bumperjim Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Goeiemorgen! Koffie in de deuropening, zoals een goede vriendin dat zegt. Lekker vroeg op. Ik heb besloten om hier minder vaak te komen. Denk dat het forum ff zn beste tijd gehad heeft wat mij betreft, zoals ook al door anderen gezegd, hoewel die natuurlijk kan terugkomen. Meer frisse lucht en minder van dat kleine schermpje is ongetwijfeld meer helpend voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Goedemorgen. Even melden dat het met ups en downs best redelijk gaat. Ik lees wel mee, maar het forum voelt op dit moment niet veilig voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Goedemorgen! Ik kom hier denk ik iets van 5 jaar maar enorm onregelmatig en vaak maanden of een half jaar niet (verrassing: als het niet goed gaat). Gister even wat bijgelezen en ehm tja wat moet ik ervan zeggen.....ik heb in ieder geval niet de indruk dat de bijdragen inhoudelijker zijn geworden of dat er minder mensen zijn die alles als een persoonlijke aanval zien. Laten we hopen dat het gewoon een slechte momentopname is. Hoe dan ook........: Dagpact: Billy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Goedemorgen op dit onchristelijke uur, onmogelijk vroeg wakker. @bumperjim je weet het he, sfeer maak je zelf/maken we samen. Kumbayablabla. Weet niet of je gelijk hebt met je idee, maar weet ook niet of dat uitmaakt. Zoals @jopie denk ik zou zeggen het is wat het is. Goed dat je er weer bent @billy1981. Het gaat wat minder? Dagpact: Billy Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 1 uur geleden zei bumperjim: Goeiemorgen! Koffie in de deuropening, zoals een goede vriendin dat zegt. Lekker vroeg op. Ik heb besloten om hier minder vaak te komen. Denk dat het forum ff zn beste tijd gehad heeft wat mij betreft, zoals ook al door anderen gezegd, hoewel die natuurlijk kan terugkomen. Meer frisse lucht en minder van dat kleine schermpje is ongetwijfeld meer helpend voor mij. Bumper deze periodes zijn in het verleden ook meerdere malen geweest, en blijven terug komen. Dit hersteld zich weer geloof me, maar jouw bijdragen zijn goed en helpend. Je niet laten weg jagen maar alleen reageren op mensen die ook jouw hulp nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Goeie morgen Doorzetters, Zo, vanmiddag een demonstratie geven, en eens kijken of ik een kleine bijdrage kan leveren aan de dagbesteding uit mijn dorp. Nou nog mooi weer en dan zijn we er. Ik heb er zin in. Met m'n hondje gaat het goed, en ik hoop dat de dierenarts dat morgen ook vindt. Och en al waggelt ze blijvend met haar kontje en zijn haar achterpootjes niet zo stevig meer, vind ik helemaal niet erg, als ze maar kan lopen en, heel belangrijk, geen pijn heeft. Zo nu ff aan de gang. O ja, enne ik drink vandaag niet, zeker te weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Goedemorgen. Fijn @bolletje. Dagpact: Billy Quinn Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 @bumperjim doe vooral wat goed is voor je. Ik heb de hele tijd het idee dat ik van alles mis in wat hier gaande is. Ik heb het allemaal niet zo in de gaten geloof ik. Daar ga ik me niet druk om maken (hoop ik). Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Morgon Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Goeiemorgen allemaal! Dagpact: Billy Quinn Lika Morgon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Dagpact: Billy Quinn Lika Pelle Goedemorgen, Allen een mooie dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Dagpact: Billy Quinn Lika Morgon Pelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Goedemorgen! Wat een nacht..van 2300 tot 0900 heerlijk geslapen! fijne dag vandaag Dagpact: Billy Quinn Lika Morgon Pelle Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 15 minuten geleden zei Lika: Ik heb de hele tijd het idee dat ik van alles mis in wat hier gaande is. Ik heb het allemaal niet zo in de gaten geloof ik. Daar ga ik me niet druk om maken (hoop ik). Inderdaad maak je maar niet druk hoor ik heb ook niet alles meer in de gate. Helemaal niet erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catoo Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Goedemorgen! Dagpact: Billy Quinn Lika Morgon Pelle Vol Catoo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Goedemorgen frummers. Buiten is het druilerig en hier op het forum dus ook een beetje. Maar er is altijd plaats voor een bakje. Ook ik vind het niet echt prettig hier momenteel. En ja, we hebben wel vaker pittige tijden meegemaakt op het forum, maar de sfeer van nu..... Afijn, we gaan er gewoon van uit dat alles weer ten goede gaat keren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Dagpact: Billy Quinn Lika Morgon Pelle Vol Catoo Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Lekker, ik ga voor koffie @Yvonne mooi dagpact ook weer Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catoo Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Positief blijven en geen aandacht geven aan mensen die het verzieken vooral voor zichzelf en anderen! We hebben allemaal een probleem met alcohol en we leren van de ervaringen van elkaar. Ik mis @knakker ook! Fijne dag allemaal. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 1 uur geleden zei Quinn: Goedemorgen op dit onchristelijke uur, onmogelijk vroeg wakker. @bumperjim je weet het he, sfeer maak je zelf/maken we samen. Kumbayablabla. Weet niet of je gelijk hebt met je idee, maar weet ook niet of dat uitmaakt. Zoals @jopie denk ik zou zeggen het is wat het is. Goed dat je er weer bent @billy1981. Het gaat wat minder? Dagpact: Billy Quinn Neehoor Quinn, dat ik hier weer meelees is juist een goed teken :-) Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Laatste vakantiedag hier voor de meiden, ik ben nog aan het bedenken wat we zouden kunnen gaan doen als leuke afsluiter. Momenteel regen..dan valt veel af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Naar de film! Ik ga zo met m'n dochters naar de Lion King. Schijnt mooi te zijn. Wel even reserveren, want er zijn er meer die dit plan hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Ja, dat zat ook in mijn hoofd..ik denk dat dat het wordt, zal vast reserveren! veel plezier, we kunnen hier later napraten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Leuk, hij schijnt inderdaad heel heel mooi te zijn. Veel plezier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden