bolletje Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Goeie morgen voor wie al wakker is. En voor wie dat nog niet is KOM OP JULLIE NEST UIT STELLETJE LUIWAMMESEN. Hahahahaha Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Goedemorgen @bolletje Dagpact Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Goedemorgen frummers. Ik ben al een heel poosje op hoor Bol, zelfs al in de tuin bezig geweest. Het heeft vannacht even geregend, heerlijk fris is alles nu weer. Werd ook wel weer tijd voor een buitje want de boel was al weer gortdroog. Nu eerste een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Goedemorgen Laatste vakantiedag hier. En verjaardag dochter. Morgen weer in het vaste ritme dus. En ik keek naar buiten vanmorgen en zag het voorzichtige beginnetje van de herfst. En daar werd ik zó blij van Eérst koffie nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 (bewerkt) Moghu Lika. Hier heeft het gisterenavond ook geregend Von. Ging ff flink tekeer. Goeie morgen Nicky. Ben je blij dat de herfst begint?????? Moet jij niet nog even naar bed??? 1 september 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 (bewerkt) Dagpact Lika Yvonne 1 september 2019 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Ja, heerlijk hè Nicky, maar het mag van mij nog wel een hele poos nazomeren. Alleen wat meer regen en niet meer heet. het heeft hier maar even geregend hoor Bol, maar toch een beetje nattigheid.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Morgon Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Goedemorgen allen! Nou de herfst lijkt inderdaad in aantocht met de 10 graden drop vandaag.... Ik weet nog niet of ik er heel blij mee ben. Het heeft zo z'n charmes maar de zomer is wel heel snel voorbij gevlogen. Het is wel fijner met hardlopen zo Dagpact Lika Yvonne Morgon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Nou zeg je hoeft niet te schreeuwen bolletje. Ik was ook al om 7:00 uur wakker. Ik luister dan graag nog even naar Vroege vogels op de radio, heerlijk rustgevend. Over de grote stern ging het vanmorgen. Ik vind het ook prima dat de herfst begint, mijn favoriete seizoen. Maar het mag natuurlijk nog wel een beetje nazomeren. 21 graden en een zonnetje. Nog even een kopje koffie van Yvonne en wat luieren. En dan naar het museum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Nee bol, ben prima uitgerust. Herfst is echt mijn favoriete seizoen. Ik heb echt een grondige hekel aan hitte en lange avonden. Die temperaturen van afgelopen week pffff. Tijd voor truien en vesten en dikke sokken en dekentjes op de bank en kaarsjes aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Ja, herfst vind ik ook het fijnste seizoen... En over de zomer hoeft niemand te klagen toch?? Jeetje wat hebben we veel buiten kunnen zitten... tenminste... als je tegen 30graden en hoger kunt, hahaha. En inmiddels is het hier al weer 17 graden, dus koud is het niet. Heerlijk, dat geeft weer wat energie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 NEEEEEEJEEEEUUUUUHHHH!!!!! Ben nog maar net wakker en heb al vijf keer het woord herfst gelezen!! AAAAAAAAAHHHHHHH!! Das ni goe vor mijnen tikker nancy en Rupsjenooitgenoeg reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 ZES keer Ik ga terug slapen. Maak me wakker als de zotten vertrokken zijn Rupsjenooitgenoeg en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 13 minuten geleden zei Morgon: Dagpact Lika Yvonne Morgon Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 goeiemorgen frummers ik mis het strand nu al heb express mijn parasol achtergelaten moet/mag ik nog minstens één keer terug. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Dagpact Lika Yvonne Morgon Nadia Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 HERFST Quinn, lady jane en Rosee reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Gedag. Ik verheug me wel weer op de elfstedentocht. Altijd weer een heel spektakel. Houtkacheltje aan, tv aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Prachtig plaatje. Daar word ik blij van. De zomerliefhebbers hebben niks te klagen gehad volgens mij. Een van de warmste zomers toch? Tijd voor herf...euh najaar nu (beter zo fleur?) Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Morgon Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Hahaha @fleurtje arme jij @Yvonne jij gaat helemaal los maar dat is wel de herfst op z'n mooist ja Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 28 minuten geleden zei Kohtje: Gedag. Ik verheug me wel weer op de elfstedentocht. Altijd weer een heel spektakel. Houtkacheltje aan, tv aan... Hahaha, jij maakt hem helemaal van eieren Koh... laat die elfstedentocht maar wegblijven... Ik hou van het gematigd zeeklimaat: Koele zomers (21˚), zachte winters.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Goeiemorgen Ik hou van alle seizoenen eigenlijk, maar niet van iets ertussen in. Dus warme zomer, winter met sneeuw en koud, etc. In de startblokken voor een weekendje weg met vriend. Nog nadenken over wat ik aan doe. Is het al tijd voor laarzen bij een jurkje, of toch open schoenen met hakken. Maar kan ik daar wel zolang op lopen. Echte grote levensvragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Heerlijk Rosee, geniet ervan! En ik zou voor de laarzen gaan. En slippers mee voor de zekerheid Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Nu al laarzen??? misschien toch maar gewoon dichte schoenen even. Voor die laarzen heb je de hele winter nog de tijd... Hoewel.... ik zie tegenwoordig mensen zelfs midden in de zomer in laarzen lopen, ik word oud denk ik.... doe de laarzen dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gelukkigzonder Geplaatst 1 september 2019 Rapport Share Geplaatst 1 september 2019 Dagpact Lika Yvonne Morgon Nadia Jane Gezond2019 Ik ga vandaag maar eens alles opschrijven, wat in mijn hoofd opkomt. En dan heb ik het over alle voordelen om te stoppen met alcohol en wat ik graag zou willen voelen de rest van mijn leven. Althans, fris wakker worden en 8 uur achter elkaar slapen is natuurlijk al goud waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden