Spring naar bijdragen

Do 8 aug 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

Vanmiddag vriendinnen op bezoek gehad. Had een fles wijn in huis gehaald, maar was zelf niet van plan om te drinken. Maar waarom zou ik dan ineens ook niks meer in huis halen voor bezoek. Uiteindelijk wilden ze liever thee dus had die fles niet in huis hoeven halen. Merk wel dat ik het fijner vind als anderen ook niet drinken, gewoon om op hetzelfde 'level' te blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Steffen:

@Lonster  :D Morgenvroeg even maken en hoop dat het weer zo lekker als vroeger is, maar niet te vaak over lekkere dingen beginnen ! (mompelt iets over afvallen en fit worden)

 

Zo! wat een goed plan!  Ik kan niet beloven dat ik niet over lekker eten begin hoor... ;)  

Hier kipfilet en doperwtjes en wortelen gegeten. Diepvries leegmaken.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quinn heeft wel gelijk ik vul alles in.

Zie het zo voor mij dat Rosee die fles opdrinkt. En dan komende nacht dat moeten lezen. Waar maak ik mij ook druk om, ieder zijn eigen verantwoordelijkheid.

Komt omdat ik zelf nu niet drink en zie in alles wat. Heel vervelend voor de omgeving ook.

Kan beter maar weer drinken, meer relax hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd en @Lonster de fles ligt nog in de koelkast ja. Sowieso staat er in de gangkast ook nog 1, van Oud en Nieuw overgebleven (voor anderen in huis gehaald toen) dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit, als ik echt wil drinken maakt t me niet uit waar ik het vandaan moet halen. Maar misschien moet ik m uit de koelkast halen en in de gangkast doen zodat ie in ieder geval niet meer lekker koud is. Ligt ook al 1 jaar en 3 maanden een half pakje sigaretten in een la, dat lonkt ook niet. Werkt voor iedereen weer anders denk ik...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van mij weer een droogmelding voor vandaag. 
Vanmiddag was ik aan het koken voor de hele week, komt mn vinger vast te zitten in een leeg conservenblik....Er in met de deksel in mn vinger en geen beweging in te krijgen. Ik zag het topje er al af liggen. Met een lepel sjorren en nu een hele diepe snee. Echt veel bloed dus onder de koude kraan en meteen heel stevig afbinden. Ik ging zowat van mn stokkie. 
Vanmiddag maar even rust gehouden met mn vinger omhoog en na een poosje kon het verband er af en laten luchten in de hoop dat er een korstje op komt. Wel mega veel betadine erop. 
Nu grote pleister en even geen klusjes meer. Doet wel echt zeer zeg. Soms ben ik zo klunzig. Ik was ook wel moe al, dan gebeuren dat soort dingen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor Héérlijk kan het zijn, die vrijheid. Wat voor boot heb je trouwens? Ik heb redelijk wat ervaring met wedstrijdzeilen in een 1mansbootje. maar ook met "gewoon" op een zeilboot alle plaatsen langs het markermeer/ ijsselmeer en noordzee afgaan. Heb ook toevallig van mijn ouders uit een Friese achtergrond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Smaragd:

Quinn heeft wel gelijk ik vul alles in.

Zie het zo voor mij dat Rosee die fles opdrinkt. En dan komende nacht dat moeten lezen. Waar maak ik mij ook druk om, ieder zijn eigen verantwoordelijkheid.

Komt omdat ik zelf nu niet drink en zie in alles wat. Heel vervelend voor de omgeving ook.

Kan beter maar weer drinken, meer relax hoor.

Ik hoop dat je wat positiviteit kunt vinden. Lees ergens vandaag dat je het niet makkelijk hebt. Beter weer drinken lijkt me niet zo verstandig maar dat weet je zelf ook waarschijnlijk (het beste).

Ik wil je even veel sterkte wensen. En een :rose: voor jou. Hou die maand vol! en dan zie je weer verder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rosee:

O lees nu net je bovenstaande berichtje @Smaragd. Geen zorgen lieverd, en ja is idd mijn eigen verantwoordelijkheid. :lips:Ik pieker er niet over, bovendien net gegeten dus sowieso geen zin in wijn. Heb jij ook geloof ik toch, na het eten minder trek.

Yo that's the spirit, gewoon je roer rechthouden Roseetje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei fleurtje:

@Reacher :heart:. Hoe gaat t met je? 

@fleurtje:heart:!:heart:!!! Behalve dat ik jou mis  :D gaat het meh met mij. Blijf toch terugkomen op verzorging van dieren als Beste Tijdverdrijf Ooit. Maar Plato is erg ziek (koorts, geen eetlust etc.) dus van vreugde naar diepe bezorgdheid en hoewel ik niet ga drinken hang ik hier toch wat meer aan de rokken van het forum. 

Lekker op vakantie jij met je guitige geitensnuitje! :heart: Er is maar 1 ding schattiger dan je huidige hoofdje en dat is een lichtbruin door de zon gekust geitje :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op 9-8-2019 om 10:06 zei Reacher:

@fleurtje:heart:!:heart:!!! Behalve dat ik jou mis  :D gaat het meh met mij. Blijf toch terugkomen op verzorging van dieren als Beste Tijdverdrijf Ooit. Maar Plato is erg ziek (koorts, geen eetlust etc.) dus van vreugde naar diepe bezorgdheid en hoewel ik niet ga drinken hang ik hier toch wat meer aan de rokken van het forum. 

Lekker op vakantie jij met je guitige geitensnuitje! :heart: Er is maar 1 ding schattiger dan je huidige hoofdje en dat is een lichtbruin door de zon gekust geitje :heart:

Ah ik ken dat. Mis mezelf ook soms :P. Ai ben ik vergeten wie Plato is :face-icon-small-shocked:. Is niet erg om hier dan iets meer te komen. Is net goed! Beter voorkomen dan genezen :heart:

Jij hebt ze niet alle vijf meer :D :D. Een geit bruint niet jij kippepootje :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...