Spring naar bijdragen

Woensdag 27 januari 2020


Lika

Aanbevolen berichten

Vlinder (jongste dochter van 16) heeft altijd moeite om dat soort dingen uit te spreken iig naar haar vader (van haar moeder houdt ze wel gewoon) en met haar is het altijd een soort tussen-de-regels, nee zelfs een soort tegengestelde communicatie. Ze zegt dan zoiets van "ik haat je, je bent stom en je ziet er niet uit". Ik zeg dan "ik vind jou geweldig" en zei weer "nou ik jou niet" en dan weet ik weer dat het goed zit. Want als ze me echt zou haten dan zei ze gewoon niks, kwam ze niet eens op spreekafstand :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je goed verdoofd bent, voel je niks. Als de verdoving weg begint te trekken, voel je alles. Hard en diep en heftig. En ik weet dat ik daar doorheen moet. Maar liever niet vandaag.

Verhuisd dus al en het bevalt goed, fijn @Lika en ik vind het zeker dapper. Veranderen van leefomgeving is niet niks. 

Tot later. Ik ga aan de brinta.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoera... linker duim beweegt ook weer beetje. alleen wijsvinger nog niets. en rechs nog helemaal niets maar ik vertrouw errrop dat dat tzt ook wel weer komtt.

duurde vorige keer paar maanden.

gekke is dat proberen vingres te bewegen zonder dat ze gaan bewegen me een soort van slappe lach gevoel  steeds geeft door frustratie'.

maar liever dat dan slappe huil.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was een keer mijn mondkapje  als ik denk dat het nodig  is ' ik wat meer gesnottert en of in geademt heb .   Komt neer op 1 keer per 1.5  week denk ik  . Kom er ook alleen mee in de winkel en of bij Brijder. 

( heb er wel 3 die ik afwissel ) 

Steriliseren  beetje overbodig  .

Op  mijn werk ander verhaal ' gemiddeld  2 a 3 kapjes  per dag .Wegwerp  dan ..      

Sleutels telefoon  ed  ' die neem ik met wegwerp  hygiëne  doekjes af .

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het overbodig, maar het duurt lang eer ik een wasmachine vol ehb
en ik wissel graag af, want ik krijg het stikbenauwd onder zo'n kapje. Zweet ervan zelfs.
Uitkoken of in heet water in pannetje kan ook, maar niet met zijde, dus iets nieuws proberen dan maar.
Ik doe ook maar wat hoor, maar als het dan toch verplicht is, dan maar schoon graag.
Die wegwerp ben ik zwaar op tegen voor partikulieren. In de zorg is het wat anders natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De andere kant van ouderliefde: Ik heb 2,5 jaar het contact met ‘mijn verwekker’ gebroken. Geen seconde spijt van, integendeel had veel vroeger moeten gebeuren maar kinderen zijn in principe loyaal aan hun ouders. . Ik hou niet van hem, ik haat hem om wat hij ons heeft aangedaan (en nog steeds blijft doen). Fysiek geen contact maar emotioneel doet het nog altijd heel veel pijn. Ik moet nu ook proberen om zonder drank met dit verdriet om te gaan. Sorry om een partypoeper te zijn! :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Musashi:

De andere kant van ouderliefde: Ik heb 2,5 jaar het contact met ‘mijn verwekker’ gebroken. Geen seconde spijt van, integendeel had veel vroeger moeten gebeuren maar kinderen zijn in principe loyaal aan hun ouders. . Ik hou niet van hem, ik haat hem om wat hij ons heeft aangedaan (en nog steeds blijft doen). Fysiek geen contact maar emotioneel doet het nog altijd heel veel pijn. Ik moet nu ook proberen om zonder drank met dit verdriet om te gaan. Sorry om een partypoeper te zijn! :(

Hé partypoeperd,

Waarom ben jij hier gekomen? Toch om met drank om te gaan. Dan moet je dingen gaan verwerken kerel anders gebeurd er niets, dus huil, klaag wordt maar boos   Maar verwerk het hier, hier mag het, hier wordt je gelezen. Huilen is gezond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei bolletje:

 

1 uur geleden zei Musashi:

De andere kant van ouderliefde: Ik heb 2,5 jaar het contact met ‘mijn verwekker’ gebroken. Geen seconde spijt van, integendeel had veel vroeger moeten gebeuren maar kinderen zijn in principe loyaal aan hun ouders. . Ik hou niet van hem, ik haat hem om wat hij ons heeft aangedaan (en nog steeds blijft doen). Fysiek geen contact maar emotioneel doet het nog altijd heel veel pijn. Ik moet nu ook proberen om zonder drank met dit verdriet om te gaan. Sorry om een partypoeper te zijn! :(

Expand  

Hé partypoeperd,

Waarom ben jij hier gekomen? Toch om met drank om te gaan. Dan moet je dingen gaan verwerken kerel anders gebeurd er niets, dus huil, klaag wordt maar boos   Maar verwerk het hier, hier mag het, hier wordt je gelezen. Huilen is gezond.

 

Thx @bolletjegewoon je berichtje lezen en ik schiet al vol (tranen that is) :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Harp:

Mijn vader is nu 4,5 jaar dood en ik merk dat ik daar eigenlijk vooral opgelucht door ben

Wauw, dit omschrijft het helemaal (mijne is alleen nog niet dood), maar zoiets mag je dus eigenlijk niet denken, laatst staan uitspreken...dan zit je direct weer met dat schuldgevoel

16 minuten geleden zei bumperjim:

Maar ik moet zeggen ik hou me meer bezig met hoe ik een leuke pa kan zijn dan met hoe zij vroeger waren. 

Heb juist met hem moeten breken om een betere/ leukere moeder te kunnen zijn...maar zelfs dan nog worstel ik er enorm mee en ben ‘als de dood’ om naar mijn kind toe hetzelfde te doen...het mag ook niet doorslagen naar de andere kant natuurlijk...blijft dus een balansoefening...maar het is wel een feit dat mijn kind me ‘geholpen’ heeft om met hem te kunnen breken. Alleen voor mezelf kon ik dat niet, kiezen voor mezelf en mijn eigenwaarde...kiezen voor mn kind is natuurlijk heel wat anders en heeft me (voor ons) de kracht gegeven om te doen wat ik al veel langer had moeten doen (voor mezelf)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...