Spring naar bijdragen

Woensdag 27 januari 2020


Lika

Aanbevolen berichten

Goedemorgen! Vanuit bed al een paar lastige e-mails verstuurd. Nu gauw opstaan, douchen, aankleden en dan mijn moeder helpen. Met gebroken rechterhand is dat een hele klus geworden. Daarna bakkie koffie en bakje kwark. Heb er nu al zin in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

Ben niet bijgelezen. Maar het niet drinken gaat goed maar de rest niet zo. 2 nachten zo goed als niets geslapen. Gisteren 12 pittige spuiten in mijn nek gehad en vanmiddag de holter halen voor de 48 uurs meting. Hartslag was vanmorgen weer 135 omdat ik de betablokkers 2 dagen niet mag nemen, 4 in totaal dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Lika:

Dus misschien ga ik wel even naar mijn moedertje...

De tranen springen in mijn ogen, het klinkt zo fijn :heart:

16 minuten geleden zei Cleo66:

Bevalt goed tot nu toe...

Joepie, klinkt alsof de druk er al een beetje af is. Werkse!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan alle lieve mensen die nog een moeder hebben... ga maar gauw zeggen hoeveel je van haar houdt want als ze dood is heb je er nooit spijt van dat je haar niet wat vaker op haar tekortkomingen hebt gewezen maar misschien wel dat je niet vaker je liefde toonde.

Nou ja, zo is het voor mij in ieder geval.

Geldt ook voor vaders en nu ik erover nadenk ook voor broers, zussen en vrienden en vriendinnen. Maar hoe ga ik in godsnaam tegen mijn broer zeggen dat ik van hem hou :blush:?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mooi  dat  je deze droom hebt  gehad '  probeer  voor  jezelf  er uit te halen  dat  het goed  is wat je hebt  gedaan  .  Je kon niet meer doen dan je bij machte  was . Je hebt  het  goed gedaan  ..:rose:   wat  mij hielp  na het  overlijden  van mijn vader    was elke avond  een kaarsje branden  ' naast zijn foto die hier  staat plus wat andere dingetjes  bv de gedenk kaars die  brandde  tijdens de dienst die heb ik bewaard  en nooit  meer  aangestoken  is mijn ding plus de kaarsjes die mijn kinderen aangestoken  hebben  staan hier ook .

Later is ook mijn schoonmoeder  er bij gekomen  (foto ) en ook daar heb ik de eerste tijd dagelijks  kaarsjes voor gebrand  . 

@Renaldo61

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Mijn verjaardag is rustig verlopen
Toch gezellig geweest

in de ochtend 1 dochter
in de avond 1 zoon
Gewandeld ook met vriend
En savonds een feestelijke pizza laten komen
Dat eet ik niet zo heel vaak, dus was een traktatie

@Renaldo61
Mooie droom toch
Een soort afsluiting
Je moeder lijkt vrede met alles te hebben
Er is vast meer tussen hemel en aarde hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nee, @Quinneen goede band met ouders is bepaald niet vanzelfsprekend. Dat realiseer ik me. Mijn moeder draagt ook veel pijn met zich mee wat dat betreft. Des te knapper vind ik het dat ze mij (en mijn vader) zo kon verwelkomen.

Niets is eigenlijk vanzelfsprekend....

Beetje rotgevoel vanochtend. Kreeg terwijl ik had willen helpen te horen dat ik dat beter niet had moeten doen. Had iemand anders zijn werk voor niets gedaan. En hoewel ik het helemaal begrijp, en de persoon in kwestie mag, raakt zoiets me altijd. En dat vind ik dan weer belachelijk van mezelf.

Nou ja.

En ja @Quinn. Ik ben al verhuisd naar een helemaal totaal ander soort huis en een totaal andere omgeving. Tot nu toe naar genoegen. Mijn avontuur dat ik aandurf blijkbaar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

@ikkanhet wat heftig voor je, goed dat je niet drinkt, hoop dat je vandaag nog even kunt slapen.:rose: @Quinn:rose: @Yana zo is het ook, ik wil ook wat liever zijn voor mn ouders, mag blij zijn dat ik ze nog heb. Altijd een hoop gedoe geweest in onze familie. Realiseer me de laatste tijd steeds meer dat ze ouder worden en er op een dag niet meer zullen zijn. En dan is het te laat. Maar in de praktijk valt t soms niet mee. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Yana:

Aan alle lieve mensen die nog een moeder hebben... ga maar gauw zeggen hoeveel je van haar houdt want als ze dood is heb je er nooit spijt van dat je haar niet wat vaker op haar tekortkomingen hebt gewezen maar misschien wel dat je niet vaker je liefde toonde.

Dat geldt andersom ook :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen   '   nog in mijn onesi op de bank  zo douchen .

Andersom  kan inderdaad ook ' mijn  moeder  zal nooit  zeggen dat  ze van mij houd  .  Er is contact  maar moeder  woont op 1.5 uur hier vandaan en is absoluut  geen  telefoon mens en wil ook niet  aan een smart phone om eens wat vaker  te kunnen  video bellen . 

We kabbelen  zo rustig  door en er wordt gebeld  maar meestal  ben  ik dan weer de gene die de telefoon  pakt om te bellen ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...