bolletje Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 2 uur geleden zei Smaragd: Hoi, @bolletje zie het zo voor me, geweldig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 3 uur geleden zei Lieke7777: het gaat mij wel aan mijn hart heb ook onder invloed aandacht gevraagd via apjes voelde mij soms zo alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Veel alcohol drinken is zelfafwijzing en zelfisolering. Zo las ik dat en zo ervoer ik dat zelf ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Hallo allen, ik ben hier bij toeval weer terecht gekomen en zonder inlog was ik er weer op, maar mijn wachtwoord weet ik niet meer , dus moderators gevraagd enzovoort, om mij te helpen mijn wachtwoord weer boven water te krijgen , maar geen enkel antwoord ook al zie ik dat ze aktief waren, hoe moet ik nu verder want ik wil deze account op een andere laptop overzetten, moet ik een nieuwe account aanmaken dan maar en alle berichten van deze verliezen? beetje waardeloos dat de moderatoren van deze site zich gewoon niet melden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 klopt maar ik kom steeds ingelogd binnen en kan alleen wachtwoorden wijzigen nadat ik het oude heb ingevuld, en die weet ik nu juist niet meer, en account eindigen wil ik ook niet want dan is tien jaar info die hier staat weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Eerst uitloggen @herman0167 en dan op 'aanmelden' klikken. Daar verschijnt dan een knop met 'wachtwoord vergeten'. Als je daarop klikt kun je je mailadres invullen en krijg je een nieuw wachtwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 ik zal het gaan proberen, ik hoop dat het lukt, bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Je hoeft niet eerst uit te loggen, als je bij jouw foto en naam aanklikt zie je accountinstellingen en daartussen staat wachtwoord en wijzigen (en nu niet vergeten op te schrijven op een plek die je kunt onthouden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 5 minuten geleden zei lady jane: Je hoeft niet eerst uit te loggen, als je bij jouw foto en naam aanklikt zie je accountinstellingen en daartussen staat wachtwoord en wijzigen (en nu niet vergeten op te schrijven op een plek die je kunt onthouden) Maar dan zie je je wachtwoord toch niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Dat geeft toch niet, je wijzigt gewoon, als je op de manier van Yana doet zie je het oude ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 (bewerkt) 4 minuten geleden zei lady jane: Dat geeft toch niet, je wijzigt gewoon, als je op de manier van Yana doet zie je het oude ook niet. Als je wijzigt moet je eerst je oude wachtwoord intypen. Dat helpt dus niet. Gewoon op wachwoord vergeten klikken. Hopelijk dan snel reactie. Heb niet de indruk dat de moderators er hier bovenop zitten... 16 mei 2020 bewerkt door Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 oh echt? sorry dan. zover heb ik het niet geprobeerd haha. Nou ik denk dat Herman ook al is uitgelogd, dus voor hem komt het vast wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman01677 Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 hallo ik heb wat geprobeerd en ben mijn oude account dus kwijt, dit is ontzettend kloten want mensen waar ik achter de schermen contact mee heb gekregen zijn nu opeens ook weg, dit is niet goed , hoe ga ik dit weer in orde krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Herman als ik op adb klik hoef ik nooit iets in te tikken omdat ik een vinkje heb gezet in het hokje, aangemeld blijven. En op mijn telefoon gaat het automatisch ook zo. En toen ik een nieuwe laptop kocht bleef dat ook zo. Dus als jij dat vinkje kunt zetten is er niets aan de hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Herman als je op de computer automatisch ingelogd bent, kent jouw Google account het wachtwoord dus. In je Google instellingen kun je al je wachtwoorden die zijn opgeslagen bekijken. Even zoeken hoe v(via Google).... Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Weltrusten allen,hier een droge afmelding rapilos, Marietjestopt, Senna33 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marietjestopt Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Dagpact weer geslaagd! Welterusten Rapid, rapilos en Senna33 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Bij mij ook Nog wat series terugkijken op tv en dan lekker slapen Smaragd, rapilos en Rapid reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roasa Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Vraagje...ik ben nieuw! Wat is een 'dag pact'? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 2 minuten geleden zei Roasa: Vraagje...ik ben nieuw! Wat is een 'dag pact'? De afspraak dat je niet drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Droge afmelding voor mij. @Roasa een Dagpact is een afspraak om vandaag geen alcohol te drinken. Welkom trouwens. Rapid, rapilos en Marietjestopt reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Het alternatieve songfestival zat goed in elkaar, leuk gedaan. Voor straks slaap lekker allen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Welterusten ga er ook zo in... succes met zzzzzzz bammm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2020 Goed gedaan dagpacters. Welterusten Marietjestopt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden