Spring naar bijdragen

Zo 18 aug 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

Als je je er niet veilig voelt, blijf er ver van weg ! 
Ik voel me niet veilig bij onweer, ga dan dus ook niet buiten staan. 
Trouwens, voel me ook zeer onveilig bij het idee dat ergens slangen zitten. 
Heb me bedacht dat ik volgende zomer (dan met Defender door Zweden en Noorwegen) met een stok ga wandelen..zodat alle slangen zich mooi uit ‘de voeten’ kunnen maken als ik er aan kom. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Cleo66:

Even gegoogeld quinn,  wat jammer zeg van de regen en van dat bier zo vroeg al op de dag  . Tietjerk?? Friesland? 

Ja, ik was serieus in Friesland, niet verder vertellen! 

9 uur geleden zei Etty:

ik dacht serieus dat je het over het forum had:)

Nee, de wifi op het forum gaat soms juist wat al te vlot ;)

Het was een goede dag vandaag, ondanks af en toe een buitje. Met een bijl gegooid, met pijl en boog geschoten, mensen gekeken en het oprecht leuk gehad. Een dag zonder mezelf zwaar mee te zeulen. Verbetering. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-8-2019 om 06:49 zei bumperjim:

Goeiemorgen! Koffie in de deuropening, zoals een goede vriendin dat zegt. Lekker vroeg op. 

Ik heb besloten om hier minder vaak te komen. Denk dat het forum ff zn beste tijd gehad heeft wat mij betreft, zoals ook al door anderen gezegd, hoewel die natuurlijk kan terugkomen. Meer frisse lucht en minder van dat kleine schermpje is ongetwijfeld meer helpend voor mij. 

Nou gezellig dan.. Ben ik na lange tijd weer terug.. Maar goed, buiten wandelen frisse lucht klinkt goed. Ik hoop wel dat op het forum nog wat te lezen valt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...