Spring naar bijdragen

Zondag 24 mei


Aanbevolen berichten

Goedemiddag alweer

Regen hier, goed voor de planten. @Cleo66 wat verrukkelijk zo'n sauna toch. Zeker nu alle sauna's dicht zijn. Ging zelf 2 tot 3 keer per week op de sportschool. Mis dat enorm. @lady jane zal de sauna ook wel missen die woonde er zowat in;) Gisteren met jongste puberzoon The war of the roses gezien on demand, over stel dat in scheiding ligt maar allebei het huis niet willen verlaten en ten slotte aan een kroonluchter naar beneden storten. Oude film alweer, tragisch maar erg gelachen. Vandaag echt het huis poetsen en wassen draaien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je klaar bent, kun je bij mij verder Lieke. De stofzuiger staat al twee uur te wachten. 

@Sandro volgende keer beter even de wc bril omhoog doen, in plaats van erop te gaan staan. Als je toch een nieuwe bril gaat kopen; geef wat meer uit en koop een houten bril. Staat een stuk mooier en warmer dan dat kille plastic. En hij gaat niet kapot als je er toch op gaat staan.

Ik ga maar eens een gezonde lunch maken; met sardines tomaten, rucola en avocado. Of toch eerst maar even stofzuigen dan. 

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rosee ik heb ook een sauna thuis hoor (infrarood), toevallig gisteren voor de 2e x in Coronatijd in geweest.
Ik vind het wel grappig, dat ik meer de gewoonte en de maatjes, dan fysiek de sauna zelf mis.
En gezien de berichten en zelfs een handtekening petitie, ziet het er niet zo goed uit voor de wellness centra.
Dat vind ik wel heel erg, want dacht steeds, ik zit deze maanden wel uit, en dan komt het wel goed.
Maar de tijd zal het leren. En vanzelfsprekend is nu helemaal niets meer van onze verworven luxe leventjes.
Dus wat er ooit weer opstart, zal op heel wat meer waardering kunnen rekenen. In het begin dan toch......hoop ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lonster:

@Sandro volgende keer beter even de wc bril omhoog doen, in plaats van erop te gaan staan

Kleine correctie, ik ging op het gesloten wc deksel staan ipv de wc bril. Niet dat het wat uit maakt overigens. Net zo stom. Beter gewoon een ladder pakken (die ik even later immers toch al nodig had voor de rest van de badkamer). Maar goed, nieuwe wc bril alweer gemonteerd en de badkamertegels en voegen staan te shinen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de tips. Ben weer naar bed gegaan, 3 uur geslapen. Even weer eraf en weer bijna 2 uur geslapen. Maar de hoofdpijn is gezakt nu. Beste @Smaragd waarom zou ik jullie in hemelsnaam in de maling willen nemen? Gaat het te goed met mij? Ik kom van ver en heb diep gezeten ja. Dat betekent niet dat ik diep blijf zitten. Misschien ben ik hier wel te positief, dat kan. Want het is om de drommel niet vanzelf gegaan. Ik heb hier keihard voor moeten knokken en vechten. Een heel belangrijk punt was, de drank aan de kant. Dan ben je al op de helft. Doet mij best zeer om dit te lezen. Aan de andere kant, zegt het misschien inderdaad meer over jou dan over mij. 

bewerkt door niks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Bor:

Ik ga ook altijd op de gesloten deksel staan om bij de tegels daarboven te kunnen.

Heb ik altijd zo gedaan. Ik haal er toch zeker geen ladder bij..:blush:

Ik weeg wel iets meer kilootjes Bor :) Je zou kunnen denken: als je erop kunt zitten dan moet je er toch ook op kunnen staan? Die "logica" gaat niet helemaal op.

Ons plafond is op 2,70 m hoogte trouwens. Zelfs ik kom dan niet tot het bovenste tegeltje zonder ergens op te gaan staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Sandro:

Ik weeg wel iets meer kilootjes Bor :) Je zou kunnen denken: als je erop kunt zitten dan moet je er toch ook op kunnen staan? Die "logica" gaat niet helemaal op.

Ons plafond is op 2,70 m hoogte trouwens. Zelfs ik kom dan niet tot het bovenste tegeltje zonder ergens op te gaan staan.

