Spring naar bijdragen

Maandag 7 oktober 2019


Waldorff

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Penny:

voor zo een lastige situatie vind ik jou reactie erg goed @Bor. Geen idee of ze daar op letten bij begeleid wonen, lijkt me toch wel? Misschien kun je dit verhaal aan de begeleiding vertellen tegen die tijd?

Als (ex) alcoholisten wonen onder begeleiding wordt daarop toegezien, hoewel zo'n controle nooit waterdicht kan zijn..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Bor:

 Maar ik hou niet van zulke "ideeën",zeker niet nu hij binnenkort begeleidend gaat wonen, of wordt er op zulks toezicht gehouden, weet iemand dat toevallig?

Bor. dat is voor iedereen verschillend. Ze zullen, omdat het nog een jonkie is heus wel op hem letten, maar ja alles kunnen ze niet in de gate houden. Geef hem de kans om zelf te ontdekken en te groeien!!!!!!!

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@spirit Het is allemaal niet over en gedaan. Dat je je kat hebt moeten inslapen is zo ontzettend rot. Ik zou niet weten wat ik zou doen bij mijn kat. Hopeloze ellende iig. 

Maar die binge. Dat is ook herkenbaar. Niet fijn of leuk, en niet goed te praten. Maar ik zou willen zeggen: Get yourself together. Kun je wel, echt waar. Dit is niet het leven wat je wilt toch? Je hebt jezelf hier niet voor niks aangemeld. Stay strong.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei spirit:

Zoals je misschien al hebt gelezen, leek het de DA toch ook de juiste keuze om haar in te laten slapen.

Precies een jaar geleden ook bij dezelfde arts geweest. Toen dacht hij dat ze nog wel opgelapt kon worden.

Is mijn gevoel toch goed geweest. Het arme beestje mankeerde zoveel, zoals een weggeschrompeld niertje, waardoor het spuitje niet goed werkte.

Het was niet leuk om mee te maken. Een soort van doodsstrijd. 

Heb ditzelfde met mijn man ook meegemaakt. Dat is natuurlijk geen kat en niet te vergelijken, maar toch kwam alles weer even terug.

Blij dat ze eindelijk toch tot rust is gekomen. Het arme beest.

 

Ja Spirit ik volg nog steeds alles hier op de voet!  Dus ook de verhalen over je poes of kater. Ik begreep heel goed jouw tweestrijd over het moment van het laten inslapen van je diertje. Heb ik met mijn hondje ook meegemaakt. 

Gelukkig is ze nu uit haar lijden en jij hebt daardoor hopelijk een stuk meer rust.

Veel sterkte met het verlies!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

naar om te lezen spirit
zou je met je psych kunnen overleggen of
een opname of behandeling echt op je verslaving
gericht een stap voor nu zou kunnen zijn?
Die depressie gevoelens na teveel drank zijn bekend
het zou fijn zijn richting een echte oplossing te werken, met gerichte hulp.

Fleurtje nog gefeliciteerd, morgen maar een extra stukje taartimage.png.9d5175ea8058ef3447745087ff0648b9.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een binge ben ik ook altijd mega somber, twijfel ik aan het nut van mijn leven en vraag ik me ook wel eens af of ik niet beter er gewoon niet meer kan zijn. Maar dat doet de drank ook met je brein... Tuurlijk zit er meer achter, maar na een week droog, kunnen die gevoelens weer heel anders zijn. 

Ps. Dit geloof ik ook niet als ik in mijn dip fase van een detox zit hoor... Maar een paar dagen later wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...