Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Rapid

Maandag 27 april 2020

Aanbevolen berichten

@niks wat een schatje , wij hebben zelf een kitten van bijna 9 maanden hij is zo hard gegroeid van 7 ons tot nu een mooie 4 kilo .

Hij is ook alleen gaat prima ,  Alleen denkt hij dat hij tarzan is grrrr ik heb veel planten daar is hij geregeld in te vinden en heb nu veen planten in de slaapkamer moeten zetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen.

45 minuten geleden zei Adri02:

Nou eh, als je een mens met zo'n hoofd in een donker steegje zou tegenkomen (en ja, wees eerlijk, veel mensen projecteren toch menselijke eigenschappen op hun huisdieren), zou je toch echt zeggen: wat een rotkop!

Echter, als ik een kat in een steegje (of waar dan ook) met een mensenhoofd (pracht- of rotkop maakt niet uit) zou tegenkomen, dan gingen bij mij ook
de rillingen over m'n rug. :blink:

Ik zat gisteren wel wat te mopperen op katten vanwege het kattenbakgedrag op "onze" paardenbloemen, maar ik vind ze best wel leuk.
We hebben er in het verleden ook een paar in huis gehad. Veel en vooral ook heeeeel lang plezier van gehad.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Cleo66:

Goedemorgen allen , zo meteen belt de muziektherapeute om eventueel buiten te musiceren met mijn zoon , zou geweldig zijn voor hem . Mijn hart maakte een sprongetje,  toen ze het voorstelde . Hij is zo lief,  maar begrijp natuurlijk niet wat er allemaal aan de hand is en al helemaal niet dat hij mensen die hij heel goed kent op afstand moet houden . Vrijdag hield ik hem tegen toen we na 6 weken onze vrienden weer zagen op gepaste afstand. Hij was helemaal ontdaan . Even later meldde hij dat "ziek zijn klaar is , als Guus verjaardag is "  . Ik hoop het jongen. 

ik begrijp natuurlijk dat jouw guus geen vermaak is, maar..... van mij mag je veeeeeel meer over jou en je jongen vertellen. Het maakt mij iedere keer zo zacht. Dank je wel voor dit mooie inkijkje weer in een mooi kind  :heart:

bewerkt door Jopie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen! Wat leuk hè kittens! Die van ons zijn ook flink wakker en hebben ontdekt hoe ze onder de keukenplint kunnen kruipen :( kleine wurmpjes !

ik was om 8 uur fris op, ging gisteren slapen met flinke hoofdpijn, morgen een week geen alcohol! Voel me fijn!

Heb net al een veggie moussaka gemaakt en ruikt lekker zo in de oven! 
fijne koningsdag Allemaal!

Dagpact;

Billy
Marietjestopt
lonster
Rapilos 
Pats

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ene dag voel ik mij top, andere dag heel down. Het zal erbij horen.

Nog nooit zoveel steun uit mijn omgeving gehad. Heel goed bedoelend maar ook verstikkend. Sluit mij vandaag even er helemaal voor af. Heb er geen zin in, om erop te reageren. Klinkt heel erg maar dat moet een dag kunnen. Kan het ook eerlijk zeggen maar dan stoot ik mensen voor hun neus denk ik en ben ik er ws nog meer tijd aan kwijt om daar dan weer op te gaan antwoorden. Misschien vanavond, nu even niet!

@Cleo66 :heart:

Fijne dag allemaal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen 

Heeft nog iemand het Wilhelmus meegezongen om 10.00 uur? Ik was de enige in deze giga flat (van 500 mensen) :( Ik heb heel zachtjes gezongen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen

Wat leuk @Cleo66 dat je zoon buiten muziek kan maken, als t doorgaat tenminste. Je praat altijd zo lief over hem, jouw zoons boffen met zo'n moeder. @niks een oudere kat uit een asiel gaat ook vaak goed bij een jonkie. Maar goed misschien wil je er wel helemaal geen 2. Hier werken vandaag, jongens liggen nog in hun nest:blush:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen 

Nog even flink genieten van het laatste dagje mooie weer deze week (zeggen ze)

Beetje vreemd gevoel, een lang weekend 

Dagpact;

Billy
Marietjestopt
lonster
Rapilos 
Pats

Senna33

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het maar een sombere dag hoor. Deze benadrukt die corona nog meer dan anders. Niks niet kinderen die plezier maken, niks niet feestende en voor mijn part zuipende mensen. En dan zie je op tv ook nog eens ' hoe het eens was' voorbij komen.