Wat wil je bij die tegeltjes op 2,7 hoogte? Tenzij je een ongecontroleerde plasser bent..?  Op die hoogte veeg ik alleen met de telescoop swiffer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Penny:

Wat wil je bij die tegeltjes op 2,7 hoogte? Tenzij je een ongecontroleerde plasser bent..?  Op die hoogte veeg ik alleen met de telescoop swiffer.

Haha, ik was de voegen tussen de tegels aan het schoonmaken, Penny. Juist bovenin worden die het smerigst (zeker als je er jaren niets aan doet :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Bor:

Met de swiffer?

Denk niet dat ik de voegen en m'n zwarte met grijs/ wit gevlamde tegels daarmee mooi glanzend schoon krijg.

Nee, ik doe het ook alleen voor de eventuele spinnenwebben. Vies worden ze zo hoog toch niet, op het toilet? Ik heb bewust al nooit toiletspray, ivm de vlekken op de tegels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge @Smaragd, ik had echt gedacht dat je na jouw scheiding zou vechten voor jezelf, al was het maar om te laten zien dat je het heus zelf kunt. Gisteren met het zwelgen in trieste nrs had ik er een hard hoofd in... Weet je wat mijn eerste herinnering aan jou is? Dat je vertelde dat je een fohn had meegenomen naar je werk omdat je door de regen moest. Zo van “ik ga toch zeker niet met uitgezakt haar aan het werk”. Heerlijk vond ik dat. Wat denk je als ze je straks bij elkaar moeten rapen? Haar door de war, kwijl, kots, wartaal, misschien zelfs in je broek geplast? Doe even normaal zeg. Je bent sterk en kunt het. Laat eens wat lef zien. Naast dat ben je nu alleen thuis, niemand die optijd 112 kan bellen. Je hebt ballen en girlpower, doe daar wat mee! Dikke kus en blijf hier praten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook alvast een droge afmelding
Brak wakker geworden vanochtend, hoofdpijn ook en zeer slecht geslapen
Net een kater
Nou, dat heb ik niet verdiend toch, na het zo netjes droog gehouden te hebben :unsure:
Nou ja, zal vannacht wel beter gaan denk ik
Zelfs nog 10 km gelopen vandaag met vriend
Dus extra afgemat nu.

Smaragd,

Jammer van je binge
Vond het juist zo leuk, dat je vertelde over je pas verworven tuin
Vind dat nog steeds leuk natuurlijk, maar hoe kan je daar nu van genieten, met al die drank op
Enfin, sterkte in elk geval en hoop dat je je weer kan herpakken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei SanMiquel:

Ja zelfs ik leer (soms) van dingen.
Voor de rest houd ik me nu afzijdig. Heb mijn lesje wel geleerd.....

Waarom zou je je afzijdig houden? En wat voor lesje heb je dan geleerd?

Twee dagen zonder drank lees ik, goed man. Dat mag gezegd worden, toch. Lees ik liever dan 20 pagina's boosheid en wanhoop. Wat Bor ook mag beweren, je schrijft zelf dat aanmoedigingen helpen. Dus vooral blijven doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei rapilos:

Hier ook alvast een droge afmelding
Brak wakker geworden vanochtend, hoofdpijn ook en zeer slecht geslapen
Net een kater

Hier precies hetzelfde. Ik heb het vaker, precies het gevoel van een kater inclusief het schuldgevoel. Morgen vast beter, vroeg naar bed. Ik heb morgen allemaal videobel-afspraken waar ik nu al de zenuwen voor heb. Vanmiddag heb ik nog even wat voorbereidingen gedaan. Nu nog even afronden, en dan een kop relax-thee

O nou ik bedoel het niet vervelend hoor  @Bor. Meer een oproep om vooral wel mensen te blijven manen om iets niet te doen. Ook al helpt het niet direct.

2 uur geleden zei Bor:

Ja hoor San. Daar luister jij dan ook naar zulk praat

Dit bedoelde ik. Je hebt gelijk, je kunt niets afdwingen bij iemand anders. En iedereen doet het op zijn eigen tijd. En op zijn eigen manier. En de ene opmerking heb je wel wat aan, en de andere niet en meer van zulks. 

Maar het gevaar is dat er niets gezegd wordt, als iemand hier meldt flink gedronken te hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...