Waldorff Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 Goedemorgen allemaal, Halve dag werken vandaag, verder weinig nieuws. Alles z'n gangetje. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 Mogge Ik werk ook maar n halve dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 Goedemorgen. Hier een vrije dag vandaag. Fijne en succesvolle dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 Goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 Ook goedemorgen allemaal. Ik hebhelaas slecht geslapen, was al om drie uur wakker.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 Goedemorgen frummers, Eerste helft van de nacht slecht geslapen, tweede helft als een roosje... Nu eerst een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 (bewerkt) @Jopie Mijn schoonzus heeft een tijdje als interim HR manager van een touringcarbedrijf gewerkt en heeft er meerdere moeten ontslaan om die reden. Er was een soort tolerantie ontstaan, maar stel je een ongeval voor met een bus vol kinderen, wat vertel je dan de ouders ja we wisten eigenlijk wel dat de chauffeur regelmatig bezopen was??? 29 juli 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 Van harte @Bor! Goedemorgen allen. Net wakker.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 Goedemorgen Gefeliciteerd Bor. Fijn dat ie gezond is ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 Die film ga ik ook eens kijken Cleo. Nog steeds lees/kijk ik alles wat met alcohol te maken heeft. Is een tik van me geworden. Oudste zoon komt vandaag terug uit Frankrijk. Ook in drukke gebieden geweest waar volgens hem mensen zich amper iets aantrokken van de coronaregels. Hoop maar niet dat hij besmet is geraakt. Jongste zoon en ik hebben het wel relaxed gehad samen. Terwijl ik nog steeds allerlei vakantieplannen probeer te bedenken, hoeft hij helemaal niet weg. We gaan volgend jaar wel weer, zegt hij. Dan maar af en toe dagje weg naar t strand enzo. Ben wel in de klusmodus, ga ook zijn kamertje aanpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 Ja, bijzonder Bor. Afscheid en een nieuw begin dicht bij elkaar. Mijn lievelingsopa ging dood terwijl ik hoogzwanger was, vond ik toen ook heel gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 Zeg maar dat ik op de crematie afscheidsspeech hield terwijl ik de kleine voelde schoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 Hoe gaat het nu met je heit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 Gefeliciteerd @Bor heel bijzonder het contrast doet mij denken dat ik zwanger was en ik naast het bed van een stervende cliente stond . Op moment dat ze overleed werdt het opeens enorm druk in mijn buik zal dat moment nooit vergeten. Rustig aan snap dat het opeens heel snel gaat allerlei dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 (bewerkt) 2 uur geleden zei Jopie: er zijn twee soorten mensen Het klinkt nogal oordelend, zo'n overweging. Goed of fout. Mensen in vakjes indelen, ik houd er niet zo van. Maar ik betrap mezelf er ook vaak genoeg op. Ik denk dat onze hersenen dat fijn vinden, mensen categoriseren en er een label aanhangen. Gefeliciteerd Bor! weer een nieuwe spruit. Ik ga mijn mondkapje zoeken, straks op de trein naar het museum. In het museum hoeft dat gelukkig dan weer niet. Nog. 29 juli 2020 bewerkt door Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 2 uur geleden zei Cleo66: Heb je "Flight" al gezien op Netflix? https://www.netflix.com/title/70243453?s=a&trkid=13747225&t=wha Kent iemand deze film ? Piloot alcoholmisbruik . Waargebeurd drama Heb ik gezien! Mooie film. Op het laatst laat hij zich helpen geloof ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 1 uur geleden zei Lonster: Het klinkt nogal oordelend, zo'n overweging. Goed of fout. Mensen in vakjes indelen, ik houd er niet zo van. Maar ik betrap mezelf er ook vaak genoeg op. Ik denk dat onze hersenen dat fijn vinden, mensen categoriseren en er een label aanhangen. Gefeliciteerd Bor! weer een nieuwe spruit. Ik ga mijn mondkapje zoeken, straks op de trein naar het museum. In het museum hoeft dat gelukkig dan weer niet. Nog. Ach er zijn nu eenmaal mensen die andere mensen categoriseren en mensen die dat niet doen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 Bor, gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 7 uur geleden zei Fruitvlieg2019: Het is al een wat oudere film maar echt een aanrader al word je er niet vrolijk van. Alcoholisme komt overal voor. 15 jaar geleden dacht ik dat ik 1 van de weinige was en nu verbaasd het mij meer dat er bij werkgevers zo weinig aandacht aan besteed wordt omdat het zoveel voorkomt. In veel gevallen wordt het nog steeds als zwakte gezien maar het beeld van een beroep en de mens die het beroep uitvoert zijn verschillende dingen. In de kliniek waar ik zat verbaasde ik mij ook over sommige mensen die een beroep uitvoerde met een verslaving. Maar dat was mijn denkfout omdat ik niet uitging van een mens maar van het beeld dat bij een beroep hoorde. Ik ben daardoor wel veranderd en kijk er nu wat gemakkelijker doorheen. Titels, functies en dat soort zaken zegt mij in eerste instantie niet meer zoveel. @Bor gefeliciteerd. In vrijwel alle lagen van de bevolking komt alcoholisme voor! Het schijnt zelfs dat het in de 'hogere' kringen zelfs vaker voorkomt. Ong. 10 % van de bevolking is alcohol verslaafd, waarvan 2 a 3 % zeer ernstig. Voor drugs weet ik niet hoe de cijfers zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 ach Marika meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 Och Marika.... wat rot! Daarom was je de hele tijd zo moe en voelde je je zo niet fijn. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 Ach @Marika, wat akelig! Ik hoop van harte dat je volledig herstelt. En voor dochter @Bor, mem @Bor en beppe @Bor : Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 Jemig @Marika dat is schrikken. Hoe gaat het nu? Rustig aan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2020 Ach jee wat naar Cleo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden