Spring naar bijdragen

Zondag 1-9-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Fiet:

Ik niet. Overgewaardeerd nikszeggend  onzinevenement van een provincie die we allang met hekken hadden moeten afzetten en tot pretpark hadden moeten verklaren.

Goedenavond,

Hier gaat het gelukkig goed en ja nu heeft Friesland het WEER gedaan :D

Zal wel weer aan mij liggen maar een belachelijke opmerking. NIET op ingaan Smaragd!!! Is alleen maar provoceren en nou ja het zegt meer over de schrijver dan bv over mezelf. Heeft Jopie ook vaak gezegd. Leerzaam Woon niet eens in Friesland.

Lieve kus voor @Cleo66 ja jij bent precies goed, zoals je bent! We kunnen een beetje aanpassen MAAR niet alleen naar gelang de ander van ons zou willen :) Dikke X :lips: En ja die kroon....moet ook af en toe scheef zitten en kwijt zijn. Sterkte, voor de meeting, maak ik eierslade. Het is mij zo bij gebleven. Daarom ga het bij jezelf houden en je bent goed genoeg! Meer dan dan en ik kan dat weten.

Voor @fleurtje dikke X ook, je geeft mij een sterk gevoel , daar dank ik je voor.

En altijd voor @Bor een dikke knuffel, die lieverd sprak mij er weer bovenop, hoe klein en goed aanvoelend. We hebben geen mannen nodig!! Grapjuh, wil niet elke xxx over een kam scheren natuurlijk haha. Veel lieve mannen ook hier. Juist hier denk ik dan.

Week vrij, ben erg blij, even geen werk. Maar wel plannen/kader en structuur, dat heb ik nou eenmaal nodig.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Verbloemen:

Goedemiddag allen.

Ik ben hier niet veel omdat ik het moeilijk heb.

Ik sta 16 dgn op 10 mg dia maar heb heftige pijn. Mijn hele lichaam lijkt verzuurd en een hels brandend gevoel . Veel angst en paniek. Kan wel tegen de muur opkrikken. Is dit herkenbaar voor iemand? Ik hoor het graag

Lieverd je zit op het alcoholgedeelte, die ditjes en dagdraad.

Sterkte, klinkt verschrikkelijk.

Waarom ziet nou niemand dit??

@moderator dit is voor het benzo forum, die hebben ook een huiskamer etc. Voor alle daagse dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaap lekker @Bor hier ook zo een snurkend geval. Hij ademt iig, laten we er maar blij mee zijn. :D En echt 2 minuten liggen en weg.............Heel fijn voor hem idd.

@Myle heb ook bewondering voor jouw strijd, zo zijn we hier ook samen gekomen, dat is ook de verbinding.

Daarom vond ik het voor die Mw of meneer Verbloemen zo vervelend. En niemand tikt wat. Dan leest men dan ook niet denk ik, te hard. Ik was er zelf ook niet.

Maar goed, was niet heel duidelijk. Er stond Dia..afkorting van diazepam(benZo)

Moet je ook maar net weten. Ga even netflixxen, ben te onrustig van het niet drinken, ook dat kan.

Trusten.

bewerkt door Smaragd
toevoeging trusten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga muziek luisteren, techno/trance daar kan ik rustig van worden.

Jij kunt er ook niets aandoen @Myle, maar je had ook hallo kunnen zeggen en sterkte. Jouw opmerking uren later, wat is het stil hier gaat vast allemaal goed met iedereen.Misschien heeft die vrouw wel een hele strip dia ingenomen. Omdat ze zich niet gehoord voelde. Wat ik terug lees is die vrouw 70. Mag hopen dat ik op die leeftijd nog snap hoe ik op een computer kan komen. Ligt aan mij hoor maar goed nu rustigggggg worden, met drank gaat dat gemakkelijker en sneller maar de volgende dag weer hetzelfde, heeft geen zin. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Smaragd:

Ga muziek luisteren, techno/trance daar kan ik rustig van worden.

Jij kunt er ook niets aandoen @Myle, maar je had ook hallo kunnen zeggen en sterkte. Jouw opmerking uren later, wat is het stil hier gaat vast allemaal goed met iedereen.Misschien heeft die vrouw wel een hele strip dia ingenomen. Omdat ze zich niet gehoord voelde. Wat ik terug lees is die vrouw 70. Mag hopen dat ik op die leeftijd nog snap hoe ik op een computer kan komen. Ligt aan mij hoor maar goed nu rustigggggg worden, met drank gaat dat gemakkelijker en sneller maar de volgende dag weer hetzelfde, heeft geen zin. 

Je hebt gelijk. Ik neem het mezelf ook kwalijk, vandaar ook mijn opmerking over mezelf. Dat ik had kunnen/willen ingrijpen. En van jou snap ik je reactie ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gister alles weggegooid. Nu alleen wel onder invloed van benzo's.  Ik ben hiermee eerlijk maar ik vraag me af hoe oprecht mijn stoppoging(en) nu kunnen worden genomen door jou (en anderen). Ik snap je inschatting best wel. Ik voel me wel niet onder invloed van alcohol, maar wel enigszins 'anders' dan normaal. En ik doe wel echt mijn best. Ik voel me alleen zo ongeveer verloren.  Je hebt een scherp oog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het voelt niet echt als een keuze. Meer als een regelrechte waarheid die ik nu verantwoordelijk ben naar de hulpverlening om me heen, maar ook naar mezelf. En afkick van benzo's ben ik 'gewend' . Het voelt een beetje neerwaardig (naar degenen die van de benzo's af proberen te komen) om dit zo te schrijven, want het is inderdaad een hel. Van de alcohol had ik trouwens ook erge afkickverschijnselen. Nu heb ik nog steeds erg last. Ik schrijf er niet teveel over maarja.

De grootste angst is steeds weer de valkuil in terugvallen. Voor 12 augustus was het nog vrijwel elke dag minimaal een halve fles wodka. Nu is het 9 dagen droog, 1 dag niet, daarna 7 dagen droog, en nu op dag 2. Het gaat vooruit, al is het met hele moeizame stappen.

Ik deel het omdat het me deels helpt om een soort houvast te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie ook zeker vooruitgang @Myle, meen ik echt. Je maakt giga stappen.

Struikelen hoort daarbij. Ga nog even verder muziek luisteren. Muziek is normaliter een link/drang naar zuipen voor mij. Maar nu geniet ik echt. Was aan het bewegen op de koptelefoon muziek met mijn benen. Katten meteen wakker en 1 op mijn schoot springen, de andere mijn voet aanvliegende, zo vol die nagels erin en mijn voeten zijn al zo gevoelig, eigen schuld haha. 

Hou je goed,ga zo afsluiten, muziekjes afluisteren, tot morgen:).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks, geeft me ergens wel moed. En ja, katten, die van mij heeft tijdens haar dolle 5 minuten denk ik niet echt door waar ze haar nagels in zet. In de bank, mijn been, arm, krabpaal die amper rechtop blijft staan.. Toch zo leuk om te zien:).Tot morgen lieve @Smaragd. Ik begrijp trouwens de link tussen sommige nummers en alcohol. Heb ik ook soms. Ik zoek het dan wel op. Slecht, nouja,. Slaap zacht. Geniet nog even van de muziek! Tot morgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...