De boel is uitgestorven hier:(

Ik hoop niet dat de mensen er straks om 1600 uur extra van gaan drinken al kan ik me dat wel heel goed voorstellen nu.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
50 minuten geleden zei Senna33:

Dagpact;

Billy
Marietjestopt
lonster
Rapilos 
Pats

Senna33

Kyon

Fijne Koningsdag allemaal. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dagpact;

Billy
Marietjestopt
lonster
Rapilos 
Pats

Senna33

Kyon

Takeiteasy

Vanmiddag mag ik wel buiten spelen :P

De adrealine giert al door mijn aderen. 

Gaat heel leuk worden met een hele mooi installatie en een keyboardspeler met zo'n voorgeprogrammeerd programma erin.

Heb zelf ook wel een keyboard, maar mij lukt dit dus nog steeds niet om dit voor elkaar te krijgen.

Stroom gevraagd bij de benedenburen en gaan met die banaan vanmiddag! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei takeiteasy:

Vanmiddag mag ik wel buiten spelen :P

De adrealine giert al door mijn aderen. 

Gaat heel leuk worden met een hele mooi installatie en een keyboardspeler met zo'n voorgeprogrammeerd programma erin.

Heb zelf ook wel een keyboard, maar mij lukt dit dus nog steeds niet om dit voor elkaar te krijgen.

Stroom gevraagd bij de benedenburen en gaan met die banaan vanmiddag! 

weet je, ik mopper wel op je op de zondagdraad.....maar dit noem ik nou creatief omgaan met de ruimte die er is, kijken wat wel kan, ipv stil blijven staan bij wat niet kan.... en zo toch je talenten gebruiken, iets zinvols doen. Echt super!!! En ik denk dat je heel veel mensen een dikke vette glimlach geeft zo. 

bewerkt door Jopie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vind er ook geen rest aan hoor deze dag , die ik dus bewust vrij had gepland , heb de vlag maar wel opgehangen zoals elk jaar... maar ik voel meer gemis dan gezelligheid .. laat al die mensen om 16.00 er maar een paar extra nemen die ik niet drink.  

@takeiteasy geniet ervan     

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
41 minuten geleden zei takeiteasy:

Dagpact;

Billy
Marietjestopt
lonster
Rapilos 
Pats

Senna33

Kyon

Takeiteasy

Maja

Alsnog op het dagpact. Vanochtend vergeten. Ben nu net als anderen somber en ben geneigd te denken ‘Laat maar’. Zo een stok achter de deur. 
voor wie het nodig heeft: zet m op! En voor iedereen een fijne dag :sun:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed zo @takeiteasy! Succes!

en lees veel sombere mensjes omdat het Koningsdag is .. ik ook beetje hoor! Maar laten we er het beste van maken.. de zon schijnt vandaag nog en de rest van de week wordt het slecht .. :( 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan nog een voorbeeld aan m'n kinderen nemen. De ene gaat met de kinderen en BBQ mee te vissen. De andere luncht gezellig uitgebreid met zwangere vriendin in de tuin. Zoonlief is met medebewoners een spelmiddag aan het voorbereiden. Wat de andere uitspookt weet ik niet, vraag ik ook maar niet meer naar dan..

En ik zit binnen te dippen vandaag.:face-icon-small-shocked:

bewerkt door Bor
Spellingscontrole

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op dagen als deze, zitten de tranen altijd hoog bij mij. Ik denk dan vaak aan toen ik op zo een dag vroeg opstond met de kinderen om met alle troep naar ons plekje op de markt te gaan. Kraampje naast die van vriendinnen, hele dag gezellig, muziek, blije kinderen en zelfs mijn man die er niets om geeft die langskomt. Broodje warm vlees, rose en naar huis met de troep van een ander. Heeft niks met de situatie van nu te doen, ik doe het al jaren niet, de kinderen zijn immers groot. Maar toch, de tranen zitten er. Net als bv op 5 dec. als ik zwarte pieten en Sinterklaas zie. Ik ben zo een emo... iets. Net boodschappen gedaan, zo mooi de vlaggen overal. Tompoucen meegenomen, al is er niemand thuis. Geen feesten dus gewoon naar het werk. 
Zal de overgang wel zijn.. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...