Roberto Geplaatst 11 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto "Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 11 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 Goedemorgen, 2 weken droog vandaag en mijn kat is vandaag 17 geworden! rapilos en Roberto reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 11 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Ties: mijn kat is vandaag 17 geworden! Doet mij denken aan een oude uitspraak van de begeleider van een zelfhulpgroep:"De kat is jarig of de kat is dood, er is altijd wel een reden (lees: smoes) op te gaan drinken." 11 maart 2020 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 Goeiemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 11 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 Nou drinken zal ik niet, maar ik ben wel blij dat de lieverd in gezonde toestand 17 is geworden Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 Goedemorgen frummers. Het is droog... en voor de rest zien we het wel vandaag. We gaan er in ieder geval een mooie dag van maken. En eerst een bakje natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 11 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 Goedemorgen allemaal. Vanmiddag naar de kapper voor wassen-knippen-kleuren. Dus 2 uur zitten en roddelbladen lezen. Kopje thee en koekje. Niks mis mee, maar toch heb ik er geen zin in. Verder beddengoed verschonen, was doen en administratie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 11 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 1 uur geleden zei Roberto: Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto Maja "Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag" Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 Goeie morgen mensen, Ties, een dubbel gefeliciteerd. Knap zolang al droog. En top omdat de kat 17 is geworden. Een teken dat er goed voor gezorgd wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 Goedemorgen @Ties gefeliciteerd met je kat! En met je 2 weken droogstaan. @Maja herken dat, moet ook om de 4 weken uitgroei laten kleuren en kost steeds een hoop tijd. Maar ja wie mooi wil zijn... Nou ik ga aan de slag. @Cleo66 lees je hier wat minder, hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 11 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 Goede morgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 Ik las net dat maar liefst 41% van de volwassenen zich aan de richtlijn van 1 glas (of zijn t er nou 2?) per dag houdt. Vind ik nog best veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 Alhoewel 59% dus niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 ik hoor bij die 59% Rosee, en jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 Goede morgen ' gefeliciteerd @Ties 2 weken goed van je hoor .. gefeliciteerd met poes leeftijd hoor. Onze kitten bijna 8 maanden.. Kapper kleuren , ik mikte altijd een kleurtje erin als ik een paar glazen achterover geslagen had . :-; Nu opstaan lig nog op bed ' zo geen zin . . Bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Lieke7777: dubbel 11 maart 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 1 uur geleden zei Bor: Ik ook. Kom op, opstaan Lieke, kop koffie/ thee...de zon schijnt, het is een mooie dag. "What day is it? asked Pooh. "It"s today" squeaked Piglet. "My favorite day" said Pooh. Gelukt, zelfs gedoucht nu... maar geen zonnetje te bekennen... leuke Quote van Pooh... Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 Goedemorgen, Gefeli @Ties, ik hou van oude poezen. Wij hadden ooit een poes die 21 is geworden. Heerlijk beest. Ze rook altijd naar een suikerspin. En 2 katers(broertjes) die beiden 19. werden. Toen de 1 overleed, overleed de ander na 2 maanden. Denk van verdriet/missen. Lig ook nog in bed en zie heel veel licht door het gordijn. Ga eruit, koffie drinken. Succes @Maja welke kleur ga je doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 goedemorgen allemaal Laat opgestaan, was al tegen 9 uur Auto opgehaald (toch weer 20 minuutjes lopen) Voel me gek genoeg, helemaal niet fit, zou zo weer kunnen slapen wel raar, want nog wel zo netjes nuchter gebleven gisteren Maar goed, dat kan niet, want moet een berg boodschappen halen, en afgesproken met vriend dat ik daarna naar de tuin zou komen En dat is echt hard nodig, want heel veel werk te doen Maar ja, als het elke dag regent, doe je ook niet zoveel Maar vandaag blijft het droog zeggen ze Dus op hoop van zegen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 Dagpact; Roberto Maja Rapilos Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2020 Leuk naar die tuin @rapilos, straks pluk je de vruchten er weer van. Ja en als ik voor mijn doen lang uitslaap, heb ik het idee dat ik de hele dag achter loop/iets moet inhalen, slaat nergens op. Maar goed dat zit erin gebakken, bakken we er ooit wel uit. Ga vanmiddag leuke dingen doen en afwisselen met minder leuke dingen. Meestal werkt dat wel voor mij. En een lijst gemaakt, ook dat helpt. Altijd zo leuk als ik iets kan afvinken, soms ook later nadien balen, als er weinig afgevinkt is Het heeft 2 kanten. Fijne dag allen en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken. @nancy hoop dat je je iets beter voelt, beterschap! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden