Spring naar bijdragen

Donderdag 26 december 2019


Marc

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Vanmiddag m'n vriendin met de kinderen. Ik ga Stroganoff maken van varkenshaas. Eerst een bakkie en ontbijtje en dan richting Scheveningen voor de 24e editie van de Kerststrandloop, dit jaar zonder kater. Even gekeken en het is laag water, dus dat wordt lekker lopen.

Oh en nog een leuk feitje, ik ben vandaag 30 dagen droog. :P

Fijne dag allemaal!

bewerkt door Waldorff
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu allen,

Walsdorff Scheveningen?????? Tot m'n 12e jaar gewoond.:)

Vannacht om zo'n 3 uur is er een auto tegen de voormuur van de buren geknald. Wat een knal zeg het leek wel of er een huis in elkaar stortte. Schrok me wild.

Tegels voor m'n deur kapot. Raam en vensterbank buren kaduk en een hoop troep op de grond. Nou dat wordt een leuke dag voor hun maar ik ga lekker weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei bolletje:

Moghu allen,

Walsdorff Scheveningen?????? Tot m'n 12e jaar gewoond.:)

Vannacht om zo'n 3 uur is er een auto tegen de voormuur van de buren geknald. Wat een knal zeg het leek wel of er een huis in elkaar stortte. Schrok me wild.

Tegels voor m'n deur kapot. Raam en vensterbank buren kaduk en een hoop troep op de grond. Nou dat wordt een leuke dag voor hun maar ik ga lekker weg.

De Bob had zeker een atv

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei knakker:

Fijne Tweede Kerstdag mensen. Al dat eten is helemaal niet nodig. Zonder familie kan het ook best. Maar een Kerst zonder Bach? Nee. Gewoon het Weihnachts Oratorium opzetten. Wie dat kan horen zonder vrolijk en blij te worden moet naar de dokter. Jauchzet, frohlocket! :)

Dat heb ik met de red hot chili peppers, maar op een gegeven moment moet het dan weer uit van de minister :( na een seconde of 10 vaak al

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. 
 

jeetje Bolletje, wat een ellende vooral voor de buren.

Hier een rustige dag vandaag. Al gestart met een mooie ochtendwandeling met de hond. En straks na ontbijt rijden we even richting de Ardennen om vanmiddag daar nog een mooie wandeling te maken en te genieten van het prachtige gebied. 
Alcohol hier geen probleem. Manlief drinkt niet en ik had gisteren een flesje Leffe 0 % en toen had ik ook genoeg. Weer een bevestiging dat ik niet doordronk vanwege de smaak of dat ik het zo lekker vond. Nee het was duidelijk voor het effect. 
 

Fijne 2 e kerstdag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag alweer

Gisteren 1e kerstdag bij familie, was best relaxed gelukkig. Lekker aan de druivensap:) Vandaag eten bij vrienden en aanhang, het plan was eigenlijk om vandaag niks te doen maar overgehaald om toch te komen. Toch wel zin in. Morgen alles weer normaal:D In principe zou ik vanavond wel 1/2 of hoogstens 3 glazen wijn willen. Maar ja, ik zit op het arrensleepact dus dat gaat niet door;). Geen zin om van de arrenslee af te vallen. Fijne dag iedereen, zet m op:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Gelukkig, tweede kerstdag, dus bijna alles voorbij

Pfff, met 45 man in een huis in the middle of niet where

Twintig kinderen incluis

Twee dagen geschreeuw en gegil en geren .met z,n Tienen in de keuken om eten te maken enzo

Er zijn mensen die dit super gezellig vinden

Ik niet, en ook niet mijn familie

Maar goed niet zeuren

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...