Waldorff Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 Mag ik als newbe zo brutaal zijn de dag te openen dan? Goedemorgen allemaal! Geslapen als een blok beton, zonder hulpdingetjes. Vandaag dag 7 en voel me heerlijk. Ik ga vandaag niet drinken, dat heet dan dagpact heb ik begrepen. Fijne dag allemaal, stay strong! bolletje en Penny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 Helaas, dat is te brutaal. Volgens ons officiële beleid mag dat pas op dag 58 na registratie. Dagpact: Waldorff Billy Waldorff, bolletje en Penny reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 Nooit meer drinken.. Dat doe ik ook niet meer..! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 Laten we afspreken dat we dat juist wél doen! Penny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 Goedemorgen. Oppasdag weer, het is weer maandag. Ik ga een uurtje later vandaag. De was hier al weggevouwen en de keuken gedaan. Maar nu eerst koffie en dan langzamerhand richting kids..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 Goedemorgen! Wat me wel erg tegenvalt van het niet meer drinken is dat ik er bij het wakker worden nog steeds zo verkreukeld uitzie als toen ik dronk... ; ) Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 Misschien op je rug gaan liggen Penny Moghu mensen. Penny en Lika reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 'Vroeger' zette ik 's morgens een quasi blij hoofd op in de hoop dat de dramatische kater niet opviel. Als ik er nu 's morgens uitzie zoals ik me voel dan ben ik er dik op vooruit gegaan hoor. Goeiemorgen allemaal. 2 uur geleden zei billy1981: Dagpact: Waldorff Billy Yana Penny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 goeiemorgen frummers net de verwarming aangedaan helemaal niet leuk maar wel nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 @Yana, helaas past mijn hoofd zich in de ochtend nog niet aan naar hoe ik me voel... : ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 @Penny Als je hoofd aan de binnenkant lekker voelt en je kijkt niet in de spiegel dan is het leven perfect. Lika en Penny reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 (bewerkt) Cleo Mensen ik ben werken, we houden het vandaag droog, beloofd? Oké ik houd jullie d'r aan hé? Doeiiiiiiiiiiiiiiiii( slof slof krak ow) 7 oktober 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 Goedemorgen frummers. Als een blok en lekker lang geslapen. Had ik ook wel nodig na een druk, vol en heel gezellig weekend. Inmiddels schijnt de zon al weer vrolijk. En staat de koffie klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 (bewerkt) DAGPACT: Waldorff Billy Yana Yvonne 7 oktober 2019 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 Goedemorgen. Dagpact: Waldorff Billy Yana Yvonne Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 Goedemorgen En aan het werk. Zoef! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 voor zo een lastige situatie vind ik jou reactie erg goed @Bor. Geen idee of ze daar op letten bij begeleid wonen, lijkt me toch wel? Misschien kun je dit verhaal aan de begeleiding vertellen tegen die tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 @Bor Ik vind ook dat je goed gereageerd hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 Goedemiddag! Waar is @Reacher met mijn taart?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 Drank mee op zak nemen om af en toe aan te nippen? Jeetjemina! Ik heb geen probleem dat mijn dochter drinkt bij t uitgaan maar als ze met zo een idee zou afkomen zou ik flippen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 Goed gedaan Bor. En nee, dat is niet normaal, ik zou er ook van schrikken. Ik zou zeggen: geef hem voor nu gelegenheid om erover na te denken en kom er volgende week nog een keer op terug, om te vragen wat hij er nou zélf van vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 (bewerkt) Bor, vóór mijn zoon begeleid wonen mocht, ging hij samen met een stuk of 5 jongens in een huis wonen, onder toezicht dus. In dat jaar leerden ze een huishouden voeren, omgaan met financien, sociale vaardigheden en wat huis tuin en keuken regels, ik neem aan ook over eten, en drinkgedrag. Er rouleerde 24 uur begeiding tussen een stuk of 4 van dat soort huizen van betreffende stichting. Na dat jaar mocht hij zelfstandig begeleid. Inmiddels was hij 18 en vond na 2 maanden dat zijn begeleidster geen toegevoegde waarde meer had voor hem. Ik heb 1 x 1/2 fles wodka zien staan op de koelkast en ernaar gevraagd. Hij vond dat hij drank moest proberen maar lustte het eigenlijk niet. Zonde om weg te gooien dus vroeg hij of ik het mee wilde nemen dus ik heb het ook maar doorgegeven. Er is nooit door instanties naar de ouders over gecommuniceerd en ik had er ook nooit naar gevraagd. Als ik jou was zou ik erop terugkomen naar zoon en eventueel met pleeg of jeugdzorg erover praten, want als zijn vriend er wel mee op zak loopt en die ook nog geen 18 is, zou ik dat als moeder erg zorgwekkend vinden. Maar eerst kijken hoe zoon er echt tegenover staat. Misschien is hij je ook wat aan het uitproberen op dat vlak? 7 oktober 2019 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 Hoi, goeie dag. @Bor Over het algemeen wordt er bij begeleid wonen wel op gelet. (mijn ervaring) Het is alleen wel belangrijk om het te benoemen. 'Stiekem' is er vaak best wel veel mogelijk. Eenmaal bekend zijn er bijvoorbeeld duidelijke afspraken te maken en/of grenzen te stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 7 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2019 @lady jane zei: want als zijn vriend er wel mee op zak loopt en die ooknog geen 18 is, zou ik dat als moeder erg zorgwekkend vinden. Lijkt mij op elke leeftijd zorgwekkend als je met een zakflesje sterke drank rond loopt. Behalve misschien voor een cowboy of jager of zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden