Spring naar bijdragen

Woensdag 11 maart 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

19 minuten geleden zei Smaragd:

Succes @Maja welke kleur ga je doen? 

@Smaragd Deze keer ga ik voor kastanjebruin met highlights. Hard nodig. Grijze inhammen staren me tegemoet. Zonnetje schijnt hier heerlijk. Beddengoed hangt aan de lijn. Ga zo eerst naar Meijendel lopen. Afwisseling stad en duinen. Daar houd ik van!

fijne dag voor iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk @Maja!!

@nancy, omg wat ben je toch een eigenwijs mens(hoor wie het zegt, ik weet het). Gelukkig dat je naar huis gaat en naar de huisarts idd! Dit duurt te lang, is niet goed. 

Heel veel sterkte en beterschap:rose:

Nu echt uitloggen anders blijf ik hangen.

Wil aspergesoep en sucadelapjes maken. Moet uren sudderen. Dus hop naar de winkel.

Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Rosee:

Ik las net dat maar liefst 41% van de volwassenen zich aan de richtlijn van 1 glas (of zijn t er nou 2?) per dag houdt. Vind ik nog best veel.

zoals het hier staat hoor ik bij de 59%
ik drink nl niet 1 glas,
later kwam ik het artikel tegen en daar staat niets of max 1 glas, 41%
en dan hoor ik bij die 41%
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier in het dorp corona vastgesteld. Nu weet ik niet of ik moet stoppen bij de dagbesteding. Ik wil eigenlijk niet. H.arts belde vanochtend moet nog blijven stoppen met simvastatine. Dat was ik toch al van plan, verder werkt m'n schildklier iets te vlug. Heb ik ook geen problemen mee, maar stoppen met de dagbesteding vind ik wel een probleem omdat het ggz. gezegd heeft dat we ons geen zorgen hoeven te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Maja:

Dus 2 uur zitten en roddelbladen lezen. Kopje thee en koekje. Niks mis mee,

Nou ik zou er ook geen trek in hebben. Misschien moet je zorgen dat je bekaf bent, dan ben je blij dat je twee uur kunt zitten.

Ben blij dat ik mijn haar niet meer verf. Heb het idee dat er steeds meer 50+ vrouwen zijn die ophouden met verven, maar dat zal wel zijn omdat ik daar naar zoek.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha...precies wat ik mis nu ik mijn haar niet meer verf en ook weer lang heb...heerlijk in die stoel...dat gepruts aan mijn haar..koffie, tijdschrift....observeren en luisteren.  Geen reden om ooit nog te verven, wat een bevrijding...En gelukkig is mijn kapper ook een goeie vriend...dus af en toe...neem ik een bakkie in de salon:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haarkleuring kan ook verzorgend zijn. 

Hopelijk neemt het aantal besmettingen binnenkort af, en heeft het geholpen om minder in contact te zijn. Het is net science fiction. Maar om nou te beweren dat het chemische wapens zijn... nee daar wil ik nog niet aan. Ik werk in een groot pand met negen verdiepingen. Op verdieping 5 zijn er twee besmettingen, heb ik informeel gehoord. Ik werk op 7. Ben benieuwd wat we daarvan horen. Ik begreep ook dat je in verband met de privacy de namen van besmette collega's niet hoort. Lekker handig, dan weet je ook niet of je in contact bent geweest.

Ik eet rijst met geroerbakken groente en tempeh, veel soja. Week zonder vlees is gisteren niet gelukt :unsure: omdat ik een maaltijd kreeg op het werk. Een gegeven kip kijk ik dan niet in de snavel.

Myle ga je hamsteren? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Lonster:

Myle ga je hamsteren? 

Niks overdreven maar ik wil genoeg eten en drinken in huis hebben gewoon voor de zekerheid. Voor een paar weken. Ik ga  alleen geen bunker bouwen en vullen. :rolleyes:

Beetje met in mijn achterhoofd dat ik dan niet naar de winkel móet als er hier dan toch lockdowns gaan komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier goulash met vegaspeckjes, lekker veel paprika erdoor. 
En ook ik verf mijn haar niet meer na dat meer dan 45 jaar te hebben gedaan. 
Zo heerlijk dat ik daar van af ben, grijs, hartstikke grijs, maar ben er blij mee... 
En ja, nog steeds is onze provincie corona-vrij... 
Iets met chemische biowapens... of zo'n complottheorie... ik geloof er niks van, 
gekmakerij is dat. 
Ik kan me wel heel goed indenken dat het ronduit ellendig is om in de buurt van zo'n 'brandhaard' te wonen, 
maar je kunt er niets aan veranderen, gewoon doorgaan met ademhalen en de voorzorgsmaatregelen nemen die worden aangeraden. 
Hamsteren??? geloof ik ook niet in hoor. Ik denk dat het wel los zal lopen uiteindelijk... 
@nancy , hartstikke verstandig dat je naar de huisarts bent gegaan, dit duurde echt veel te lang.. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo Rapid. 

Net las ik over een dronken man in Brussel die zijn frietjes niet allemaal in hetzelfde zakje had.:huh: Metro ontruimd omdat hij spuug op een paal smeert.

,,Door een heel snelle reactie van onze veiligheidsdienst kon de man in kwestie meteen overmeesterd worden en overgedragen aan de politie"

Absurd.

https://www.ad.nl/binnenland/metro-brussel-ontruimd-nadat-passagier-aan-hand-likt-en-spuug-afveegt-aan-paal~a44762b8/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Lonster:

Speckjes op het laatst erbij doen he Yvonne, anders worden ze zo wekig. 

Doe ik Lonster. 
 

 

3 minuten geleden zei Lika:

Hoe zijn die vegaspeckjes? Ook eerst aanvallen?

Aanbakken bedoel je denk ik? ;) 
Ja, doe ik wel altijd, ik heb ze nu van een ander merk dan normaal, dus even afwachten hoe ze smaken... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...