Maja Geplaatst 20 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2020 (bewerkt) Good morning! Vandaag een vroege afspraak, dus eerder op. Doodstil buiten en koel. Vannacht genoten van het geruis van de regen. Heb een goede dag allemaal Heel veel sterkte @Bor en @Sandro: op naar een nieuwe lange tijd adb! Het is en blijft een moeilijk leerproces. 20 augustus 2020 bewerkt door Maja Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2020 Goedemorgen. Zwemmen en werken Ik kan mezelf niet aan het werk krijgen na de vakantie. Het lukt niet. Ik doe wel wat, maar het slaat nergens op. Vind ik. Voelt niet goed. Vandaag nieuwe kansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2020 Goeiemorgen medestrijders en een hele mooie dag Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2020 DAGPACT ikkanhet Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2020 1 uur geleden zei Lika: Goedemorgen. Zwemmen en werken Ik kan mezelf niet aan het werk krijgen na de vakantie. Het lukt niet. Ik doe wel wat, maar het slaat nergens op. Vind ik. Voelt niet goed. Vandaag nieuwe kansen. Ff aan het begin vd werkdag gaan zitten: wat doe ik hier en waarom. Intentie. Zo werkt t althans bij mij. Als ik de dag begin met een vergadering dan slaat de rest vd dag meestal nergens meer op zoals je zegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 20 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2020 Goedemorgen allemaal. Voor iedereen die het vandaag extra moeilijk heeft: heel veel liefs. En voor de rest natuurlijk ook. Dagpact: ikkanhet Descartes Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2020 9 minuten geleden zei Descartes33: Goedemorgen allemaal. Voor iedereen die het vandaag extra moeilijk heeft: heel veel liefs. En voor de rest natuurlijk ook. Dagpact: ikkanhet Descartes Rapilos Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2020 Goedemorgen @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2020 Goedemorgen ' vanmiddag naar Brijder weer . Ff weer van mij afpraten. En dan nog 1 nachtje dan zie ik mijn jongens weer ' heeft weer te lang geduurd nu.. Hoe is het met je bor ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2020 2 uur geleden zei Lika: Goedemorgen. Zwemmen en werken Ik kan mezelf niet aan het werk krijgen na de vakantie. Het lukt niet. Ik doe wel wat, maar het slaat nergens op. Vind ik. Voelt niet goed. Vandaag nieuwe kansen. Wat doe je precies voor werk eigenlijk ? Heb je lekker gezwommen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2020 1 uur geleden zei Descartes33: Goedemorgen allemaal. Voor iedereen die het vandaag extra moeilijk heeft: heel veel liefs. En voor de rest natuurlijk ook. Dagpact: ikkanhet Descartes Goeiemorgen, Hoe gaat het? Valt het allemaal nog mee en hopelijk super gemotiveerd nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2020 Kan mij goed voorstellen hoe verdrietig dit moet zijn voor je ' weet ook niet zo goed de goede woorden te vinden om je te helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2020 toch ook maar gewoon goeiemooie morgen frummers. Bor, houd je bijeen, zoon heeft een hard karma, hopelijk komt hij weer op het juiste pad voor hemzelf♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2020 Ja dat komt keihard binnen ' snap dat je vind dat hij van god los is . Zoals je altijd over hem spreekt komt hij over als een zachte lieve jongen. Houd je haaks maar begrijp dat dit ook flasch back geeft voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 20 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2020 1 uur geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen, Hoe gaat het? Valt het allemaal nog mee en hopelijk super gemotiveerd nog. Het gaat aardig vandaag, goed geslapen. Maar met de motivatie zit het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2020 6 minuten geleden zei Descartes33: Het gaat aardig vandaag, goed geslapen. Maar met de motivatie zit het goed. Super, blij om te lezen.......we zullen doorgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2020 Goedemorgen frummers, Wat een futloos weer vandaag. Tijd voor een bakje tussendoor maar even. Wat een ellende weer Bor. Om moedeloos van te worden lijkt me, sterkte meis. Ik mis @Marika.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2020 5 minuten geleden zei Bor: Moedeloos? Moedeloos waarvan? Van het feit dat er telkens wéér dingen op jouw pad komen waardoor er eigenlijk nooit rust is... Kan er naast zitten hoor Bor, maar dat idee had ik.... Ik mis Adri02 trouwens ook al een hele poos.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2020 Je hoeft niet overal wat op te antwoorden, @Bor. Sterkte en probeer zoveel mogelijk je kalmte te bewaren. Kalmte is de basis van moed en wijsheid, denk ik zomaar... Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 20 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2020 Goedenmiddag (alweer) allemaal. Ben enorm depressief vandaag. Wat doe ik daar tegen? Wie heeft een goede tip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2020 Misschien ligt het aan het weer Adrian ik lees net, dat Yvonne zegt; wat een futloos weer vandaag Ik dacht, oh, dat heb ik nu ook Kan m,n ene been niet voor de andere zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2020 En hop.... opeens weer nieuwe werkimpulsen waardoor ik weer lekker ga. Het was ook gewoon te warm en te stil en dan moet ik te diep in mezelf graven naar motivatie. Nu weer een beetje flow.... Dank voor jullie reacties. Delen helpt! Heb het net ook met collegae gedeeld. Is fijn. @Lieke7777ik heb een spin-in-het-web, advies en ook zelf doe kantoorbaan voor gemeente in het land. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2020 Weet je @Bor je hebt er niets aan, maar ik voel zo'n medelijden met je zoon. Wat is dat toch om een kind met, hoe oud? 17? Uit een pleeggezin te zetten. Ik weet dat er uitzonderingen zijn, maar de meeste 17 jarigen wonen gewoon nog bij de ouders. Ik wens een plek voor hem, waar hij gewoon 17 jaar mag zijn en heel veel liefde krijgt. Maar dat zal wel bij wensen blijven ben ik bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2020 Pieuw heftig @Bor weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2020 Geen sorry bor ' beter de dagdraad in beslag nemen dan ergens in de hoek zitten met een fles whisky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden