Spring naar bijdragen

Donderdag 20 augustus


Maja

Aanbevolen berichten

Good morning!

Vandaag een vroege afspraak, dus eerder op. Doodstil buiten en koel. Vannacht genoten van het geruis van de regen. 

Heb een goede dag allemaal


Heel veel sterkte @Bor:rose:
en @Sandro: op naar een nieuwe lange tijd adb! Het is en blijft een moeilijk leerproces. 

bewerkt door Maja
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lika:

Goedemorgen.

Zwemmen en werken

Ik kan mezelf niet aan het werk krijgen na de vakantie. Het lukt niet. Ik doe wel wat, maar het slaat nergens op. Vind ik.

Voelt niet goed. Vandaag nieuwe kansen.

Ff aan het begin vd werkdag gaan zitten: wat doe ik hier en waarom. Intentie.

Zo werkt t althans bij mij. Als ik de dag begin met een vergadering dan slaat de rest vd dag meestal nergens meer op zoals je zegt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lika:

Goedemorgen.

Zwemmen en werken

Ik kan mezelf niet aan het werk krijgen na de vakantie. Het lukt niet. Ik doe wel wat, maar het slaat nergens op. Vind ik.

Voelt niet goed. Vandaag nieuwe kansen.

Wat doe je precies voor werk eigenlijk  ?   Heb je lekker  gezwommen  ?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hop.... opeens weer nieuwe werkimpulsen waardoor ik weer lekker ga. Het was ook gewoon te warm en te stil en dan moet ik te diep in mezelf graven naar motivatie. Nu weer een beetje flow....

Dank voor jullie reacties. Delen helpt! Heb het net ook met collegae gedeeld. Is fijn.

@Lieke7777ik heb een spin-in-het-web,  advies en ook zelf doe kantoorbaan voor gemeente in het land.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je @Bor je hebt er niets aan, maar ik voel zo'n medelijden met je zoon. Wat is dat toch om een kind met, hoe oud? 17? Uit een pleeggezin te zetten. Ik weet dat er uitzonderingen zijn, maar de meeste 17 jarigen wonen gewoon nog bij de ouders. Ik wens een plek voor hem, waar hij gewoon 17 jaar mag zijn en heel veel liefde krijgt. Maar dat zal wel bij wensen blijven ben ik bang. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...