nancy Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 Goedemorgen! Snel nog een kop koffie en dan hup, naar het werk. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 Goedemorgen Nancy, ik wens je een prettige eerste dag van je nieuwe droge periode! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 Goedemorgen frummers, Eerst maar eens een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 (bewerkt) Goeiemorgen Gisteren weer een emmer stront over me heen gehad per telefoon, weer de hondenclub, 1 vd trainers wil niet meer meedoen en alles is de schuld vh bestuur enfin van de voorzitter mijn persoontje. Deze keer ben ik vreselijk kalm en denk ik alleen in termen van oplossingen. Weet niet waarom het nu ineens wel lukt maar het is wel eens fijn om kalm te blijven. Als ik gedronken had gisteravond was dat zeker niet gebeurd... 9 september 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 Goedemorgen. Dagje werken. Kijken of of ik dat met iets meer rust en ontspanning dan de afgelopen dagen kan doen.ĺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 Goedemorgen! Vrije dag met wel veel zorgafspraken voor mijn moeder. Rustig beginnen met koffie. @nancy en @Lika : goede werkdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 jazeker Bor vol goed moed DAGPACT BorIkkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 1 minuut geleden zei Bor: Ik kan niet zeggen dat ik vol goede moed zit eigenlijk. Jazeker, vol goede moed gaan we gewoon door! Ik heb een klotuhnacht achter de rug, lag om vier uur nog wakker. Heb het ook vertikt om iet in te nemen. Maar de aanhouder wint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 1 uur geleden zei Bor: Ach die had vast gezopen Jim, legt het lekker buiten zichzelf. Vandaag denktie vast Wat heb ik nou weer gezegd. Haha ja dat zal t wel zijn. Volgende keer bel ik sochtends vroeg als hij een houten kop heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 5 minuten geleden zei Bor: Iets innemen in de zin van drinken bedoel je @ikkanhet? Het wil weleens helpen als je op zulke momenten vooruit gaat kijken he. Want stel nou dat je niet kunt slapen en dan maar de nacht gaat doorhalen, slaap je dan wel denk je? Ja dan zou je misschien nu inmiddels wel slapen maar wat heb je eraan? Dan is behalve de afgelopen nacht deze dag ook alvast naar de kloten waarschijnlijk. En nu niet, jiehaa! Goed gedaan hoor Nee ik bedoel in de zin van een oxazepam. Dagen drinken ja dat kunnen we maar drink ik niet denk ik ga toch toch geen tabletten nemen, het kan ook zonder. Dank je wel, geeft ook goede moed van zie je wel, je kunt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 2 minuten geleden zei Bor: Oh pammetjes juist jah...Ooit nam ik die dingen in met drank. Nou dan slaap je wel hoor! Vreselijk! Wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben.. Ja ik nam ze ook in met bier hoor. Dacht in de buik komt het ook samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 Goedemorgen allemaal. Ik sta weer vreselijk depressief op.. maar weer even doorheen bijten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 5 minuten geleden zei Bor: Ja dat is toch ook zo? Cocktailtje hoor! Die helpt tenminste .. Ja super coctail Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 goeiemorgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 Goedemorgen Benieuwd of die gast nog zn excuses aanbiedt @bumperjim. Zou wel op zn plaats zijn toch. @ikkanhet herkenbaar, gelukkig heb je geen oxazepam genomen, weet nog hoe duf ik daar de volgende ochtend van was, nog erger dan gebrek aan slaap. Hoop dat het snel beter wordt met je nachtrust. Ik nam vroeger ook wel eens oxazepam en drank tegelijk in, dat ging vaak helemaal mis. Wat doen we onszelf toch aan. Als ik eraan terugdenk, brrrr. @nancy en @Lika werk ze, ik ga ook aan de slag. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 @Adrian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 Een hele goede morgen allemaal, Goede zin vandaag Over pammetjes gesproken; Van mijn levensdagen nog nooit geslikt Moet daar ook niet aan denken, dan maar een keer een slapeloze nacht ofzo Zelfs jaren lang geen paracetamol in huis gehad Nou veroordeel ik het niet direct bij anderen hoor elke situatie is immers anders Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 2 uur geleden zei ikkanhet: jazeker Bor vol goed moed DAGPACT BorIkkanhet Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 DAGPACT BorIkkanhet Rapilos Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 25 minuten geleden zei Bor: Lijkt op; Dokter ik heb een alcohol- probleem. Nou meid, zeg het maar..wat wil je drinken, bier? Of: "meneer, meneer, wakker worden... het is tijd voor uw slaappil" rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 37 minuten geleden zei rapilos: Over pammetjes gesproken; Van mijn levensdagen nog nooit geslikt Moet daar ook niet aan denken, dan maar een keer een slapeloze nacht ofzo Ik ook hoor, echt ammenooitniet, never ever. Schiet mij maar af als t niet anders kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 Ik ook niet, nog nooit een pammetje genomen. Wel LSD, cocaïne, speed, xtc en eindeloze hoeveelheden wiet en alcohol maar pammetjes nee joh, veel te gevaarlijk Rosee, Lonster, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 Ook wel eens pammetjes genomen maar die had ik niet erg veel. Wel destijds oxynorm / oxicodon morfine preparaten die nam ik uiteraard ook gewoon met alcohol in.. en dan niet 1 glas Nu gebruik ik wel dagelijks tramaldol die slik ik voor de nacht maar netjes zonder alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 september 2020 Rapport Share Geplaatst 9 september 2020 Ik wilde vroeger wel eens paddo's proberen maar heb het nóóit gedurft wel blowde ik bij het uitgaansleven .. lekker feesten op trance party's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden