Lika Geplaatst 1 november 2019 Rapport Share Geplaatst 1 november 2019 Goedemorgen. Het is vrijdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 november 2019 Rapport Share Geplaatst 1 november 2019 Goed gezien En het is Allerheiligen. Feestdag hier, waarop de Fransen de graven van hun overleden familie bebloemen. Maar wij zijn off the hook want we hebben hier geen familie in de buurt en al helemaal geen overleden familie. Dus ga ik maar hardlopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2019 Rapport Share Geplaatst 1 november 2019 Goedemorgen Frummers . Het heeft weer gevroren, de lucht kleurt al rood, we krijgen weer een mooie dag denk ik. Maar eerst een bakje..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 1 november 2019 Rapport Share Geplaatst 1 november 2019 Dat is vast een mooi gezicht @bumperjim (niet het hardlopen maar op de begraafplaats al die bloemen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 november 2019 Rapport Share Geplaatst 1 november 2019 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2019 Rapport Share Geplaatst 1 november 2019 goeiemorgen frummers Lika gisteren een mooie zin van Rilke gehoord: Leef de vragen. nancy en Lika reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2019 Rapport Share Geplaatst 1 november 2019 23 minuten geleden zei Cleo66: Hier is het toch ook Allerzielen ? das morgen Cleo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 1 november 2019 Rapport Share Geplaatst 1 november 2019 Goedemorgen lieve mensen! Eerst eens even wat bijlezen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 november 2019 Rapport Share Geplaatst 1 november 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 november 2019 Rapport Share Geplaatst 1 november 2019 Goedemorgen Brrrrr, koud buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 1 november 2019 Rapport Share Geplaatst 1 november 2019 Heel veel sterkte @Lika. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 november 2019 Rapport Share Geplaatst 1 november 2019 Een hele goede morgen allemaal Stilletjes hier In elk geval weer een dag zonder verplichtingen vandaag Hoe heb ik ooit kunnen twijfelen of het wel zou bevallen, om mijn werk op te zeggen Zo bang dat ik spijt zou krijgen Nou echt niet he nancy en Lika reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 november 2019 Rapport Share Geplaatst 1 november 2019 Dagpact; Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2019 Rapport Share Geplaatst 1 november 2019 Moghu. Ik blijf vandaag lekker thuis. Dacht lekker uit te slapen, kwamen de hondjes om 5.30. Weten hun veel van de wintertijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 november 2019 Rapport Share Geplaatst 1 november 2019 13 minuten geleden zei bolletje: Moghu. Ik blijf vandaag lekker thuis. Dacht lekker uit te slapen, kwamen de hondjes om 5.30. Weten hun veel van de wintertijd. Lekker rustig dagje is ook niet verkeerd Bol, Misschien vanmiddag even een tukkie doen !? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2019 2 uur geleden zei lady jane: goeiemorgen frummers Lika gisteren een mooie zin van Rilke gehoord: Leef de vragen. @lady jane dank! Dat is het en juist door die vragen te leven en te voelen (EN ze hier neer te schrijven!) kan ik weer ademhalen. Ik begrijp nu ook dat ik altijd op zoek was naar HET goede antwoord op elke vraag. Maar dat is er helemaal niet. Er is gewoon van alles. Dat alleen al te mogen voelen geeft ruimte en volstaat. Nuchter blijven helpt ook een stuk. Die tranen moesten er toch even uit.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisjeamsterdam Geplaatst 1 november 2019 Rapport Share Geplaatst 1 november 2019 Ik heb net in Wie is wie geschreven en ben onderweg naar mijn psychologe. Ik heb door valiumgebruik heel erg last van angsten en dronk af en toe nog wijn. Ben er nu achter hoe slecht dat is voor angst, nachtmerries ed in combinatie met benzodiazepine afbouw... gun het mezelf weer om zonder angsten te leven (voor een uitgebreidere beschrijving, zie mijn voorstelpost). Dus komende maand ga ik zonder doen, gisteren was dag 1 en vandaag wordt dus dag 2. Ik wil graag weer zonder angst in mijn eigen huis kunnen slapen zonder constant te hyperventileren... en alles kunnen doen wat ik vorig jaar deed zonder erbij stil te staan, hoe waardevol de lust for life was die ik had en alle leuke dingen die ik deed, zonder dat ze overschaduwd werden door onzekerheid, angst, gevoel van falen etc. Omdat mijn leidinggevende geen idee heeft wat er aan de hand was met mijn paniekklachten etc, wordt mijn jaarcontract niet verlengd en dat vind ik zo erg... maar me verstoppen met de pillen en de angst verdoven (want dat denk ik dat het was), gaat me niet aan een nieuwe leuke baan helpen en een gemotiveerde zelf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 november 2019 Rapport Share Geplaatst 1 november 2019 MA (ik kort het maar even af) Dapper dat je hier komt schrijven Wijn en benzo,s zijn een slechte combinatie, maar dat wist je zelf ook al lees ik Strekte bij de psychologe , hoop dat ze je een zetje in de goede richting kan geven Wat vind je moeilijk vandaag Bor ? Ja, mistte Myle ook al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 november 2019 Rapport Share Geplaatst 1 november 2019 Oh jee Bor, wat vervelend Zo ken ik je helemaal niet Misschien een bijwerking van de medicijnen ?( ik zeg ook maar wat hoor ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 november 2019 Rapport Share Geplaatst 1 november 2019 (bewerkt) Nee hoor Bor, je bent niet paranoïde . Het is een bekend psychologisch verschijnsel, derealisatie of depersonalisatie. Dat zijn twee verschillende dingen trouwens, maar lijken op elkaar en kunnen ook beide vóórkomen. Laat Google er maar eens op los.Kan door stress worden veroorzaakt. Ik heb er zelf heel lang last van gehad. Wat mij hielp: met twee benen op de grond gaan staan en hardop je naam noemen, wie je bent, je leeftijd, je kinderen, je man enzovoort. Om terug te komen naar de werkelijkheid. En iets wezenlijks gaan doen, afleiding zoeken helpt. 1 november 2019 bewerkt door nancy Tikfout lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 november 2019 Rapport Share Geplaatst 1 november 2019 Goedemorgen. Op de valreep. Geen zon vandaag. Sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 1 november 2019 Rapport Share Geplaatst 1 november 2019 Goedemorgen. Dagpact: Rapilos Bor Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 november 2019 Rapport Share Geplaatst 1 november 2019 Voelt heel naar he, Bor! Wat rottig nou toch! Goedemorgen Lonster en Manou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2019 @Bor @Myle lieverd, je bent zo welkom. Echt. Kom op hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2019 Rapport Share Geplaatst 1 november 2019 2 uur geleden zei rapilos: Lekker rustig dagje is ook niet verkeerd Bol, Misschien vanmiddag even een tukkie doen !? Ik heb goed naar je geluisterd Rapske en 1 1/2 uur gepit mmmmmm rapilos, Lika en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden