Maja Geplaatst 11 april 2020 Rapport Share Geplaatst 11 april 2020 Goedemorgen! Waar is iedereen? dagpact Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 april 2020 Rapport Share Geplaatst 11 april 2020 Ik zoek mn hardloop spullen goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 april 2020 Rapport Share Geplaatst 11 april 2020 Goedemorgen dagpact Maja Smaragd Mag dat wel @bumperjim Straks pakken ze je op Doe mee met je @Maja met het dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 11 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2020 @Smaragd: Top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 april 2020 Rapport Share Geplaatst 11 april 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 april 2020 Rapport Share Geplaatst 11 april 2020 1 uur geleden zei Maja: Goedemorgen! Waar is iedereen? dagpact Maja Net een half uurtje wakker.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2020 Rapport Share Geplaatst 11 april 2020 goeiemorgen frummers ik heb bijna een zonnebril nodig binnen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 april 2020 Rapport Share Geplaatst 11 april 2020 Goedemorgen Hoorde gisteren op het journaal dat ze in India de Hymalaya weer kunnen zien, dat kon eerder niet vanwege alle luchtvervuiling. Mooi vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 11 april 2020 Rapport Share Geplaatst 11 april 2020 Zeker mooi! Gisteren prachtige wandeling gemaakt. Alle parkeerplaatsen waren afgezet, ik ben benieuwd hoe dat verder dit weekend gaat. Bij de bouwmarkten was het weer filerijden hoorde ik. Er wordt 24% meer afval weggebracht. Iedereen is lekker aan het opruimen. Wég met die zooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2020 Rapport Share Geplaatst 11 april 2020 Goedemorgen frummers. En wéér een gulle zon, het kan niet op.... Ik heb schandalig lang geslapen, nu eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 11 april 2020 Rapport Share Geplaatst 11 april 2020 1 uur geleden zei Smaragd: Goedemorgen dagpact Maja Smaragd Senna33 Mag dat wel @bumperjim Straks pakken ze je op Doe mee met je @Maja met het dagpact. Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 april 2020 Rapport Share Geplaatst 11 april 2020 13 minuten geleden zei knakker: In Amsterdam zal het lastiger zijn als ineens iedereen naar het Vondelpark wil nu de kroegen dicht zijn. En de zij-ingangen van het Vondelpark zijn afgesloten..... Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 april 2020 Rapport Share Geplaatst 11 april 2020 Goeiemorgen. Ik ben tot de ontdekking gekomen dat je ook kan tuinieren als je niet kunt lopen. Zittend op een plastic opstapje heb ik toch zeker al 3 m2 tuin onkruidvrij gemaakt. Je moet wel het kleine kunnen eren anders slaat de frustratie toe over de andere 4997 m2. Wat een stralende dag Smaragd, rapilos en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 april 2020 Rapport Share Geplaatst 11 april 2020 Ja echt een prachtige mooie blauwe lucht. Net boodschappen gedaan en iedereen is ook zo aardig. Allemaal goedemorgen zeggen en hoe gaat het? Etc. Dat was normaal nooit hier. Die zon was zo heerlijk in mijn gezicht. Er zitten ook voordelen aan idd. Zie ze ineens weer. Of komt het door het niet drinken? Kan ook nog natuurlijk. @Myle hoe gaat het? Zelfde voor @Bor, hoe gaat het? Dit weekend/komende week een grote beslissing die ook echt uitgevoerd gaat worden. Bang voor maar wel veel beter voor mij. Kan niet iedereen blijven pleasen, is niet gezond. Fijne dag lieve mensen en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 april 2020 Rapport Share Geplaatst 11 april 2020 Wie had kunnen denken dat mijn eetbare-wilde-planten-liefhebberij zo nuttig zou blijken. We doen maar 1x per 2 of 3 weken boodschappen dus verse groente is lastig. Maar we genieten van een eindeloze serie wildpluksslades versierd met eetbare bloemen, zevenblad quiches, brandnelsoep, kleefkruidstamppot, vogelmuuromelet, wilde-kruiden-burgers enz. enz. Overheerlijk, heel gezond, goed voor de weerstand en gratis. En vooral... het maakt me zo blij Lonster, rapilos en Smaragd reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 april 2020 Rapport Share Geplaatst 11 april 2020 Je klinkt als een heks met al die brouwsels @Yana Nee hoor fijn, zou dat niet durven eten, bang dat het giftig zou zijn. Klinkt heerlijk ddww. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 april 2020 Rapport Share Geplaatst 11 april 2020 @Cleo misschien kun je een flinke stapel oude handdoeken scoren voor in de hondenmand, die kun je makkelijk iedere dag wassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 april 2020 Rapport Share Geplaatst 11 april 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 april 2020 Rapport Share Geplaatst 11 april 2020 Goedemorgen allemaal, Inderdaad weer een prachtige dag ! Al naar de tuin geweest om een gietertje of 40 water te geven Er liggen net nieuwe graszoden, en het ziet er zo prachtig uit, dus willen we dat zo zien te houden he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 april 2020 Rapport Share Geplaatst 11 april 2020 Ga zo nog even een uurtje plat. Nee @Marika maar het gaat wel heel goed met haar, heb haar op Fb. Leuk mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 11 april 2020 Rapport Share Geplaatst 11 april 2020 Sterkte @Smaragd wat het ook mag zijn Hier ook nog even genieten van het goede weer. Na het weekend moeten we het met veel minder doen zag ik. Gisterenavond nog stukje wezen wandelen, het is weer katten tijd. Hier en daar heb ik wat flirtende katten gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2020 Rapport Share Geplaatst 11 april 2020 Ja en ik lees Spirit ook niet meer. Waar hang die uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 april 2020 Rapport Share Geplaatst 11 april 2020 10 minuten geleden zei bolletje: Ja en ik lees Spirit ook niet meer. Waar hang die uit. Bolletje, Spirit heet Takeiteasy tegenwoordig. Ze komt hier regelmatig, hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 april 2020 Rapport Share Geplaatst 11 april 2020 Zo het huis is weer schoon. Opgeruimd, stofgezogen, gepoetst en gedweild. Nu nog 'even' de paasboodschappen in huis halen. Met 2 pubers in huis die altijd honger hebben lukt het me niet om minder dan 1 x in de 3 dagen boodschapprn te doen. Heb geen auto dus fiets beladen met tassen. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 april 2020 Rapport Share Geplaatst 11 april 2020 17 minuten geleden zei Rosee: Zo het huis is weer schoon. Opgeruimd, stofgezogen, gepoetst en gedweild. Nu nog 'even' de paasboodschappen in huis halen. Met 2 pubers in huis die altijd honger hebben lukt het me niet om minder dan 1 x in de 3 dagen boodschapprn te doen. Heb geen auto dus fiets beladen met tassen. Vind je een geweldig mens, met die hongerige gasten en maar opruimen en halen. Hele goede moeder, ook soms wat you-time he? Ga naar mijn werk. Tot vanavond laat. Bye Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden