Spring naar bijdragen

Woensdag 9 september 2020


nancy

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen

Gisteren weer een emmer stront over me heen gehad per telefoon, weer de hondenclub, 1 vd trainers wil niet meer meedoen en alles is de schuld vh bestuur :D enfin van de voorzitter mijn persoontje.

Deze keer ben ik vreselijk kalm en denk ik alleen in termen van oplossingen. Weet niet waarom het nu ineens wel lukt maar het is wel eens fijn om kalm te blijven. Als ik gedronken had gisteravond was dat zeker niet gebeurd...

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Bor:

Iets innemen in de zin van drinken bedoel je @ikkanhet?

Het wil weleens helpen als je op zulke momenten vooruit gaat kijken he. Want stel nou dat je niet kunt slapen en dan maar de nacht gaat doorhalen, slaap je dan wel denk je? Ja dan zou je misschien nu inmiddels wel slapen maar wat heb je eraan? Dan is behalve de afgelopen nacht deze dag ook alvast naar de kloten waarschijnlijk. En nu niet, jiehaa! Goed gedaan hoor:rose:

Nee ik bedoel in de zin van een oxazepam.

Dagen drinken ja dat kunnen we maar drink ik niet denk ik ga toch toch geen tabletten nemen, het kan ook zonder.:lol:

Dank je wel, geeft ook goede moed van zie je wel, je kunt het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Benieuwd of die gast nog zn excuses aanbiedt @bumperjim. Zou wel op zn plaats zijn toch. @ikkanhet herkenbaar, gelukkig heb je geen oxazepam genomen, weet nog hoe duf ik daar de volgende ochtend van was, nog erger dan gebrek aan slaap. Hoop dat het snel beter wordt met je nachtrust. Ik nam  vroeger ook wel eens oxazepam en drank tegelijk in, dat ging vaak helemaal mis. Wat doen we onszelf toch aan.:blush: Als ik eraan terugdenk, brrrr. @nancy en @Lika werk ze, ik ga ook aan de slag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Goede zin vandaag :)

Over pammetjes gesproken; Van mijn levensdagen nog nooit geslikt
Moet daar ook niet aan denken, dan maar een keer een slapeloze nacht ofzo
Zelfs jaren lang geen paracetamol in huis gehad

Nou veroordeel ik het niet direct bij anderen hoor
elke situatie is immers anders

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wel eens pammetjes genomen  maar die had ik niet  erg veel.

Wel destijds  oxynorm /  oxicodon morfine  preparaten  die nam ik uiteraard  ook gewoon  met alcohol  in.. :unsure: en dan  niet 1 glas :face-icon-small-shocked:  

Nu gebruik  ik wel dagelijks  tramaldol  die slik ik voor de nacht maar netjes zonder alcohol.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...