Spring naar bijdragen

Zondag 24 mei


Aanbevolen berichten

Vervelend is het, verontrustend ook.. Vooral met het idee dat hij nu alleen is. Houd je ons op de hoogte, mocht je toch contact krijgen @Bor
Hoi @Meadow, hier kun je schrijven/vragen/roepen wat je wilt. Het gaat van wat er op het menu staat tot iemand die direct steun nodig heeft. Dus eigenlijk gewoon, net als thuis aan de keukentafel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Smaragd:

@niks had het ook niet mogen zeggen. Zit in een binge, weet niet meer hoe ik het moet stoppen.Als jij over zoiets heen kan komen, waarom ik dan niet?

Baal gewoon van mezelf, kan jij niets aandoen. Irriteert me wel. Logisch.

Het is juist omdat je van jezelf baalt dat het niet lukt, want je vindt geen motivatie als je jezelf waardeloos vindt. Begin met jezelf te omarmen. Doe het voor jezelf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Meadow:

In de ochtend lekker actief gewest, maar vanaf de middag veel gepiekerd over mijn werk. Kon het niet stoppen. Geluk bij een ongeluk: als ik zó vast zit in mijn gedachten, heb ik vaak geen zucht.

Is jouw dag ook goed gegaan?

Klinkt goed, ondanks het piekeren, zie het maar een beetje als je gedachtes verleggen, zoals je schrijft brengt het je ook positiefs. 
Mijn dag was goed, dank je! Ik heb nu de leeftijd dat ik elke ochtend het beddengoed in de was kan doen ivm nachtzweten, gelukkig slaap ik er niet minder om. Had vandaag graag mijn benen wat laten kleuren maar helaas, regen was wat op het menu stond. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een plek op mijn been waar ik me zorgen over maak. Was er zo een 5 maand terug mee bij de huisarts, hij zei dat het niks was. Inm schilfert en bloed het met regelmaat. Het lijkt een korst van een wond. Iemand ervaring hiermee? Voelt zo raar om er weer mee heen te gaan, vooral in deze tijd 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt allemaal. De andere 18 halve liters drink ik niet op. Mijn schoonzus, zelfs ex zijn gekomen. Mijn jongste broertje blijft slapen. Verschutting ten top maar goed. Als ik morgen door ga/wil gaan, gaat het crisis worden(opname) dat wil ik niet natuurlijk.

Geen ruzie maken met elkaar aub. Ben blij dat mijn broertje er is. Voel mij veilig. Maar moet wel anders gaan, dit kan niet zo. Dit ligt aan mezelf. 

Fijne avond nog, ga slapen, moet van hem(broertje) hij heeft gelijk.

Kan niet inhoudelijk op dingen reageren, ook niet op pm

@Bor djw lieverd :lips::heart:

:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je het bericht van @bumperjim verkeerd leest @SanMiquel. Dit was geen cliche advies. Smaragd is enorm trots, wat hij ook zeker kan zijn, op waar hij staat qua baan etc. Dat zegt hij nl zelf ook vaak. Dat hij geld heeft, een eigen huis, goede baan etc. Dat het nu even moeilijk is, na de scheiding en je de kracht even kwijt bent, dat lijkt me niet onnatuurlijk.

Wel ben ik heel benieuwd hoe jij dat ziet; omdat iemand in Frankrijk woont, met vrouw en kinderen, gaat het zwz perfect, cq; niks te janken??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Bor:

Ik zou er toch mee terug gaan Penny. Zeker als je het al zolang hebt en maar niet geneest. Desnoods een verwijsbrief vragen voor dermatologie o.i.d?

Ja he? Heb net plaatjes gegoogeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Penny:

Ik heb een plek op mijn been waar ik me zorgen over maak. Was er zo een 5 maand terug mee bij de huisarts, hij zei dat het niks was. Inm schilfert en bloed het met regelmaat. Het lijkt een korst van een wond. Iemand ervaring hiermee? Voelt zo raar om er weer mee heen te gaan, vooral in deze tijd 

Terug naar huisarts. Gewoon gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Penny:

Ik heb een plek op mijn been waar ik me zorgen over maak. Was er zo een 5 maand terug mee bij de huisarts, hij zei dat het niks was. Inm schilfert en bloed het met regelmaat. Het lijkt een korst van een wond. Iemand ervaring hiermee? Voelt zo raar om er weer mee heen te gaan, vooral in deze tijd 

Gaan. Niet langer wachten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei SanMiquel:

Sorry hoor maar dat zeg jij of vind jij een zinnig advies waar Smaragd wat aan heeft.
Ik zal het netjes houden.

Ben jij niet degene die in Frankrijk zit met partner/ vrouw en kinderen en eigenlijk niks te janken heeft?
Denk werkelijk niet dat jij over de geestestoestand cq. ellende van noch mij noch Smaragd kan oordelen.
Dus houd je cliché adviezen dan ook a.j.b. voor je.

Sowieso zitten we hier niet om elkaars adviezen te beoordelen dus ik ga hier niet op in. 

Ten tweede zit ik hier al geruime tijd en Smaragd ook. Dus ik weet waar ik het over heb en jij niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...