Spring naar bijdragen

Sinterklaas, gedichten=cadeautje voor een ander


Smaragd

Aanbevolen berichten

Beste forummers,

5 december is het weer zover. Sinterklaas gaat dan weer goed uitpakken. 

Het is best een traditie geworden hier op dit forum.

Je schrijft/tikt een gedichtje voor een andere forummer. Hoeft niets eens echt rijmend te zijn. Vele soorten gedichtjes, kort, lang , alles mag. Geen stress. Zolang het maar iets liefs/positiefs/gevat over de ander is. Soms moet je dan ook echt even je verdiepen in iemand, zeker als je de ander niet echt goed kent.

Ik wil graag weten wie ermee willen gaan doen?  Tot 25 november kun je je aanmelden hiervoor.

Daarna ga ik middels een bepaald programma de namen aan elkaar laten koppelen. Het lot gaat dus bepalen wie wie krijgt waar je een gedicht voor mag schrijven/tikken. Ik heb daar geen invloed op.

Via persoonlijk bericht laat ik de deelnemers weten voor wie zij een gedicht mogen maken.

De gedichten mogen vanaf 4 december/5 december dan in dit draadje voor de ander neer gezet worden.

@Lars organiseerde het vorig jaar en nu probeer ik het. Hij heeft dat toen heel goed gedaan!

Ben heel slecht in organiseren dus hoop dat het duidelijk is.

In dit draadje kun je aangeven of je eraan mee wil gaan doen.

Bij vragen, meer verduidelijking kan dit ook hier aangegeven worden :)

Ik update de lijst steeds als iemand zich gaat aanmelden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tof Smaragd! Heel veel sterkte en succes! Want is niet makkelijk om het iedereen naar de zin te maken als organisator. Maar dat kan je vast wel aan!

Mocht je nog tips nodig hebben of tegen problemen aanlopen wil ik je best helpen. Ben zelf ook een paar keer organisator geweest. :face-icon-small-shocked: Wat ook mijn ding niet is eigenlijk.

Daar heb ik wel op een gegeven moment vragen gekregen moet het echt een gedicht zijn? En toen heb ik mensen gewoon lekker vrij gelaten in wat ze wilde maken. Dat waren foto´s toen en tekst bij, tot filmpjes. De boodschap was toen laat je creativiteit maar gewoon los zolang het positief is. Op het sinterklaasdraadje zijn moderators niet zo streng op wel mag en wat niet omdat ze de feestgedachte dan ook in hoofd hebben. ;)

En andere forumleden, wow wat een inschrijvingen fijn dat jullie mee willen doen! Tof!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker weten @Cleo66, las het draadje van vorig jaar terug. De aanmeldingen in het begin liepen niet meteen zo vlot. Volgens mij wilde Lars het toen bijna afblazen. Zag pas op het laatste moment dat draadje en kon nog net meedoen net als @Quinn. Was een heel groot succes nog geworden. Vond de reacties van Lars, altijd zo recht uit zijn hart. Zei soms echt letterlijk wat hij dacht, wat mis ik die man/reacties. Herken me er soms in. Paar maanden voor zijn dood nam hij het op een draadje ook voor mij op. Zal het nooit meer vergeten. Hij leeft iig voor mij hier wel voort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...