lady jane Geplaatst 25 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2021 rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2021 Die was wel heel uitbundig, Raps gefeliciteerd meis, nou ja meis, dame mag ik wel zeggen onderhand, nu je bijne met pensioen gaat. En veel tijd krijgt voor je volkstuin. Het oogsten op alle fronten♥ en een hele fijn dag natuurlijk rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Goedemorgen. Van harte @rapilos rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Rapi, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag.. Ik hoop dat je een heel fijne dag zult hebben... Lieke7777 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Niet leuk @Cleo66, ikzelf heb ook onrustig geslapen... tegen de ochtend nog een paar uurtjes lekker weggezakt. Ik denk dat al die ellendige beelden van gisteren daar wat mee te maken hadden. Wat een afschuwelijke avond weer in veel steden, ik was er gewoon verdrietig van, het raakte me echt heel erg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Goedemorgen. @rapilos gefeliciteerd! Maak er een fijne dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Goedemorgen allemaal, Dank je wel lieve Jane Wat een fantastische binnenkomer dit Heel erg leuk ! Ook @Bor, bedankt hoor Lika, Cleo, Nancy en Yvonne, ook veel dank We mogen niet veel heden ten dagen, dus alleen vriend komt straks en oudste dochter Maar een feestelijk gevoel blijft het toch wel hoor, en ook een taartje aan geschaft Nogmaals dank voor jullie felicitaties Het voelt hier echt als een warme familie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Nou, ik lig echt niet wakker van die rellen hoor Dan kan je overal wel wakker van liggen Wil niet zeggen dat het je een blij gevoel geeft ik houd ook van vrede, maar ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 @Cleo, ik hoor dat jij ook wakker hebt gelegen Maar zou dat niet komen omdat je vandaag weer moet werken ? Ik herken dat heel erg hoor, vooral als het allemaal nog zo nieuw is Maar het gaat over hoor, zeker weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Gefeliciteerd @rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Ach Lieke, wat een mooie kaart Dank je wel hoor Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Persoonlijk lig ik er ook niet wakker van ' niet dat het niet erg is wat er allemaal gebeurd . Maar als ik daar nou wakker van moet gaan liggen ' gaat het ten koste van mijzelf . Ik ben in de avond moe genoeg om als een blok in slaap te vallen .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Van harte @rapilosik wens je een fijne dag met taart en cadeautjes en een mooi jaar waarin al je dromen uitkomen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Dat kan je toch ook hier doen of op je eigen draadje?? Verder zou ik het niet weten eigenlijk, ik kom nooit op fora, alleen deze. Misschien even googlen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Dank je wel @Yana voor je lieve wensen En nee @Renaldo61, zou echt niet weten waar je met dit soort vragen terecht kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 22 minuten geleden zei Renaldo61: Ik plaats het maar hier, ik weet anders niet goed waar te plaatsen. Ik heb enkele minuten gevoelens gehad voor een proffesionele hulp, die ik al meer als jaar regelmatig zie, Donderdag zie ik haar weer. Ik plaats dit speciaal voor iemand, ik hoop dat ik hier reactie op krijg van die persoon. Je weet nooit of proffesionele hulp met je willen praten omdat ze moeten. Of omdat ze willen. Daarom heb ik er mij ook nooit aan gehecht. We hebben het eerder gehad poosje geleden met overdracht gevoelens heet dat . Als ik naar mijn behandelaar kijk is het iemand die praat met je niet omdat het moet ' ze heeft zelf van haar ervaring haar kracht gemaakt om andere mensen te helpen met de vastzittende wereld van alcohol. Als je moet praten omdat het je werk is ' lijkt mij dat een niet fijne uitgangsbasis. Ik ben op moment gehecht aan mijn behandelaar ' maar er komt een moment dan ben ik vrij om zonder haar verder te kunnen.. nu nog niet . