Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Kannietmeer

Huiskamer 2 februari 2020/ Iedereen verzamelen!

Aanbevolen berichten

Op 3-2-2020 om 07:55 zei Roeltje31:

Dat gevoel heb ik dus ook. Dat het alleen maar erger wordt. Hoelang heb je ze gebruikt?

3 weken en toen stopte ik ermee maar daarna werden de klachten nog steeds erger 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 2-2-2020 om 14:16 zei doorbijter:

@Yollie, kan het niet zijn dat je lichaam te veel prikkels krijgt, met zoals cyclad58 ook aangeeft. Dansen, verhuizen, naar de bios. Dat doe ik je niet na. Elke prikkel is teveel voor mij. En idd dan ben je veel alleen met je gedachten, maar ook daar moet je mee leren omgaan. Ik denk echt dat je lijf na zoveel prikkels protesteert door allerlei lichamelijke klachten.

Maar wel heel goed dat je al op de helft van de afbouw zit. Heb je er al eens aan gedacht om te zetten naar diazepam of had je dat nou al eens geprobeerd?

@doorbijter ik ga dit voorstellen maar ik weet niet of ik er gebaat bij ben. Ik heb vanaf zware inwendige trillingen in mijn lijf. Het stopt niet. Ik word er gek van. 1 uurtje geslapen maar wordt niet moe helaas. Ik heb gister en vandaag niet veel gedaan. Hoe moet ik dit volhouden?

bewerkt door Yollie
Niet af

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 8-2-2020 om 11:22 zei Hypertjeee:

3 weken en toen stopte ik ermee maar daarna werden de klachten nog steeds erger 

In 1 keer gestopt? Ik ben nu aan het afbouwen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo 

ik heb veel gelezen van jou reacties 

en ik denk dat je ervaring hebt met benzo lorazapam 

ik wil kort mij verhaal delen vorig december zat ik in therapie ik was licht depressief maar ik voelde me wel ok ik had geen angst of paniek 3 de maand werd ik ziek ik was 10 weken thuis in de nacht nachtzweten niet kunnen slape misselijk onrust paniek angst alles ging door mij hoofd ik moest zoveel plassen 

iedere keer naar spoed en huisarts geweest telkens zeiden ze je hebt lichamelijk niks maar ik werd maar zwakker en de wereld om me heen was angstig ik dacht ik ga dood toen had een pyschiatsr mij lorazapam voor geschreven 

eerste pil was oké ik dacht eindelijk middel en rust en geen angst 

ik geef me telkens de schuld was ik maar niet naar therapie geweest was ik ook niet ziek en angsstoornis opgelopen 

ik begon in een keer al vertrouwen in behandelaars kwijt te raken ik dacht steeds dat ze mij iets hadden aan gedaan 

nu is mij leven helemaal veranderd ik heb geen zelfvertrouwen meer angstig 

ik zit nu 7 maanden aan lorazapam dagelijks 2 pillen van 1 Mg ik wil stoppen 

heb je tips 

mij pyschiatsr zegt beginnen met AD en ondertussen afbouwen maar ik schrik van verhalen over benzo 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...