Spring naar bijdragen

Zondag 1-9-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Ik ben al een heel poosje op hoor Bol, zelfs al in de tuin bezig geweest. 
Het heeft vannacht even geregend, heerlijk fris is alles nu weer. 
Werd ook wel weer tijd voor een buitje want de boel was al weer gortdroog. 
Nu eerste een bakje. 
 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

 Gerelateerde afbeelding            Gerelateerde afbeelding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen! Nou de herfst lijkt inderdaad in aantocht met de 10 graden drop vandaag.... Ik weet nog niet of ik er heel blij mee ben. Het heeft zo z'n charmes maar de zomer is wel heel snel voorbij gevlogen. Het is wel fijner met hardlopen zo :) 

Dagpact
Lika
Yvonne
Morgon

 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou zeg je hoeft niet te schreeuwen bolletje. Ik was ook al om 7:00 uur wakker. Ik luister dan graag nog even naar Vroege vogels op de radio, heerlijk rustgevend. Over de grote stern ging het vanmorgen. 

Ik vind het ook prima dat de herfst begint, mijn favoriete seizoen. Maar het mag natuurlijk nog wel een beetje nazomeren. 21 graden en een zonnetje.

Nog even een kopje koffie van Yvonne en wat luieren. En dan naar het museum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, herfst vind ik ook het fijnste seizoen... 
En over de zomer hoeft niemand te klagen toch?? Jeetje wat hebben we veel buiten kunnen zitten... tenminste... als je tegen 30graden en hoger kunt, hahaha. 
En inmiddels is het hier al weer 17 graden, dus koud is het niet. 
Heerlijk, dat geeft weer wat energie. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Kohtje:

Gedag.
Ik verheug me wel weer op de elfstedentocht. Altijd weer een heel spektakel. Houtkacheltje aan, tv aan... ;)

Hahaha, jij maakt hem helemaal van eieren Koh... laat die elfstedentocht maar wegblijven... 
Ik hou van het gematigd zeeklimaat: Koele zomers (21˚), zachte winters.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen

Ik hou van alle seizoenen eigenlijk, maar niet van iets ertussen in. Dus warme zomer, winter met sneeuw en koud, etc. In de startblokken voor een weekendje weg met vriend. Nog nadenken over wat ik aan doe. Is het al tijd voor laarzen bij een jurkje, of toch open schoenen met hakken. Maar kan ik daar wel zolang op lopen. Echte grote levensvragen:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact
Lika
Yvonne
Morgon

Nadia

Jane

Gezond2019

 

Ik ga vandaag maar eens alles opschrijven, wat in mijn hoofd opkomt. En dan heb ik het over alle voordelen om te stoppen met alcohol en wat ik graag zou willen voelen de rest van mijn leven. Althans, fris wakker worden en 8 uur achter elkaar slapen is natuurlijk al goud waard.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...