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 26 minuten geleden zei Renaldo61: Ik plaats het maar hier, ik weet anders niet goed waar te plaatsen. Ik heb enkele minuten gevoelens gehad voor een proffesionele hulp, die ik al meer als jaar regelmatig zie, Donderdag zie ik haar weer. Ik plaats dit speciaal voor iemand, ik hoop dat ik hier reactie op krijg van die persoon. Je weet nooit of proffesionele hulp met je willen praten omdat ze moeten. Of omdat ze willen. Daarom heb ik er mij ook nooit aan gehecht. Kun je niet gewoon zeggen voor wie je dit hier plaatst? Dan kan diegene reageren. Of stuur diegene een pb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 hoi. @Renaldo61alsnog gecondoleerd met het overlijden van je moeder @Smaragdjijook gecondoleerd met heengaan van je maat. sterkte alletwee met het vinden van je vervolgweg. tegen m'n gwoonte in omdat typen zo moeilik gaat in hetzelfde bericht @rapilos gefeliciteerd met je verjaardag groetjes allemaal. mis het meedoen hier wel. rapilos, Smaragd, Bob en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 3 minuten geleden zei Renaldo61: Ik heb dit al ooit eens gevraagd. Kan er iemand een forum aanraden waar er gewoon gepraat wordt en niet alleen voor alchohol? Ligt eraan waar je over wilt praten ' ik heb soms idee dat je wat vast zit in gevoelens van genegenheid voor andere voor jou onbereikbare mensen .. daar zit wat achter vermoed ik ' heb al eerder gezegd dat ik denk dat je kwetsbare kind ' eenzame kind te kort gekomen is en dat je op zoek bent naar iemand die je aan die behoefte voldoen kan . Je krijgt aandacht deze voed jou behoefte die je ooit te kort gekomen kan zijn .. zodoende bljjf je koersen naar deze aandacht . Ik kan het mis hebben hoor ' maar anders zal je hier in de professionele hulp verlening iets mee moeten .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Hoi Koh! Wat leuk dat je dan toch even langs komt! Ik mis je hier ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Goedemorgen @rapilos van harte! Gezellig je vriend en dochter op bezoek. @Cleo66 succes vandaag, komt vast goed. Wb de relschoppers, heb t idee dat t voor velen vooral verveling en sensatiezoeken is. Als je die beelden ziet, hebben ze er een hoop lol in. Erg. Moet er niet aan denken dat je kind erbij zit. rapilos en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 (bewerkt) Op ander draadje kwam naar voren mbt evt keuze maken om je financiële zekerheid in te wisselen voor wat anders en voor jezelf gaan kiezen . Ik zal zelf best willen flexen zelf mijn diensten aannemen op momenten die ik zelf wil. Geen gezeur met vakantie planningen ' kerst oud en nieuw ' avonddienst werken op weekse dagen .. en allelei andere dingen. Nu werk ik in een klein team waar je het gewoon samen moet doen .. Er is mij ter ore gekomen of er vrijwilligers zijn die tijdelijk hun eigen locatie willen verlaten om op een andere grotere locatie ( groter team ) op cohort afdeling willen gaan werken ( corona afdeling) ik zit er over te denken om dit evt tijdelijk te willen even uit mijn eigen team ' sleur ' en planning .. maar ben er nog niet overuit . 26 januari 2021 bewerkt door Lieke7777 Musashi en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 Hoi. Dus. Nou ja. Hoi. Bob, Smaragd en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2021 2 uur geleden zei Lieke7777: Op ander draadje kwam naar voren mbt evt keuze maken om je financiële zekerheid in te wisselen voor wat anders en voor jezelf gaan kiezen . Ik zal zelf best willen flexen zelf mijn diensten aannemen op momenten die ik zelf wil. Geen gezeur met vakantie planningen ' kerst oud en nieuw ' avonddienst werken op weekse dagen .. en allelei andere dingen. Nu werk ik in een klein team waar je het gewoon samen moet doen .. Er is mij ter ore gekomen of er vrijwilligers zijn die tijdelijk hun eigen locatie willen verlaten om op een andere grotere locatie ( groter team ) op cohort afdeling willen gaan werken ( corona afdeling) ik zit er over te denken om dit evt tijdelijk te willen even uit mijn eigen team ' sleur ' en planning .. maar ben er nog niet overuit . Moet je als flexer niet juist al die vakanties en feestdagen aan de bak om anderen te vervangen? Volgens mij is er bij het flexen maar weinig willen en vooral veel moeten, maar t hangt natuurlijk ook vanaf in wat voor sector je werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden