Spring naar bijdragen

Zaterdag 3 oktober


niks

Aanbevolen berichten

Goedemorgen hier, gezellig al. Goed bezig @Sandro. Daar leer ik weer van, ik ging altijd drinken bij stress en piekeren. Dan is het even weg, daarna nog steeds want je hebt een kater (beetje alsof je de kiespijn vergeet doordat je pis drinkt) en dan sta je weer aan het begin van dat hele piekeren. De weg is lang maar we komen er wel.

Sterkte @ikkanhet. Niet teveel googlen want dan kom je van alles tegen, als je het verstandig acht gewoon even naar de dokter.

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Renaldo61:

En er zullen weer veel Amerikanen op hem stemmen. 

Dat klopt. Maar als Trump eraan onderdoor gaat dan stemmen ze wel op een andere beunhaas. De president is de spreekbuis van het volk, een volk dat kennelijk nogal simpel in elkaar zit (een groot deel ervan dan).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Renaldo61:

DAGPACT
ikkanhet
Renaldo61                                      niks                                                  yvonne                                            adrian                                              lika                                                   bumperjim                                     yana

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Renaldo61:

@Maja straks ga ik ook buiten. Hier valt ook regen.
@Sandro Zijn ze in Vlaanderen en Nederland slimmer? Wilders, Tom Van Grieken. ... ?

Ben ook geen fan van Wilders, maar Trump vind ik persoonlijk nog een slag enger.

Gelukkig hebben we hier een meerpartijenstelsel waardoor er altijd wel samengewerkt zal moeten worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Meld me wat laat vanochtend, maar eerst boodschappen gedaan, en nu alweer 1.5 uur achter de computer
Lees weer alles wat los en vast zit over alcohol en verslavingen
Zijn ook veel you tube filmpjes van, die ik weer toegezonden krijg, vanuit mijn training
Interessant , maar wel tijdrovend.
Ben er ook wel heel erg mee bezig nu, maar goed, zal op den duur vanzelf wel minder worden

Vandaag Dag 33

En van Trump schrik ik dan weer heel erg
Hij leek zo onkwetsbaar (niet dat ik het zo'n aardige man vind hoor)
Bah, wat een nare wereld toch

Enfin, big smile opzetten nu, en eindelijk eens wat nuttige doen nu !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je deed toch al wat nuttigs @rapilos  ;) met die cursus bezig zijn. En je hebt ook al boodschappen gedaan. Een mens kan zichzelf flink wat aanpraten. Ik doe het ook hoor. Probeer ook de schermtijd te beperken. Maar gisteren kreeg ik een tip over een spelletje dat je op de telefoon kan spelen. En tsja, daar ben ik dan weer een tijdje zoet mee. Het voordeel van dit spelletje is wel dat je het maar beperkt kunt spelen. Je energielevel is leeg en je moet wachten tot de volgende dag, tot je die weer aangeleverd krijgt in de vorm van melkflessen die voor de deur worden gezet.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De cijfers in het nieuws over corona vind ik altijd zo verwarrend. Dan worden  die met andere landen vergeleken, de besmettingen bijvoorbeeld. Maar als je toch weet dat je in Nederland maar beperkt kunt testen omdat de laboratoria het niet aankunnen, is dat weer eens appels met peren vergelijken. 

Ik keek gisteren op de website van de rijksoverheid, met de aansporing om je vooral te laten testen als je verkoudheidsklachten hebt. Als je je dan vervolgens aan wilt melden voor zo'n test, is er geen mogelijkheid om dat op die dag te doen. Tenminste, niet in een straal van 10 km of zo. Ik hoorde dat ook in mijn omgeving. Paar dagen wachten of ver weg reizen voor die test.

Dus of ik nu gewoon verkouden/grieperig ben of corona heb, geen idee.

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo iedereen!

Vandaag staan er 3 beproevingen op het programma. Maar ik voel me wel sterk genoeg om ze te overwinnen. We gaan alvast ons best doen, vandaar dat ik me dan ook op het dagpact heb geplaatst.

En Trump ja. Laat hem maar eens goed voelen wat die ziekte met een mens doet. Goed dat hij eens weet toch niet zo onsterfelijk te zijn zoals vele uit de elite kringen soms denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag!

Net even bijgelezen, veel berichten alweer vanochtend. @ikkanhet veel sterkte. @takeiteasy zet m op hoor. Benieuwd hoe het afloopt met Trump, vind hem een ongelooflijke kwal en hoop dat hij straks moet toegeven dat hij zich heeft verkeken op zijn standpunten wb corona. Wat lijkt het mij erg om seks met die man te hebben, hoeft gelukkig ook niet haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Rosee:

Goedemiddag!

Net even bijgelezen, veel berichten alweer vanochtend. @ikkanhet veel sterkte. @takeiteasy zet m op hoor. Benieuwd hoe het afloopt met Trump, vind hem een ongelooflijke kwal en hoop dat hij straks moet toegeven dat hij zich heeft verkeken op zijn standpunten wb corona. Wat lijkt het mij erg om seks met die man te hebben, hoeft gelukkig ook niet haha.

Dank je wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Rosee:

Wat lijkt het mij erg om seks met die man te hebben, hoeft gelukkig ook niet haha.

Die 25 jaar jongere vrouw van hem is er ook niet echt gelukkig mee geloof ik.

Ik ben wel benieuwd naar die 3 beproevingen vandaag van Elton. Een feestelijke opening/presentatie, borrel nadien, etentje en feest? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...