Spring naar bijdragen

Woensdag 13 mei 2020


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal

Half zeven al wakker
Tja, dat heb je als je zo vroeg naar bed gaat (maar ja, heb het vaak om 9 uur gewoon al helemaal gehad)

Gedij het beste, bij een ritme van vroeg naar bed en vroeg weer op
Dat vind ik best lastig op zaterdagavond, want vriend is juist een avond mens
dus dan rek ik het tot half twaalf, twaalf uur en ben vervolgens weer de halve week kapot, terwijl het voor hem nog steeds vroeg is :face-icon-small-shocked:

Enfin, bananenbrood zit al een half uur in de oven en de rabarber uit de tuin is al gekookt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei GewoonDoen:

Goedemorgen

Boek aan het lezen van Michael Pilarczyk dansen in de hemel en vanmiddag komt Master your mindset binnen. :D

Deze Michel heeft toch ook een meditatie app GewoonDoen ?
Volgens mij heb ik van hem eens een lezing bij gewoond op de gezondheidsbeurs
Wist niet dat hij ook boeken had geschreven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Half 4 wakker en daarna niet veel meer geslapen. Last van mijn maag (alweer). Ben overgevoelig geworden voor pepertjes geloof ik. Wel jammer, want ik houd wel van een beetje pit in mijn eten. Voorlopig toch maar even laten.

Zit op het balkon in de zon. 

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei takeiteasy:

Goedenmorgen.

Beladen dag vandaag. Aan de ene kant is het feest. Mijn hond is jarig.

Geef haar een extra kluif. Ze is nog wat uit haar doen vanwege haar logeerpartij. Was wat teveel voor haar al die kinderen.

Aan de andere kant zijn golden retrievers familiehonden hoor, dus dan gedraagt ze zich daar maar naar.

Ook is het vandaag de sterfdag van mijn vader. 

Van Antes nog niets gehoord. Kan nog wel even duren. Moet weer helemaal opnieuw opgestart worden.

Wel raar dat ik tijdens de detox bijna geen dokter heb gesproken en en er ook geen bloed is afgenomen. Beetje aan mijn lot over gelaten hoor, dat gevoel heb ik nog steeds.

 

Altijd lastig deze dagen '  maar gefeliciteerd met je hond  in kader van omdenken ' anders denken   je hond jarig op deze dag is niet voor niets :heart:

Ik vierde mijn 100 ste nuchtere  dag op mijn vaders sterfdag..

Ik begreep dat een detox eigenlijk niet anders was dan detoxen ontgiften  .. En dat daarna pas je in behandeling traject komt ?   Ik las pas een vraag  hoe het  zover is gekomen dat je crisis geplaatst  ben kan en wil je daar nog wat over vertellen?  Wat ging thuis niet meer... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lieke7777:

" Wat zal er gebeuren als je niets zal doen?? "

Ja neem toch aan dat dit in een context bedoeld is. Anders is het een onzinnige vraag. Maar best leuk om te kijken wat er als eerste in je op komt. Bij mij is dat: 

Dan verlies ik mijn baan.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

1 uur geleden zei Lieke7777:

Ben zelf zo ver ' 

Wat gebeurt er niet '  als je wel wat zal doen.?

Je gaat de vraag aanpassen. Dat is niet de bedoeling. 

De bedoeling van zulk soort vragen is dat je eerst een situatie bedenkt, een dilemma of vraag die belangrijk is. Vervolgens trek je een kaart met een vraag erop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...