Waldorff Geplaatst 24 december 2019 Rapport Share Geplaatst 24 december 2019 (bewerkt) Mogguh.... 24 december 2019 bewerkt door Waldorff nancy, bumperjim, Rosee en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 24 december 2019 Rapport Share Geplaatst 24 december 2019 Wat vroeg maar wel fijn, ga je hardlopen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 24 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2019 @Smaragd Yep. Kort tempo loopje. Niet te gek doen. Overmorgen een redelijk pittige cross op het strand van Scheveningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 24 december 2019 Rapport Share Geplaatst 24 december 2019 Top van je @Waldorff Ga vanaf overmorgen ook refusal knabbelen/knagen. Fijne dag, ga naar huis. bumperjim, Waldorff en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 24 december 2019 Rapport Share Geplaatst 24 december 2019 Goedemorgen. Ik ga naar bed. En hopelijk zijn de enige kilometers hardlopen degene die ik in mijn droom nog even doe. Fijne dag vast allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 december 2019 Rapport Share Geplaatst 24 december 2019 Goedemorgen. Goed van die refusal @Smaragd. Tenminste dat denk ik. Hoe voelt het voor jou? Lekker naar huis eerst. Take care! @Myle hoop dat je slaapt. @Waldorff Zet 'm op! Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 december 2019 Rapport Share Geplaatst 24 december 2019 2 uur geleden zei Smaragd: Top van je @Waldorff Ga vanaf overmorgen ook refusal knabbelen/knagen. Fijne dag, ga naar huis. Yay wat een goed voornemen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 24 december 2019 Rapport Share Geplaatst 24 december 2019 Goede morgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 24 december 2019 Rapport Share Geplaatst 24 december 2019 Goedemorgen, vandaag de grote boodschappen dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 24 december 2019 Rapport Share Geplaatst 24 december 2019 Dagpact: Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2019 Rapport Share Geplaatst 24 december 2019 goeiemorgen frummers volleyen gaat goed vandaag de sauna proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 december 2019 Rapport Share Geplaatst 24 december 2019 Goedemorgen. @Smaragd wat schrijnend om je te lezen. Hoop dat je nu slaapt en je inderdaad met refusal gaat beginnen. Hier zo wat boodschappen doen. Niet veel gelukkig, werk beide kerstdagen in de avonddienst. Daarna vrij tot 2 januari, een plan bedenken om de week door te komen zonder drank. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 december 2019 Rapport Share Geplaatst 24 december 2019 Goedemorgen frummers. Het wordt al licht. Even snel hier koffie en thee en zo neerzetten Geen tijd om bij te lezen, geen idee hoe het hier allemaal gaat helaas. Uit wat hierboven staat maak ik op dat het niet goed met Smaragd gaat?? Sterkte jongen, knokken, je bent er eerder bovenop gekomen, dus nu ook!!!! Luitjes, maak er een mooie dag van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2019 Rapport Share Geplaatst 24 december 2019 Goedemorgen allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 december 2019 Rapport Share Geplaatst 24 december 2019 Gedag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 december 2019 Rapport Share Geplaatst 24 december 2019 Goedemorgen allemaal, Ik ben laat vandaag Net even alles bij gelezen Smartje, smartje toch... hoe moet ik nu toch reageren op jou.. En je ging best goed de laatste tijd Enfin, nieuwe dag, nieuwe kansen Hoop echt dat de refusal de uitkomst is dan kan je gewoon niet meer drinken ! heel veel sterkte in elk geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 24 december 2019 Rapport Share Geplaatst 24 december 2019 Bedankt! Ga ervoor. Sommige diabeten hebben insuline nodig. Sommige alcoholisten refusal. Ik sta er achter. Fijne dagen allemaal. Lika, Waldorff, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 24 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2019 3 minuten geleden zei Smaragd: Bedankt! Ga ervoor. Sommige diabeten hebben insuline nodig. Sommige alcoholisten refusal. Ik sta er achter. Fijne dagen allemaal. Precies wat mijn verslavings arts zei en zo kijk ik er nu ook tegen aan. Ik ga echt zonder stress komende dagen tegemoet. Succes met de Refusal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 december 2019 Rapport Share Geplaatst 24 december 2019 (bewerkt) Goedemiddag Laatste dagen een beetje druk en heb niet zoveel energie dan eerder merk ik toch. Vanavond eten met familie. Niets groots. Zoals altijd gaat weer niet alles volgens plan. Moeilijk voor iemand als ik maar ik oefen. Heb brownies en kokosijs voor dessert gemaakt. Dochter van zus maakt voor - en hoofdgerecht. Drank is er niet denk ik. Soit ik kom er toch niet aan. Mis t wel een beetje maar ik geef meer om mijn mentale gezondheid. 24 december 2019 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 december 2019 Rapport Share Geplaatst 24 december 2019 Deze geit gaat es verder doen. Hou t recht dames en heren. Your mind is like a garden. Your thoughts are the seeds. You can grow flowers or you can grow weeds Fijne kerstavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 december 2019 Rapport Share Geplaatst 24 december 2019 Dank je wel, @fleurtje. Jij ook een fijne kerstavond. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 december 2019 Rapport Share Geplaatst 24 december 2019 (bewerkt) Ja, sommige diabeten hebben insuline nodig. Die zijn ten dode opgeschreven zónder insuline en zelfs mét insuline zijn de consequenties van hun aandoening niet misselijk. Alcoholisten zijn gered door niet meer te drinken. Refusal is daarbij slechts een hulpmiddeltje. Ik vind het geen vergelijking. 24 december 2019 bewerkt door Kohtje bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 december 2019 Rapport Share Geplaatst 24 december 2019 Diabeten hebben nooit zelf om hun probleem gevraagd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 december 2019 Rapport Share Geplaatst 24 december 2019 Nee, alcoholisten ook niet, bumperjim. Maar voor een diabeet type I is insuline het enige middel (tot nu toe) wat ze een enigszins normaal leven kan laten leiden. Een alcoholist kan net als een diabeet type II veelal door een andere levensstijl de kwaal te lijf gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 december 2019 Rapport Share Geplaatst 24 december 2019 Goedemiddag @Smaragd heel veel sterkte. Heftig dat dit kan gebeuren na 'maar' vier halve liters. Dat zegt dus helemaal niks. Hoop dat je er weer helemaal bovenop komt. Lijkt me goede beslissing die refusal. Ik ga straks naar een vriendin met de kinderen, komen nog wat mensen. Zij heeft ook een drankprobleem maar vindt dat ze het onder controle heeft. Ze heeft hulp gezocht maar wil wel gewoon kunnen drinken, ze wijt het aan haar 'omstandigheden' en wil die eerst aanpakken en vindt dat het allemaal al veel beter gaat. Ik vind dat ze zichzelf voor de gek houdt want ze drinkt nog vaak heel veel. Ze rookt zichzelf ook te pletter. Ik voel dat ze vindt dat ik doorsla in mn niet drinken en niet roken ook al zegt ze dat niet. Maar iedereen heeft zn eigen pad nietwaar. Toch irriteert het me, waarom weet ik niet. Verder lijkt mijn relatie dit jaar niet te overleven, na heel veel jaren. Lang verhaal. Gaan elkaar ook niet zien met kerst. Ik wil het vanavond droog houden heb ik besloten. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden