Yvonne Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 3 minuten geleden zei bumperjim: Te gek voor woorden eigenlijk tsja te gek voor woorden.... ik zie nu dat het dit jaar 'in' was om auto's in brand te steken... Stelletje randdebielen.... Zelfs hier in het dorp 300 meter verderop zie ik... niks van meegekregen . Wat is daar nou voor lol aan om de spullen van een ander te vernielen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 @Smaragdik lees je verhaal deze ochtend. 1 januari. Een verhaal vol liefde dat ik met me meeneem het nieuwe jaar in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 2 minuten geleden zei Yvonne: tsja te gek voor woorden.... ik zie nu dat het dit jaar 'in' was om auto's in brand te steken... Stelletje randdebielen.... Zelfs hier in het dorp 300 meter verderop zie ik... niks van meegekregen . Wat is daar nou voor lol aan om de spullen van een ander te vernielen.... daar word ik ineens vreselijk rechts van als ik dat soort dingen lees. Opknopen aan de hoogste boom of zo, denk ik dan. Niet mooi van me maar dat is zo onrechtvaardig, daar kan ik heel slecht tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 Goedemorgen reddertjes ! Heerlijk geslapen, het vuurwerk dat er was wat NIET in deze straat ! Heerljik, hond Tara van nu 9 mnd heeft nergens last van gehad en wij lagen om 00:35uur in bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 Nou inderdaad Jim, er komen bij mij dan ook heel nare ideeën naar boven... Renaldo, ik wens jou ook een goed nieuwjaar toe.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 (bewerkt) goeiemooie morgen frummers straks een raar ontbijt; dochter en ik elk 1 oliebol op, dus de rest wordt straks maar opgewarmd of ingevroren. Maar idd 2 uur sliep ik ook en meestal lig ik nog tot 4 uur te lezen bij oorlogsgeluiden. 1 januari 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 Goeiemorgen, hier in Frankrijk kunnen we met oudennieuw normaal gesproken duizenden keren onze huisjes verhuren aan Nederlanders die het vuurwerk ontvluchten. Hier is helemaal niks, ook geen oliebollen. Ik heb om geen enkele reden een fantastisch jaar achter de rug en de eerste dag van 2021 begint ook alweer goed met een voortreffelijk bakkie koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 Goedemorgen! Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 Goed van je @bumperjim dat je met een droge maand begint, het blijft opletten hè als je niet helemáál stopt. Ik geniet ervan om fris te zijn, ook in de ochtend. Wat beginnen veel mensen het jaar toch met een houten kop en volkomen gesloopt, sufkippen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 Daar dacht ik ook net aan. Al die mensen die het nieuwe jaar met een grote kater beginnen. Net hoorde ik een interview op de radio met Nicolaas Klei, de dikke man van de omfietswijnen. Hij schrijft leuke columns en een boek over wijnen. Nu heeft hij een boekje geschreven over zijn ervaringen als wandelaar; hij doet minimaal 10.000 stappen per dag, gewoon door de stad en door ommetjes te maken als hij boodschappen gaat doen en dergelijke. Hij is daar flink van afgevallen en is nu verslaafd aan zijn stappenteller. Dat is mijn goede voornemen van het nieuwe jaar; elke dag 10.000 stappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 Dat zijn veeeel stappen @Lonster anderhalf uur stevig doorlopen oftewel 7 km. Iedere dag? Een moedig voornemen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 Goede morgen ' ging laat naar bed rond 3.00 . Nu lekker een bakkie thee eerst .. Vandaag de woonkamer opruimen ' mijn vloer ziet eruit van al dat in en uit geloop van de jongens .. en de kerstboom maar opruimen ben hem zat .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 Mini Niks heeft vannacht haar gehoortest gehad Niks mis mee, wel werd ze verdrietig van de harde knallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 2 uur geleden zei ikkanhet: Hier op het forum is het de laatste tijd ook maar een saaie bedoening. Hoezo saai ' heb mooie maar ook verdrietige dingen gelezen . Mooie voornemens gelezen om de strijd naar nuchterheid verder aan te gaan ' verdrietige mensen die eenzaam voor en na kerst waren die gevlucht zijn in alcohol .. ik vind dat geen saaie bedoening maar pure emotie .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 (bewerkt) If I had one wish: Brahma Kumaris Meditation Song If I Had One Wish Soothing Relaxing Creative Experience - YouTube 1 januari 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 1 uur geleden zei Yana: Goed van je @bumperjim dat je met een droge maand begint, het blijft opletten hè als je niet helemáál stopt. Ik geniet ervan om fris te zijn, ook in de ochtend. Wat beginnen veel mensen het jaar toch met een houten kop en volkomen gesloopt, sufkippen! Ja t blijft een hellend vlak en met die feestdagen liggen de excuses wel erg voor de hand. Ik heb geen kater gek genoeg en ook niet gesloopt maar tis gewoon tijd voor soberheid nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 33 minuten geleden zei Bor: En.. goedemorgen natuurlijk! Ik vergeet ook altijd een gewone "goedemorgen". Goedemorgen!. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 1 uur geleden zei Jopie: Vind je dat echt? Wat mis je dan? Is gewoon niets te beleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 6 minuten geleden zei Renaldo61: Oei, dan wonen jullie kort bij het vuurwerk. Ik denk dat ze gewoon wat meer beweging wil zien, zonder het vele geruzie. Volgende week heb ik een moeilijke week, heb ik er nog andere? Precies @Renaldo61en sterkte volgende week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 Misschien ben ik beetje moe ' maar ik irriteer mij ... Zo maar eerst douchen .. Ltrs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 1 minuut geleden zei Lieke7777: Misschien ben ik beetje moe ' maar ik irriteer mij ... Zo maar eerst douchen .. Ltrs. @Lieke7777, lieve vrouw, laat je niet triggeren door je humeur. Wees lief voor jezelf. Gebruik je irritatie door de boom heerlijk naar buiten te gooien (of in mijn geval: naar zolder te brengen) en daarna met een heerlijke geur door je huis heen te swifferen. En daarna tevreden neerploffen op de bank met een kop thee en echt kunnen ruiken wat je gedaan hebt vandaag. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 4 minuten geleden zei Cleo66: Goedemorgen frummers . Hier het nieuwe jaar begonnen met een Nieuwjaarsontbijt . Notenbrood en croissants, verse jus en gekookt eitje . Bedenk me steeds dat het eigenlijk vrijdag is . Jammm....heerlijk! en Jaaaa....heerlijk! Hierna nog een heel weekend te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 16 minuten geleden zei ikkanhet: Is gewoon niets te beleven. Tis de tv niet hè, vertel maar wat leuks dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 10 minuten geleden zei bumperjim: Tis de tv niet hè, vertel maar wat leuks dan Ok, er was een hoer en een pastoor. De pastoor schreef wees eens een dame en sluit de ramen. De hoer schreef wees eens een heer en kom een keer. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 Goedemorgen En nog de beste wensen! Laat geworden hier, rond half 5. Had wel wat vroeger gemogen wat mij betreft maar goed. Avond doorgebracht met vriend en nog een vriend en vriendin en kinderen. Drie glazen wijn gedronken en veel water en cola light. 30 seconds gedaan en bierpong met limonadesiroop ipv bier. Wel blij dat t allemaal weer voorbij is ook. Hou steeds meer van t kleine, ipv grootste meeslepende. Ook ik ben wandelfanaat geworden afgelopen jaar, ga ook vaak met jongste zoon gewoon blokje om in de buurt, heerlijk. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden