bumperjim Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 Goedemorgen dames en heren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 (bewerkt) Goeie morgen Bumperjim, Goed geslapen kerel? Hé Bob ook weer wakker? 8 augustus 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 Goedemorgen allemaal Weer een hele lange werkdag voor de boeg vandaag Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 Goedemorgen, vandaag weer een mooie dag Dagpact: Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 Goedemorgen frummers. Ja, weer een mooie dag vandaag. Een bakje om te beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 goeiemorgen frummers inmiddels al regen gehad Von? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 10 minuten geleden zei Lonster: Dagpact: Lonster IJsvogel Goedemorgen, vandaag start het werkende leven weer. Zo geen zin in nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 Goedemorgen Jane, en jaaaaaaa, we hebben een bui gehad, duurde maar een een paar minuten, maar heeft even pittig gekletterd, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 ach, net een om je lekker te maken dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 maar je weet weer wat nattigheid is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 ja, was even weer een heel nieuwe ervaring, hihihi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 (bewerkt) nou hier ziet het er alweer dreigend uit en hebben we dus véél minder stranddagen dan vorige zomer. Ik zit me steeds af te vragen hoe ik dat de jaren daarvoor deed.Voel me rusteloos. En ga dan meer flauwekul dingetjes zoeken. en eten...... 8 augustus 2019 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 Jeetje, het is echt heel raar verdeeld dit jaar dus. Misschien regende het in voorgaande jaren bij jou vaker 's nachts dan, zodat je toch overdag richting strand kon??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 Goedemorgen @lady jane ik las iets over dat het later in augustus weer heel warm gaat worden. Volgende week veel regen. Maar ja je weet het nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 ja ach we wachten maar af dan he beetje lastig plannen maar meer ook niet hoor gelukkig kunnen we niets afdwingen aan het weer (tegengestelde belangen) de natuur is natuurlijk wel belangrijk maar ook die lijdt op sommige plekken meer dan andere ik ga in de benen nu en gok vanmiddag op strand en een mooi boek☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 (bewerkt) Lekker nog een kop koffie van Yvonne Ik ga zo naar museum. Dat moet ik natuurlijk eigenlijk op een regenachtige dag doen. Vanmiddag nog bij een zieke langs, fietstochtje. Heerlijk weekje zo; nuttig en aangenaam. Als ik zou drinken zou ik balen dat er niets uit mijn handen komt en toe leven naar 5 uur, als de ontspanning komt in een glas. De vakantie is voorbij voordat je er erg in hebt. Ik voel echt het verschil met vorig jaar. 8 augustus 2019 bewerkt door Lonster toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 Goedemorgen! Dagpact: Lonster IJsvogel Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 Goedemorgen. Slecht geslapen (niet zo slecht als Steffen), maar na 4 uur kwam ik niet meer in slaap. Het bleef maar malen en er zat een rotmug in de slaapkamer. Gelukkig vakantie dus ik duik er nog een uurtje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 1 uur geleden zei Manou: Goedemorgen! Dagpact: Lonster IJsvogel Manou Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 Nog aan het dampen Nadia? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 Ja hoor! Ik vind het verrassend makkelijk gaan. 3e dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 Goedemorgen! Dagpact: Lonster IJsvogel Manou Nadia Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 1 uur geleden zei Bor: Ik wilde terug gaan varen nu maar ik had een tegenslag en toen heb ik heel achteloos 3 halve liters bier erin gekiept terwijl ik me klaar maakte om weg te gaan maar dat kan zo natuurlijk niet. Beetje hartstikkende dom wel. Nou ja, hierbij geef ik mezelf als straf huisarrest want varen is alcohol- zero- tolerance voor mij. Hoe dom kun je zijn... Duurt wel een paar uurtjes denk voor die eruit zijn en de tegenslag blijft hetzelfde. Nou ja maar even wachten tot vanavond dan maar. Stom gedoe. Nou das tenminste verstandig. Niet dat van die drie halve liters btw. T enigste dat je daarvan krijgt is hoofdpijn en een enorme waterblaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2019 @Reacher . Hoe gaat t met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden