Spring naar bijdragen

vrijdag 1 november 2019


Lika

Aanbevolen berichten

Hier heel vies gegeten. Ik had van die gegratineerde aardappels uit de oven, op zich heel lekker maar toen ik ze had gekocht had ik ze per ongeluk in de vriezer gedaan. Stond erop: niet geschikt voor invriezen:blush: In de oven gedaan maar niet lekker. Had een biologische groene kool erbij, nogal saai, en kaasballetjes. Uiteindelijk hadden de jongens nog steeds honger dus tosti's als toetje. Voor 1 keer ben ik het met ze eens: het was niet te eten!:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei rapilos:

Een hele goede morgen allemaal

Stilletjes hier
In elk geval weer een dag zonder verplichtingen vandaag :)
Hoe heb ik ooit kunnen twijfelen of het wel zou bevallen, om mijn werk op te zeggen
Zo bang dat ik spijt zou krijgen
Nou echt niet he :lol:

Helemaal geweldig, Rapi. ENIOY!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei rapilos:

Haddock

Long time no see :)

Jij ook nog steeds aan het genieten van je pensioen ?

Enne...van die steentjes hoef jij ook geen verstand te hebben hoor :)

 

Ik geniet enorm! Geen nachtdiensten meer (te lang gedaan), mijn huisdiensten bevallen me best, vind het mooi dat jij ook in de rust gaat!,,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei rapilos:

Een hele goede morgen allemaal

Stilletjes hier
In elk geval weer een dag zonder verplichtingen vandaag :)
Hoe heb ik ooit kunnen twijfelen of het wel zou bevallen, om mijn werk op te zeggen
Zo bang dat ik spijt zou krijgen
Nou echt niet he :lol:

Ik zou veel meer willen zeggen maar ik zeg alleen dit, dikke kus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb toch best lekker gewerkt, iedereen was blij dat ik was gekomen. Dat is wel het fijne van invallen als ze echt niets anders meer kunnen krijgen(uitzendbureau/pool/zzpers etc) Iedereen is blij om je te zien.

Zelfsturende teams dan ga je dit krijgen, zie het maar op te lossen dan.En natuurlijk bellen ze juist iedereen op die vrij is. Bij zeer extreme tekorten, kun je zelfs verplicht worden om te komen(dienstopdracht)  Maar moet wel meer nee zeggen idd. Kon hierdoor wel iets mee afdwingen, een andere dienst vrij. Dan kan ik naar het feestje van mijn nichtje dat 7 wordt. Win win situatie, toch best posi. Hou wel mijn hart vast op deze manier in deze sector. Heel erg kwetsbaar.

Tot morgen, ga slapen, doodmoe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...