Spring naar bijdragen

Zaterdag 4 april


Myle

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers 
Buiten is het 2 graden, windstil en zonnig. 
Binnen is het heerlijk stil, katjes en hondjes lekker lui nog, 
krantje en bakje erbij.... kom maar op met de zaterdag... 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

                  Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen!

Ik kijk naar de bloemenpracht van de schipholtulpen in de tuin. Ik was graag een tulp geweest. Iemand plant je, je groeit, je komt uit, overdag open 's nachts dicht en na een tijdje ga je weer dood. 

Eigenlijk ben ik al een tulp. 

Met die gedachte: fijn weekend :) 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, frisse lucht, lijkt me toch wel heel belangrijk nu, is gewoon ook goed voor je weerstand
En natuurlijk, ga ik nu niet naar bos en strand, waar normaal veel mensen komen
|Maar..ik heb een heerlijk balkon, gezegend met een volkstuin, en lopen in de omgeving kan ook heel goed, zonder een ander in de weg te lopen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bumperjim:

Goeiemorgen!

Ik kijk naar de bloemenpracht van de schipholtulpen in de tuin. Ik was graag een tulp geweest. Iemand plant je, je groeit, je komt uit, overdag open 's nachts dicht en na een tijdje ga je weer dood. 

Eigenlijk ben ik al een tulp. 

Met die gedachte: fijn weekend :) 

Ha, mooi gezegd! Goedemorgen trouwens iedereen. Hier lekker lang ontbeten. Zo mijn haar verven. Liet ik altijd bij de kapper doen. Hoop dat ik de juiste kleur heb gekozen:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Jopie:

(en dan bedoel ik niet de vermogende pensionado's die met hun enorme plastic vermogen op wielen dezelfde luxe hebben als "thuis")

't Is me al meerdere keren opgevallen dat deze enorme gevaartes vlak naast je gaan staan op plekken waar nog ruimte genoeg is en dan al het
(zon)licht uit je kleine stulpje wegnemen.. Alleen tijdens hittegolven kan dit fijn zijn want dan sta je ineens lekker in de schaduw.
Maar van een hittegolf is nu geen sprake.. zwemse, jopie. :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga maar lekker fietsen hoor @takeiteasy dat is het mooie van de regeling in Nederland, die doet een beroep op je gezond verstand. Als je kunt fietsen daar waar weinig mensen zijn, dan is dat toch prima? Als blijkt dat het te druk is dan ga je weer naar huis. Vooral genieten van de dingen die wél kunnen zonder jezelf en anderen in gevaar te brengen. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...