Myle Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Ik heb het zojuist afgesloten. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Als je je er niet veilig voelt, blijf er ver van weg ! Ik voel me niet veilig bij onweer, ga dan dus ook niet buiten staan. Trouwens, voel me ook zeer onveilig bij het idee dat ergens slangen zitten. Heb me bedacht dat ik volgende zomer (dan met Defender door Zweden en Noorwegen) met een stok ga wandelen..zodat alle slangen zich mooi uit ‘de voeten’ kunnen maken als ik er aan kom. Sowhat, Myle en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Goed zo Bor, denk/hoop dat dat rust geeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 MIjn bloeddruk was gisteren rond 18uur zowaar 115/74 ! Ik krijg hoop dat het inderdaad na wat langer lichamelijk herstel van de alc lager gaat worden en ik eens de medicatie kan gaan halveren. Mooi iets om naar uit te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Ik heb nog niet gegeten. Ik wil zo wel iets opwarmen uit de vriezer. Weet dat het belangrijk is om goed te eten. Trek heb ik enorm, maar daar geef ik niet aan toe. Wil ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 (bewerkt) Heb net besloten dat ik alleen nog de dagdraad 'doe'. Is beter voor mij voorlopig. 18 augustus 2019 bewerkt door Lika nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 (bewerkt) @Bor Ik weet het. Zal zorgen dat hungry niet meer in de weg zal staan. Ook tired niet, want ik ga zo slapen. Ik ben wel een beetje klaar en moe door/ van, vanalles vandaag. 18 augustus 2019 bewerkt door Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Welterusten @Myle ! Ik ga ook afhaken, 10 dagen BlijZonder en zin in fitte ochtend weer morgen met zon Fiet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 (bewerkt) Het is je gegund! Welterusten!! 18 augustus 2019 bewerkt door Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 4 uur geleden zei Reacher: Bloemetjes zijn voor @Jannigje Dank, dank, ze staan inmiddels bij mij op tafel. Deze ruiken ook nog heel lekker, fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 (bewerkt) Droog naar bed. Dag 1 is weer gelukt. Ik ga voor minstens 100. Knap gedaan @Vol 18 augustus 2019 bewerkt door Fiet bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Morgon Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Slaap lekker allen! Droge afmelding ook hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 9 uur geleden zei Cleo66: Even gegoogeld quinn, wat jammer zeg van de regen en van dat bier zo vroeg al op de dag . Tietjerk?? Friesland? Ja, ik was serieus in Friesland, niet verder vertellen! 9 uur geleden zei Etty: ik dacht serieus dat je het over het forum had:) Nee, de wifi op het forum gaat soms juist wat al te vlot Het was een goede dag vandaag, ondanks af en toe een buitje. Met een bijl gegooid, met pijl en boog geschoten, mensen gekeken en het oprecht leuk gehad. Een dag zonder mezelf zwaar mee te zeulen. Verbetering. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Ook droog naar bed Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 (bewerkt) Nu echt rust nemen. Slapen. Ik gun elk van jullie sterkte en succes Ik meld me ook droog. 18 augustus 2019 bewerkt door Myle laatste zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Heel veel sterkte morgen @spirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Sterkte Spirit! @nancy Lekker gewerkt, goede bezetting. Dus eindelijk ook eens tijd voor zaken die anders blijven liggen. Nog 2 avonddiensten. Daarna 2 dagen vrij, die moet ik goed gaan invullen/plannen. Wil deze maand niet drinken. Gaat gewoon lukken. Daarna zien we wel weer. Welterusten. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 @Bor haha ja, nu in elk geval nog wel, dat scheelt. Was erg leuk, viel me enorm mee allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tesje Geplaatst 20 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2019 Op 18-8-2019 om 06:49 zei bumperjim: Goeiemorgen! Koffie in de deuropening, zoals een goede vriendin dat zegt. Lekker vroeg op. Ik heb besloten om hier minder vaak te komen. Denk dat het forum ff zn beste tijd gehad heeft wat mij betreft, zoals ook al door anderen gezegd, hoewel die natuurlijk kan terugkomen. Meer frisse lucht en minder van dat kleine schermpje is ongetwijfeld meer helpend voor mij. Nou gezellig dan.. Ben ik na lange tijd weer terug.. Maar goed, buiten wandelen frisse lucht klinkt goed. Ik hoop wel dat op het forum nog wat te lezen valt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden