Spring naar bijdragen

Zaterdag 11 april 2020


Maja

Aanbevolen berichten

Zeker mooi! Gisteren prachtige wandeling gemaakt. Alle parkeerplaatsen waren afgezet, ik ben benieuwd hoe dat verder dit weekend gaat.

Bij de bouwmarkten was het weer filerijden hoorde ik. Er wordt 24% meer afval weggebracht. Iedereen is lekker aan het opruimen. Wég met die zooi!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen. Ik ben tot de ontdekking gekomen dat je ook kan tuinieren als je niet kunt lopen. Zittend op een plastic opstapje heb ik toch zeker al 3 m2 tuin onkruidvrij gemaakt. Je moet wel het kleine kunnen eren anders slaat de frustratie toe over de andere 4997 m2.

Wat een stralende dag :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja echt een prachtige mooie blauwe lucht. Net boodschappen gedaan en iedereen is ook zo aardig. Allemaal goedemorgen zeggen en hoe gaat het? Etc. Dat was normaal nooit hier. Die zon was zo heerlijk in mijn gezicht. Er zitten ook voordelen aan idd. Zie ze ineens weer. Of komt het door het niet drinken? Kan ook nog natuurlijk.

@Myle hoe gaat het?

Zelfde voor @Bor, hoe gaat het?

Dit weekend/komende week een grote beslissing die ook echt uitgevoerd gaat worden. Bang voor maar wel veel beter voor mij. Kan niet iedereen blijven pleasen, is niet gezond.

Fijne dag lieve mensen en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie had kunnen denken dat mijn eetbare-wilde-planten-liefhebberij zo nuttig zou blijken. We doen maar 1x per 2 of 3 weken boodschappen dus verse groente is lastig. Maar we genieten van een eindeloze serie wildpluksslades versierd met eetbare bloemen, zevenblad quiches, brandnelsoep, kleefkruidstamppot, vogelmuuromelet, wilde-kruiden-burgers enz. enz. Overheerlijk, heel gezond, goed voor de weerstand en gratis. En vooral... het maakt me zo blij :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo het huis is weer schoon. Opgeruimd, stofgezogen, gepoetst en gedweild. Nu nog 'even' de paasboodschappen in huis halen. Met 2 pubers in huis die altijd honger hebben lukt het me niet om minder dan 1 x in de 3 dagen boodschapprn te doen. Heb geen auto dus fiets beladen met tassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Rosee:

Zo het huis is weer schoon. Opgeruimd, stofgezogen, gepoetst en gedweild. Nu nog 'even' de paasboodschappen in huis halen. Met 2 pubers in huis die altijd honger hebben lukt het me niet om minder dan 1 x in de 3 dagen boodschapprn te doen. Heb geen auto dus fiets beladen met tassen.

Vind je een geweldig mens, met die hongerige gasten en maar opruimen en halen. Hele goede moeder, ook soms wat you-time he?

Ga naar mijn werk.

Tot vanavond laat.

Bye

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...