Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 oktober


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

@Lieke

Ik help mee met aftellen
Zwaar jaar voor je geweest, maar kijk eens hoe sterk je eruit komt !

Hier geen bijzonderheden
Straks even naar de tuin, maar ik vind het weer een beetje somber eigenlijk
Vandaag Dag 54
vanavond, lekker bij iemand wild eten
Worden wel glazen rode wijn geschonken, maar ben goed voorbereid :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor hihi bingen niet nodig    schattig  geniet  maar vandaag van het mannetje  ..  

 

@Cleo66  ots is een jaar ;)  maar daar ben ik niet bang  nog  voor op moment  ' hoe  dat zich  ontwikkeld  en hoe dat eruit  ziet geen  idee .. ik leef  vandaag en vandaag is vandaag nu.    Ik probeer niet  vooruit te hollen  .

Ja heel wat lessen gehad idd ' het is ook  genoeg  geweest . Mijn les is keihard geweest . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag het Kabouterpad in het bos lopen met de kleinkinderen. Ik heb de opdrachten al bij de VVV opgehaald. Eerst nog even ook nog kabouters en eikeltjes enz verstoppen in de tuin, vinden ze vast leuk om die te zoeken. Naar het bos nemen we herfstschatkistjes mee ( eierdozen).  Tja, je moet toch wat als oma als het recreatief zwemmen niet mag. Wordt vast leuk. En daarna pannenkoeken bakken hier thuis. Middag is wel gevuld. 

bewerkt door nancy
Tikfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd gecondoleerd, wat triest. Veel te jong inderdaad.

@Lieke7777 :rose: pittige zeven weken nog.

Sjee zeg, wat een emotionele berichten gisteren. Leuk om weer van Jopie te lezen. Dat knusse en gezellig maken van je huis heb ik gisteren ook gedaan. Er kwam een vriendin op bezoek en dat maakt dat je weer een beetje met andere ogen naar je huis kijkt. Bloemen en bloeiende heide in potten in de tuin gezet en zij kwam met een grote bos bloemen. Een kleedje op de tafel en de kaarsen aan. Zelfgemaakte soep gegeten. Ik werd er intens tevreden van. 

Na hoofdpijn en brak gevoel heb ik nu uitslag in mijn nek. Het is elke keer weer wat anders. Het is vast stress en ik ga gewoon door met gezond eten, veel bewegen en geen alcohol drinken. En de positieve verhalen een beetje opzoeken. Niet teveel nieuws en het boek waarin ik begon weer weggelegd. Geen extra ellende opzoeken nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat uitkleden naast het zwembad is natuurlijk tot op je badpak he @Bor. Het heeft wel iets grappigs, al die mensen druk met hun tassen en kleren opvouwen, anderhalve meter uit elkaar rondom het zwembad waar klapstoelen zijn neergezet. Ik ga straks weer. En dan lekker een zak chips kopen op de terugweg en een film kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag alweer

Lekker ontbeten met jongste zoon met pannenkoekjes met bessen en frambozen, mmmm. Lang uitgeslapen vandaag, had het nodig kennelijk. Straks naar de sportschool. @Lieke7777 zoveel respect hoe jij dit allemaal doet. En heb ook te doen met je jongens, voor hen ook heel heftig. @Lonster heerlijk zwemmen, lekker bezig. En mooi om te lezen hoe je je leven vorm geeft, inspireert me. Kleine dingen waardoor je je tevreden kan voelen. En je daar bewust van zijn. Leer dat steeds meer. Zonder alcohol voelt het allemaal zoveel minder afgevlakt. Ofzoiets.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje bijgelezen maar is zoveel ... net terug van 2 dagen eruit met man, hotel bos eten sauna badderen chillen. Zonder alcohol.. dat was voor het eerst. Normaal bestaan deze uitjes toch voornamelijk ook uit drinken samen en nu dus niet. Was heerlijk we hebben optimaal genoten met volle aanwezigheid zonder katers en dronken nachten .. ik wilde zeker tot mijn verjaardag niet drinken ; dat is maandag maar ik ga nog door tot 100 en sta op jaarpact dus wellicht ook echt dat jaar! Ik ga er wel voor .. ben erg overtuigd 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Lika:

Ik ga ruimte maken. Opruimen. Mijn man is éindelijk zover dat ie al.die tassen met administratie gaat doorvlooien en opruimen. Dat levert die verhuizing nu al op. Een nieuw begin. En juist dát is het mooiste om te zien. We bewegen er samen naartoe. Kunnen echt delen en steunen. Het maakt ons heel sterk samen. Onbetaalbaar.

Gelukkig is dit er ook Lika, hiermee kunnen jullie de wereld daar wel aan.

Vertrouw maar op jou en jullie gevoel en geniet straks maar van de ruimte die jullie krijgen, het mooie uitzicht en het vele groen in jouw nieuwe buurt. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...