Spring naar bijdragen

Dinsdag 26 januari 2021


lady jane

Aanbevolen berichten

Niet leuk @Cleo66, ikzelf heb ook onrustig geslapen... tegen de ochtend nog een paar uurtjes lekker weggezakt. 
Ik denk dat al die ellendige beelden van gisteren daar wat mee te maken hadden. 
Wat een afschuwelijke avond weer in veel steden, ik was er gewoon verdrietig van, het raakte me echt heel erg... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Dank je wel lieve Jane
Wat een fantastische binnenkomer dit :D
Heel erg leuk !

Ook @Bor, bedankt hoor
Lika, Cleo, Nancy en Yvonne, ook veel dank

We mogen niet veel heden ten dagen, dus alleen vriend komt straks en oudste dochter
Maar een feestelijk gevoel blijft het toch wel hoor, en ook een taartje aan geschaft

Nogmaals dank voor jullie felicitaties
Het voelt hier echt als een warme familie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Renaldo61:

Ik plaats het maar hier, ik weet anders niet goed waar te plaatsen. Ik heb enkele minuten gevoelens gehad voor een proffesionele hulp, die ik al meer als jaar regelmatig zie, Donderdag zie ik haar weer. Ik plaats dit speciaal voor iemand, ik hoop dat ik hier reactie op krijg van die persoon. Je weet nooit of proffesionele hulp met je willen praten omdat ze moeten. Of omdat ze willen. Daarom heb ik er mij ook nooit aan gehecht. 

We hebben het eerder gehad poosje geleden  met overdracht  gevoelens  heet dat .  

Als ik naar mijn  behandelaar  kijk  is het iemand  die praat  met je niet omdat het moet '  ze heeft  zelf van haar ervaring  haar kracht gemaakt  om andere  mensen te helpen met de vastzittende wereld van alcohol.  

Als je moet  praten  omdat het  je werk is ' lijkt mij dat een niet fijne uitgangsbasis. 

Ik ben op moment gehecht  aan mijn  behandelaar  ' maar  er komt  een moment  dan ben  ik vrij om zonder haar verder te kunnen.. nu nog niet .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Renaldo61:

Ik plaats het maar hier, ik weet anders niet goed waar te plaatsen. Ik heb enkele minuten gevoelens gehad voor een proffesionele hulp, die ik al meer als jaar regelmatig zie, Donderdag zie ik haar weer. Ik plaats dit speciaal voor iemand, ik hoop dat ik hier reactie op krijg van die persoon. Je weet nooit of proffesionele hulp met je willen praten omdat ze moeten. Of omdat ze willen. Daarom heb ik er mij ook nooit aan gehecht. 

Kun je niet gewoon zeggen voor wie je dit hier plaatst? Dan kan diegene reageren. Of stuur diegene een pb. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi.

@Renaldo61alsnog  gecondoleerd met het overlijden van je moeder

@Smaragdjijook gecondoleerd met heengaan van  je maat.

sterkte alletwee met het vinden van je vervolgweg.

 

tegen m'n gwoonte in omdat typen zo moeilik gaat in hetzelfde bericht @rapilos gefeliciteerd met je verjaardag

 

groetjes allemaal.

mis het meedoen hier wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Renaldo61:

Ik heb dit al ooit eens gevraagd. Kan er iemand een forum aanraden waar er gewoon gepraat wordt en niet alleen voor alchohol? 

Ligt eraan waar je over wilt praten ' ik heb soms idee dat je wat vast zit in gevoelens  van genegenheid  voor andere  voor jou onbereikbare mensen  ..   daar zit wat achter  vermoed ik ' heb al eerder  gezegd  dat ik denk dat je kwetsbare  kind ' eenzame kind   te kort  gekomen  is en dat je op zoek bent naar iemand  die je aan die behoefte  voldoen kan . Je krijgt  aandacht  deze  voed jou  behoefte  die je ooit  te  kort gekomen  kan zijn  ..  zodoende  bljjf je koersen  naar deze aandacht  . 

Ik kan  het mis hebben  hoor ' maar anders  zal je hier in de professionele  hulp verlening iets mee moeten  ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

@rapilos van harte! Gezellig je vriend en dochter op bezoek. @Cleo66 succes vandaag, komt vast goed. Wb de relschoppers, heb t idee dat t voor velen vooral verveling en sensatiezoeken is. Als je die beelden ziet, hebben ze er een hoop lol in. Erg. Moet er niet aan denken dat je kind erbij zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ander  draadje kwam naar voren  mbt evt keuze maken om je financiële  zekerheid  in te wisselen voor wat anders  en voor jezelf gaan kiezen  .

Ik zal zelf  best willen flexen zelf mijn diensten  aannemen op momenten  die ik zelf wil.

Geen  gezeur  met vakantie  planningen ' kerst oud en nieuw  ' avonddienst  werken  op weekse dagen  ..  en allelei andere  dingen. 

Nu werk ik in een klein  team waar  je het gewoon samen moet  doen .. 

Er  is mij ter ore  gekomen  of er vrijwilligers  zijn die tijdelijk hun  eigen  locatie willen  verlaten om op een andere  grotere locatie ( groter team ) op cohort afdeling willen gaan werken  ( corona afdeling)  ik zit  er over te denken  om dit evt tijdelijk te willen  even uit mijn eigen  team ' sleur ' en planning  ..  maar ben er nog  niet  overuit .

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lieke7777:

Op ander  draadje kwam naar voren  mbt evt keuze maken om je financiële  zekerheid  in te wisselen voor wat anders  en voor jezelf gaan kiezen  .

Ik zal zelf  best willen flexen zelf mijn diensten  aannemen op momenten  die ik zelf wil.

Geen  gezeur  met vakantie  planningen ' kerst oud en nieuw  ' avonddienst  werken  op weekse dagen  ..  en allelei andere  dingen. 

Nu werk ik in een klein  team waar  je het gewoon samen moet  doen .. 

Er  is mij ter ore  gekomen  of er vrijwilligers  zijn die tijdelijk hun  eigen  locatie willen  verlaten om op een andere  grotere locatie ( groter team ) op cohort afdeling willen gaan werken  ( corona afdeling)  ik zit  er over te denken  om dit evt tijdelijk te willen  even uit mijn eigen  team ' sleur ' en planning  ..  maar ben er nog  niet  overuit .

Moet je als flexer niet juist al die vakanties en feestdagen aan de bak om anderen te vervangen? Volgens mij is er bij het flexen maar weinig willen en vooral veel moeten, maar t hangt natuurlijk ook vanaf in wat voor sector je werkt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...