Lika Geplaatst 27 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2021 Blij dat ik je weer las @Kohtje. Maar wat ontzettend vervelend voor je. @Quinnook goed om jou weer te zien. Welkom terug. Hopelijk zijn de omstandigheden snel beter voor je. Dit is niet waar je wil zijn toch? Ik hoop dat je een beetje kunt aarden hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 27 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2021 Goedemorgen! Vanuit bed al een paar lastige e-mails verstuurd. Nu gauw opstaan, douchen, aankleden en dan mijn moeder helpen. Met gebroken rechterhand is dat een hele klus geworden. Daarna bakkie koffie en bakje kwark. Heb er nu al zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2021 Ik ga er weer een werkdag van maken. De dagen lijken op elkaar, rijgen zich aan elkaar. Dus misschien ga ik wel even naar mijn moedertje. Gewoon even iets anders doen. Ik heb nog een plant voor haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2021 Goedemorgen. Hier ook aan het werk. De eerste meeting start zo. Werk ze allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2021 Goeiemorgen allemaal, Ben niet bijgelezen. Maar het niet drinken gaat goed maar de rest niet zo. 2 nachten zo goed als niets geslapen. Gisteren 12 pittige spuiten in mijn nek gehad en vanmiddag de holter halen voor de 48 uurs meting. Hartslag was vanmorgen weer 135 omdat ik de betablokkers 2 dagen niet mag nemen, 4 in totaal dus. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2021 Kraaaaaaak,piep, oeps sorry, was me even aan het uitrekken. Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2021 Morgen. Een soort handvat grijpen door hier toch maar te komen. Iets van een begin ofzo. Koffie op. Misschien nog even pitten. Moe. Het moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2021 54 minuten geleden zei Lika: Dus misschien ga ik wel even naar mijn moedertje... De tranen springen in mijn ogen, het klinkt zo fijn 16 minuten geleden zei Cleo66: Bevalt goed tot nu toe... Joepie, klinkt alsof de druk er al een beetje af is. Werkse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2021 @Yana koesteren nu ze er nog is... Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2021 Aan alle lieve mensen die nog een moeder hebben... ga maar gauw zeggen hoeveel je van haar houdt want als ze dood is heb je er nooit spijt van dat je haar niet wat vaker op haar tekortkomingen hebt gewezen maar misschien wel dat je niet vaker je liefde toonde. Nou ja, zo is het voor mij in ieder geval. Geldt ook voor vaders en nu ik erover nadenk ook voor broers, zussen en vrienden en vriendinnen. Maar hoe ga ik in godsnaam tegen mijn broer zeggen dat ik van hem hou ? Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2021 Niet iedereen houdt van z'n ouders. Maar als wel, dan heb je gelijk @Yana @Lika las ik nou ergens dat je gaat verhuizen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2021 5 minuten geleden zei Renaldo61: Ze leek afscheid willen te nemen. In mijn droom. Echt raar. Misschien wil jij nog op een mooie manier afscheid van haar nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2021 goeiemorgen frummers 25 minuten geleden zei Renaldo61: Ze leek afscheid willen te nemen. In mijn droom. Echt raar. Ze kont niet in haar dementie, zo via droom wel. Mooi toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2021 Dan is het logisch dat de cirkel nu rond mocht komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2021 Wat mooi dat je deze droom hebt gehad ' probeer voor jezelf er uit te halen dat het goed is wat je hebt gedaan . Je kon niet meer doen dan je bij machte was . Je hebt het goed gedaan .. wat mij hielp na het overlijden van mijn vader was elke avond een kaarsje branden ' naast zijn foto die hier staat plus wat andere dingetjes bv de gedenk kaars die brandde tijdens de dienst die heb ik bewaard en nooit meer aangestoken is mijn ding plus de kaarsjes die mijn kinderen aangestoken hebben staan hier ook . Later is ook mijn schoonmoeder er bij gekomen (foto ) en ook daar heb ik de eerste tijd dagelijks kaarsjes voor gebrand . @Renaldo61 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2021 Een hele goede morgen allemaal, Mijn verjaardag is rustig verlopen Toch gezellig geweest in de ochtend 1 dochter in de avond 1 zoon Gewandeld ook met vriend En savonds een feestelijke pizza laten komen Dat eet ik niet zo heel vaak, dus was een traktatie @Renaldo61 Mooie droom toch Een soort afsluiting Je moeder lijkt vrede met alles te hebben Er is vast meer tussen hemel en aarde hoor Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2021 En nee, @Quinneen goede band met ouders is bepaald niet vanzelfsprekend. Dat realiseer ik me. Mijn moeder draagt ook veel pijn met zich mee wat dat betreft. Des te knapper vind ik het dat ze mij (en mijn vader) zo kon verwelkomen. Niets is eigenlijk vanzelfsprekend.... Beetje rotgevoel vanochtend. Kreeg terwijl ik had willen helpen te horen dat ik dat beter niet had moeten doen. Had iemand anders zijn werk voor niets gedaan. En hoewel ik het helemaal begrijp, en de persoon in kwestie mag, raakt zoiets me altijd. En dat vind ik dan weer belachelijk van mezelf. Nou ja. En ja @Quinn. Ik ben al verhuisd naar een helemaal totaal ander soort huis en een totaal andere omgeving. Tot nu toe naar genoegen. Mijn avontuur dat ik aandurf blijkbaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2021 Goedemorgen @ikkanhet wat heftig voor je, goed dat je niet drinkt, hoop dat je vandaag nog even kunt slapen. @Quinn @Yana zo is het ook, ik wil ook wat liever zijn voor mn ouders, mag blij zijn dat ik ze nog heb. Altijd een hoop gedoe geweest in onze familie. Realiseer me de laatste tijd steeds meer dat ze ouder worden en er op een dag niet meer zullen zijn. En dan is het te laat. Maar in de praktijk valt t soms niet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2021 Lastig @Lika. Maar je hebt t uit goede intenties gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2021 Ach nee @Bor ... arme jij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2021 Ik blijf thuis. Durf de auto niet goed aan nu. Dan is de kans te groot dat ik rare dingen doe en alsnog ruzie krijg met moeder.... Amai. Soms wil je even niet met jezelf. Maar 't gaat zo lastig anders he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2021 2 uur geleden zei Yana: Aan alle lieve mensen die nog een moeder hebben... ga maar gauw zeggen hoeveel je van haar houdt want als ze dood is heb je er nooit spijt van dat je haar niet wat vaker op haar tekortkomingen hebt gewezen maar misschien wel dat je niet vaker je liefde toonde. Dat geldt andersom ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2021 Goede morgen ' nog in mijn onesi op de bank zo douchen . Andersom kan inderdaad ook ' mijn moeder zal nooit zeggen dat ze van mij houd . Er is contact maar moeder woont op 1.5 uur hier vandaan en is absoluut geen telefoon mens en wil ook niet aan een smart phone om eens wat vaker te kunnen video bellen . We kabbelen zo rustig door en er wordt gebeld maar meestal ben ik dan weer de gene die de telefoon pakt om te bellen .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2021 Ik hou van jullie frummers! bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden