Maja Geplaatst 17 april 2020 Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 Goedemorgen! alweer een zonnige dag in het verschiet. Wel grote verschillen in temperatuur: noorden frisser (14 graden) en zuiden warm ( 22 graden). Vandaag weer dezelfde routine: ontbijten, rondje bos, werken in de tuin, boek lezen en na avondeten voor de buis. voor iedereen een fijne dag. met een extra voor @Bor en @Penny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 17 april 2020 Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 Oh hey Maja we hebben elkaar gekruisd. Ik zal mijn bericht verwijderen. Jij was 1minuut eerder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 17 april 2020 Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 Goedemorgen. Sterkte voor wie het kan gebruiken Dagpact: Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 17 april 2020 Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 Goedemorgen,ontbijten en dan weer als leraar aan de slag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 17 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 (bewerkt) @Lonster (vraag gisteren) Ja, ik bof met al het groen pal buiten de deur. En dat aan de rand van Den Haag. 2 grote en deels wilde landgoedparken en een bos (dat heel vroeger liep tot aan Haarlem). En via bos kun je ook nog met 1 oversteek over drukke weg zo lopen naar de duinen (Waalsdorpervlakte en Meijendel). Uren wandelplezier, heerlijk! 17 april 2020 bewerkt door Maja Aanvulling bolletje en Lonster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 17 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 2 minuten geleden zei Myle: Goedemorgen. Sterkte voor wie het kan gebruiken Dagpact: Myle Maja Ha @Myle, Jij was er ook vroeg bij. Goed geslapen en met innerlijke rust opgestaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 17 april 2020 Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 Niet echt goed geslapen @Maja. En innerlijke rust hmm. Gisteren weer onderuit gegaan. Ik heb nu wel ontbijt en mijn kat ligt op schoot. Het begin is er. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2020 Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 Maja een Hageneesie? Ik stond vroegha te runnen tegenover de gevangenis. (Runnen is badgasten naar hotels of pensions brengen en dan centjes krijgen) Moghu allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 17 april 2020 Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 (bewerkt) 3 dagen @Bor. Vanavond weer naar een online meeting. Had ik gisteren ook beter kunnen doen. 17 april 2020 bewerkt door Myle aanvulling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 17 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 9 minuten geleden zei bolletje: Maja een Hageneesie? Ik stond vroegha te runnen tegenover de gevangenis. (Runnen is badgasten naar hotels of pensions brengen en dan centjes krijgen) Moghu allemaal Ha @bolletje: nou en of! Geboren en getogen Hagenees! Bij het runnen stond je wel met 1 teen al in de duinen bij de pompstationsweg. Mooi gebied. Maar ja, niet richting hotels en pensions Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 17 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 3 minuten geleden zei Myle: 3 dagen @Bor. Telkens een dag erbij wordt uiteindelijk een lange tijd droog. Zet m op @Myle Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 april 2020 Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 17 april 2020 Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 Ongeveer de hele dag tot begin vannacht het licht uit ging. Ben een beetje geschrokken ervan eigenlijk. Overdag drinken is niet echt "m'n ding". Het maakte me even allemaal niks meer uit en was van plan te gaan bingen. Heb nu de flessen leeggegooid. Ga er weer voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2020 Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 Goedemorgen frummers. Een zonnetje alweer, maar nog lekker fris. Vandaag weer, net als gisteren, in de tuin werken, heerlijk. Eerst een bakje en de krant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 17 april 2020 Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 Hoi Lika, goedemorgen. @Bor Ja op pillen. En zo snel schakel ik trouwens niet altijd. Maar als ik het bij 1 dag/nacht houd is het wel het makkelijkst om de draad weer op te pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 april 2020 Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 Dagpact; Myle Maja Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 april 2020 Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 goedemorgen allemaal, Straks weer werken Eindje rijden met de auto (of zal ik op de fiets gaan ?) Ontbijt gehad, nu tweede kopje koffie met een stuk paas stol Zooo ongezond, maar ook zooo lekker En als je zo,n heel brood koopt, duurt het een eeuwigheid voordat het op is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2020 Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 1 uur geleden zei Maja: Ha @bolletje: nou en of! Geboren en getogen Hagenees! Bij het runnen stond je wel met 1 teen al in de duinen bij de pompstationsweg. Mooi gebied. Maar ja, niet richting hotels en pensions Nou Maja wij hadden thuis een hotel pension en ik wist er een hoop die wel wat badgasten kon gebruiken. Ik ben geboren in de Columbusstaat vlak bij de Regentesselaan maar zijn naderhand naar Scheveningen verhuisd. Zou er nog wel eens rond willen rijden maar niet meer willen wonen. Alles is zo veranderd bah. Je ziet heel het Kurhaus niet meer staan en het circusgebouw waar wij vroeger de artiesten kregen inwonen, hup alles weg. Nee niet leuk meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marietjestopt Geplaatst 17 april 2020 Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 27 minuten geleden zei rapilos: Dagpact; Myle Maja Rapilos Marietjestopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marietjestopt Geplaatst 17 april 2020 Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 En goedemorgen allemaal. Wilde eerder opstaan, maar vergeten wekker te zetten. Zo even werken, boodschappen doen en vanmiddag lange wandeling met de hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2020 Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 goeiemorgen frummers ga voor t eerst zoom-en met volleyteam maar geen idee of mn microfoon aanstaat haha kan m niet vinden. Was al blij dat ik plakkertje vd camera eraf kon krijgen met schermvloeistof wil ik eens modern meedoen ergens........... nou ja, we'll see mooie dag! nancy en Kohtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 april 2020 Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 Gewoon beginnen en als je een icoontje ziet met een microfoon met een streepje erdoor, dan sta je kennelijk op mute, dan klik je erop en dan moet ie het doen. Er zit wel een microfoon in je laptop maar je ziet hem niet duidelijker dan de microfoon van je mobiel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2020 Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 maar ik wi niet op mn tel. Jim Ik gok er maar op dat het tevoorschijn komt. 10 u koffietijd!, thnx wish me luck Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 17 april 2020 Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 Succes Jane! Die muteknop /speaker is even uitproberen. Het hielp mij de eerste keer gewoon om te vragen of iemand me hoorde of zag enzo. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 april 2020 Rapport Share Geplaatst 17 april 2020 12 minuten geleden zei lady jane: 10 u koffietijd!, thnx wish me luck Ah, daar is er weer een. Dat zijn wensen waar ik makkelijk aan kan voldoen: Luck!!! Lieke7777, nancy en lady jane reageerden hierop 1 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden