Spring naar bijdragen

Donderdag 17 september 2020


Maja

Aanbevolen berichten

Mogge!

Gisteren hardgelopen met de club zoals te doen gebruikelijk op woensdagavond, en dan zie je na afloop dat iedereen echt high is. Niet onmiddellijk, maar na een uurtje op Messenger als dan de groepsfoto gepost wordt, dan was het heeeelemaal geweldig met hartjes en alles en zijn we het beste team vd wereld :D haha wat een lol en het is nog gezond ook ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo iedereen,

Weer een frisse dag om er tegenaan te gaan. Straks de woning helemaal oppoetsen wat er komt iemand onze woonst schatten om deze later te verkopen. Zo'n stappen in je leven zetten brengt wel de nodige stress met zich mee. Maar we werken aan de toekomst hé.

Hardlopen is nooit zo mijn ding geweest @bumperjim, maar ik kan best begrijpen dat dit bijzonder gezond moet zijn. Als je dan nog in een goed team zit is dit nog eens een leuk extraatje. Zelf hou ik meer van krachttraining en een flinke wandeling of fietstocht. Soms ziet een mens het niet zitten om aan een training te beginnen, maar eens deze achter de rug is is de voldoening zeer groot.

Ik hoop ondertussen ook dat het wat beter gaat met @takeiteasy. Ik duim mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Wat ik over craving gelezen heb ik dat een grote zucht of trek in drank waar je makkelijk aan toe zou kunnen geven. Ik heb dat ook enkele keren gehad deze week, maar mijn ervaring is dat dit enkele momenten duurt en het dan verdwijnt. Wat ik ook gelezen heb is dat de momenten van craving minder worden naar mate je langer in het afkickproces zit. Maar ik lees graag mee mocht ik het verkeerd hebben of als er aanvullingen zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen op deze frisse morgen (buiten en in koppie) :)

Ik ga deze dag vol goede moed starten en dat was vaak anders op de donderdagochtend (mijn vrije dag) .. zwaar hoofd, me eruit slepen om jongste dochter eruit te krijgen.. balen van mijn kater en hangen op de bank tot ie weg zakte .. dag verpest want kon me nergens toe zetten .. 

Nu! Fris! Zin! Ga straks even langs mijn ouders, wandelend. En vanavond mijn eerste tekenles (ben gek op tekenen maar deed ik te weinig want ik verzoop me liever dan mijn oude creatieve zelf zijn) .. fijne dag all! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, lekker weer buiten. Ik heb het helaas een beetje druk met werk en de uitdaging is om dat te accepteren en goed de structuur vast te houden. 
 

Craving @Elton is het moment dat soms langs komt dat alle poortjes in je hoofd die de stap om te gaan drinken verleidelijk maken even open gaan staan. Dat kan allerlei oorzaken hebben en soms zijn die onduidelijk, vaak is het een moment waarop ik wat kwetsbaarder ben dan normaal. Bij mij trekt er dan doorgaans een hele rits argumenten voorbij om wel te gaan drinken en die slaan allemaal nergens op, maar dat is moeilijk om te zien op dat moment. De crux is om afleiding te vinden in andere dingen, of het gewoon te accepteren in de wetenschap dat het voorbij gaat. Maar het is pijnlijk, zeker als het lang duurt of er meerdere achter elkaar komen, dan wil ik nog weleens toegeven. Maar zodra je toegeeft worden ze daarna twee keer zo erg, en als je niet toegeeft worden ze steeds een beetje minder. Goed om dat zo nog eens op te schrijven merk ik. 
 

Sterke dag gewenst allemaal, ik ga proberen een beetje te genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Buiten is het zonnig, windstil en een graad of 10, heerlijk weer. 
Binnen staat een bakje klaar. 
1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      
Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water        
Gerelateerde afbeelding 

@Bor, ik had me gisteren een beetje verslapen en werd wakker met een zwart humeur dat eigenlijk de hele dag is blijven hangen. 
Ik had gewoon de fut niet mezelf een trap onder de kont te geven.  Stom, maar het is niet anders. 
Zonde van de dag eigenlijk... 
Maar goed, vandaag is een nieuwe dag, drukke dag, geen zin in eigenlijk ook, maar ik heb dit keer mezelf wél een flinke trap onder de derrière gegeven ;) 
Lief dat je naar mij vroeg overigens :heart:



 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Descartes33:

Goedemorgen allemaal, lekker weer buiten. Ik heb het helaas een beetje druk met werk en de uitdaging is om dat te accepteren en goed de structuur vast te houden. 
 

Craving @Elton is het moment dat soms langs komt dat alle poortjes in je hoofd die de stap om te gaan drinken verleidelijk maken even open gaan staan. Dat kan allerlei oorzaken hebben en soms zijn die onduidelijk, vaak is het een moment waarop ik wat kwetsbaarder ben dan normaal. Bij mij trekt er dan doorgaans een hele rits argumenten voorbij om wel te gaan drinken en die slaan allemaal nergens op, maar dat is moeilijk om te zien op dat moment. De crux is om afleiding te vinden in andere dingen, of het gewoon te accepteren in de wetenschap dat het voorbij gaat. Maar het is pijnlijk, zeker als het lang duurt of er meerdere achter elkaar komen, dan wil ik nog weleens toegeven. Maar zodra je toegeeft worden ze daarna twee keer zo erg, en als je niet toegeeft worden ze steeds een beetje minder. Goed om dat zo nog eens op te schrijven merk ik. 
 

Sterke dag gewenst allemaal, ik ga proberen een beetje te genieten.

Hoe lang kan het duren dat je zulke momenten hebt? Is dit een tijdelijk iets of is dit van voorbijgaande aard? Ik zit nu in dag 13. Wat is de ervaring bij jullie? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De craving wordt op den duur steeds minder @Ansje
Tot het na een jaartje practisch helemaal verdwenen is
Jij bent nog maar net gestopt, dus de kans dat de craving nog regelmatig voorbij komen is groot
Het is meestal een "golf "van zucht naar drank, wat uiteindelijk ook weer voorbij gaat
Uitzitten is dan de enige optie
Naarmate je langer niet drinkt, zullen de golven steeds minder voorkomen
Maar het kan ook zijn, dat het een hele tijd goed gaat, en er dan na vele maanden ineens toch weer zo'n golf komt
het goede nieuws is; Het wordt steeds minder, dus beter :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers, een prachtige dag weer.

Ik breng zo mijn stadsfiets naar jarige dochter, gaan we lekker
ergens rond Utrecht samen fietsen en lunchen, misschien wel
zwemmen ook. Eind vd dag richting zus, van wie ik haar nieuwere stadsfiets
krijg, alvast voor mijn eigen verjaardag. Zij wilde weer een Gazelle omdat
ze die lichter vindt fietsen. Iedereen blij met recyclen;) en zuinige ik
sjouw op 1 fietskaartje die fietsen wel mee. En dan ook nog een vouwfiets
weg doen, want ik heb hier een fietsenstalling thuis; 5 in de huiskamer hihi.

Von, in al die jaren heb ik jou nog nooit over een off day gelezen meis. Niks
voor jou ook denk ik, maar helaas zorgen ze er ook voor dat de dagen die
weer wel prachtig zijn, ook worden gewaardeerd. Net als jouw koffie:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...