zijn om even bij te tanken. Toch doe ikhet niet, ik hou het wel bij koffie en thee.. 12 maart 2021 bewerkt door Adrian rapilos, Tatum en Musashi reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 Volgens mij wil je me nou gewoon verkeerd begrijpen @bumperjim het ging mij erom dat bor een fles heeft gekocht en dat jij dat koppelt aan "Omdat je man je in de weg zet" Gezien haar situatie, tamelijk lullig. Maar joh, houd het gewoon lekker bij je dooddoenerige oneliners. Tabee. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 @Fabienne1985, is die auto echt splinternieuw of nieuw voor jouw.. Wat is het voor merk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 @Zbb ik vind je superformiweldigeindefantakolosachtig!!!! De hele week droog gehouden! Zbb, Smaragd en Quinn reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 1 minuut geleden zei Reacher: @Zbb ik vind Wat is dat voor taal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 Wat een goed nieuws die toenadering tot D @Quinn! Ben je zenuwachtig? Blij? Wat ga je koken? Smaragd en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 Zojuist zei Adrian: Wat is dat voor taal? Mary Poppins taal! Supercalifragilisticexpialidocious Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 2 minuten geleden zei Pinkman: Je bent volkomen duidelijk voor me Quin. Mooi man. En je klinkt alsof je me in elkaar wilt slaan, maar dat zal aan mij liggen. 2 minuten geleden zei Reacher: Wat een goed nieuws die toenadering tot D @Quinn! Ben je zenuwachtig? Blij? Wat ga je koken? Nu wel! Nee, grapje, ik was al nerveus. Eerdere toenadering liep raar af, dus kalm aan maar. Ik denk nog over wat het moet worden. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 Ik denk dat morgen nuchter zijn voorlopig meer dan voldoende zal zijn @Quinn En dat zal al genoeg inspanning vergen. Ik duim voor je en jullie. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 20 minuten geleden zei Adrian: @Fabienne1985, is die auto echt splinternieuw of nieuw voor jouw.. Wat is het voor merk? Haha nieuw voor mij auto is van oktober 2016 met 56.000 km. Maar wel mijn eerste echt eigen auto die ik zelf heb uitgekozen. Het is een Renault Clio station nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 Ik denk (of ik dacht) een beetje te begrijpen wat Bor bedoelde met haar opmerking. Ik heb een hele poos zitten puzzelen hoe ik dat wat beter kon uitleggen. Maar al die bovenstaande, soms heftige reacties in ogenschouw nemende heb ik daar helemaal geen zin meer in. Is niet nodig ook. Ik heb overigens heerlijk gegeten: spruitjes, puree met uitgebakken speckjes en een vega kipkluifje. Quinn, als je er nou van uit gaat dat je 'gewoon' gezellig bij D gaat koken en eten, leuk voor jou, leuk voor de kinderen... dan hoef je je ook nergens druk over te maken van te voren... Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brazer Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 Ik lees hier nu een tijdje en nergens uit blijkt dat @Bor haar alcoholprobleem serieus wil aanpakken. Ze drinkt volop, en ziet dat als iets onvermijdelijks. Ik vind dat lastig in mijn proces van ADB worden, daar steeds mee geconfronteerd te worden. Ze geeft mij het gevoel het forum uitsluitend te zien als een soort publiek voor haar dramaverhalen Als ze kritiek krijgt, of zelf maar denkt te krijgen, reageert ze furieus. Als ze er zin in heeft gooit ze er een provocatie in zoals die fles wijn van vandaag. Het forum kan best één Bor verdragen maar het moeten er niet meer worden want dan is het voor mij tijd om op te stappen. Smaragd en Yvonne reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 Je hebt gelijk @Yvonne ik maak het veel te groot al in m'n hoofd. Verwachtingen... hoe realistisch is dat nog hè? @SanMiquel goed dat je ermee bent gestopt. Al een idee wat je gaat doen aan je HALT? Voor een volgende keer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 ik heb net een hele zak paasschuim op, sjuchtttt........ t blijft oud gedrag maar twas toch lekker althans de eerste helft Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 1 uur geleden zei Adrian: Wat is dat voor taal? Nooit Mary Poppins gezien? Gauw inhalen Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 Ik meld me droog af weltrusten. Smaragd en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 Goedenavond, ik heb het boek 'De kracht van nu' van Eckhart Tolle besteld. Wilde eigenlijk de Engelse versie maar die is helaas niet leverbaar. Heeft iemand dit boek gelezen? Is het wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 1 uur geleden zei Sandro: Goedenavond, ik heb het boek 'De kracht van nu' van Eckhart Tolle besteld. Wilde eigenlijk de Engelse versie maar die is helaas niet leverbaar. Heeft iemand dit boek gelezen? Is het wat? Stukken gelezen. Maar er is iets in zijn taal waar ik het niet mee kan vinden. Of kon vinden....kan het nog eens proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 2 uur geleden zei Sandro: Goedenavond, ik heb het boek 'De kracht van nu' van Eckhart Tolle besteld. Wilde eigenlijk de Engelse versie maar die is helaas niet leverbaar. Heeft iemand dit boek gelezen? Is het wat? Ja ik heb het gelezen maar dat is al jaren geleden. Ik ben van plan om het opnieuw te lezen omdat het me toen aansprak en ik wel weer een opfrisser kan gebruiken. Ik heb de Nederlandse versie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 Welterusten @Bor, ik hoop echt dat je kunt slapen. Je hebt je rust hard nodig in deze heftige tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 Op iemand of op de hele situatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 Ja, dat kan ik me voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 Voor wat het waard is: ik ben het niet met hem eens Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 Weet ik, jij houdt daar niet van. Ik vind ook dat het niet klopt, ik ervaar jou als heel anders. Kun je proberen het te laten gaan? Je hebt je energie meer dan nodig voor andere dingen. Makkelijk gezegd dat weet ik, lastig om te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 Niet zo gek lijkt me, je hebt veel te verduren gehad én je bent moe. Probeer inderdaad maar te slapen. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden