Spring naar bijdragen

Vrijdag 01 januari 2021


nancy

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei bumperjim:

Te gek voor woorden eigenlijk

tsja te gek voor woorden.... ik zie nu dat het dit jaar 'in' was om auto's in brand te steken... 
Stelletje randdebielen.... 
Zelfs hier in het dorp 300 meter verderop zie ik... niks van meegekregen . 
Wat is daar nou voor lol aan om de spullen van een ander te vernielen....  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Yvonne:

tsja te gek voor woorden.... ik zie nu dat het dit jaar 'in' was om auto's in brand te steken... 
Stelletje randdebielen.... 
Zelfs hier in het dorp 300 meter verderop zie ik... niks van meegekregen . 
Wat is daar nou voor lol aan om de spullen van een ander te vernielen....  

daar word ik ineens vreselijk rechts van als ik dat soort dingen lees. Opknopen aan de hoogste boom of zo, denk ik dan. Niet mooi van me maar dat is zo onrechtvaardig, daar kan ik heel slecht tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooie morgen frummers
straks een raar ontbijt; dochter en ik elk
1 oliebol op, dus de rest wordt straks maar
opgewarmd of ingevroren. Maar idd 2 uur sliep ik ook
en meestal lig ik nog tot 4 uur te lezen bij oorlogsgeluiden.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen, hier in Frankrijk kunnen we met oudennieuw normaal gesproken duizenden keren onze huisjes verhuren aan Nederlanders die het vuurwerk ontvluchten. Hier is helemaal niks, ook geen oliebollen.

Ik heb om geen enkele reden een fantastisch jaar achter de rug en de eerste dag van 2021 begint ook alweer goed met een voortreffelijk bakkie koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar dacht ik ook net aan. Al die mensen die het nieuwe jaar met een grote kater beginnen. ^_^

Net hoorde ik een interview op de radio met Nicolaas Klei, de dikke man van de omfietswijnen. Hij schrijft leuke columns en een boek over wijnen. Nu heeft hij een boekje geschreven over zijn ervaringen als wandelaar; hij doet minimaal 10.000 stappen per dag, gewoon door de stad en door ommetjes te maken als hij boodschappen gaat doen en dergelijke. Hij is daar flink van afgevallen en is nu verslaafd aan zijn stappenteller.

Dat is mijn goede voornemen van het nieuwe jaar; elke dag 10.000 stappen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ikkanhet:

Hier op het forum is het de laatste tijd ook maar een saaie bedoening.

Hoezo  saai ' heb mooie  maar ook verdrietige dingen  gelezen  .

Mooie  voornemens  gelezen  om de strijd naar nuchterheid  verder aan te gaan '   verdrietige  mensen   die eenzaam voor en na kerst  waren die gevlucht zijn  in alcohol  .. ik vind dat geen saaie bedoening  maar pure  emotie  ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yana:

Goed van je @bumperjim dat je met een droge maand begint, het blijft opletten hè als je niet helemáál stopt. Ik geniet ervan om fris te zijn, ook in de ochtend. Wat beginnen veel mensen het jaar toch met een houten kop en volkomen gesloopt, sufkippen!

Ja t blijft een hellend vlak en met die feestdagen liggen de excuses wel erg voor de hand. Ik heb geen kater gek genoeg en ook niet gesloopt maar tis gewoon tijd voor soberheid nu. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lieke7777:

Misschien ben ik beetje moe ' maar ik irriteer  mij ... 

Zo maar eerst  douchen .. Ltrs. 

@Lieke7777, lieve vrouw, laat je niet triggeren door je humeur. Wees lief voor jezelf. Gebruik je irritatie door de boom heerlijk naar buiten te gooien (of in mijn geval: naar zolder te brengen) en daarna met een heerlijke geur door je huis heen te swifferen. En daarna tevreden neerploffen op de bank met een kop thee en echt kunnen ruiken wat je gedaan hebt vandaag. :heart::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Cleo66:

Goedemorgen frummers . Hier het nieuwe jaar begonnen met een Nieuwjaarsontbijt .  Notenbrood en croissants,  verse jus en gekookt eitje .  Bedenk me steeds dat het eigenlijk vrijdag is .  

Jammm....heerlijk! en Jaaaa....heerlijk! Hierna nog een heel weekend te gaan. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

En nog de beste wensen! Laat geworden hier, rond half 5. Had wel wat vroeger gemogen wat mij betreft maar goed. Avond doorgebracht met vriend en nog een vriend en vriendin en kinderen. Drie glazen wijn gedronken en veel water en cola light. 30 seconds gedaan en bierpong met limonadesiroop ipv bier. Wel blij dat t allemaal weer voorbij is ook. Hou steeds meer van t kleine, ipv grootste meeslepende. Ook ik ben wandelfanaat geworden afgelopen jaar, ga ook vaak met jongste zoon gewoon blokje om in de buurt, heerlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...